Käyn ammattikorkeassa ja töissä vain siksi että saisin tyttöystävän
On asenteeni väärä, kun ajattelen että teen kaiken vain seksin ja parisuhteen toivossa?
T. M22
Kommentit (28)
Eikö akateeminen saisi paremmin naista?
Minä olen piehtaroinu koko ikäni naisissa, töitä tai rahaa ei ollut ikinä, vähän kitaraa soittanu ja tauluja maalannu.
Minusta kuulostaa että projisoit aika kovaa omia kovia arvojas naisiin.
Mene ulos, tutustu naisiin ja opi tunteen niitä oikeasti, muut miehet on ihan surkea tapa opetella tunteen naisia, ne on aina ne vähän narsistiset epäonnistujat jotka suuna ja päänä ovat tietävinänsä kaiken paremmin naisten puolesta ja se täysin arvotonta soopaa.
Opiskelujen aikana moni löytää parisuhteen. Jos ei tahdo löytyä varsinaisten opiskelujen parista, niin suosittelen etsimään opiskelijabileiden parista. Mahdollisuus tavata ihmisiä muiden linjojen tai toisten korkeakoulujen parista ja monella muullakin haku päällä. Tsemppiä matkaan.
Kuka helvetin nuija noin ajattelee?
Hyvä. Kehität itseäsi. Se on kaiken a ja o.
Minäkin opiskelin hyvän ammatin vain sen takia että saisin tyttöystävän ja säännöllisesti seksiä. En minä oikeastaan halua olla tässä parisuhteessa mutta kun en jaksa baareissa käydä ja etsiä aina uutta seuraa että saisin seksiä. On siis parempi seurustella ja asua naisen kanssa vaikka ei tahtoisi.
Jos seksin ja rakkauden takia olet noin mahtava niin jatka linjaa... Mahtava olet ja pidä tuo!
Saat minulta pimppia aina ja varmaan muutkin antavat.
Tämä on hienoa
Tarkennan vielä sen verran, että en tosiaan tarkoittanut sitä etteikö sun pitäisi/kannattaisi noita asioita tehdä. Hyvä koulutus ja työ antaa elämään itsessään jo paljon ja lisää mahdollisuuksia. Kehoitan laittamaan ne syyt kuitenkin kuntoon. Ei sinun ole pakko kelvata koskaan kenellekään muulle kuin itsellesi. Naista saa aika halvalla kun alkaa muuntamaan oman käytetyn ajan rahaksi tehokkaasti. Mikään nainen todennäköisesti ei ole kaiken aikasi arvoinen, mutta kaiken ne on valmiit sulta viemään jos tuot itsesi tyrkylle.