Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä jo Halloween päällä? Mitä valoja, koristeita, mitä elokuvaa, nameja, muuta?

Vierailija
26.10.2024 |

Oletteko koristaneet taloa tai asuntoa Halloweenin tyyliin? Aiotteko katsoa tai oletteko jo aloittaneet sentyyppisten elokuvien tai sarjojen katsomisen? 

Onko jotkut somisteet enemmän mieleenne? Lempparijuttuja? 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä tule.

Vierailija
2/37 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koristeet ovat olleet pihalla jo kuukauden. Huomenna leivon pelottavia leivoksia. Ihanaa,kun suomessakin viimein halloween <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on homma karkaamassa käsistä :D, kun ihastuin kurpitsakoristeisiin. Nyt on useampi kurpitsa hommattuna ja vielä tekee mieli yhtä. :D 

Olen myös koristellut asuntoa että vähän kerrostaloa. Jonakin aiempana vuonna vein uloskin, kettingein (ettei pöllitä), ihanan sommitelman. Nyt en tiedä vienkö edes loppupäiviksi ulos mitään, kun tänne seuduinon tullut uutta yhä epämääräisempää porukkaa, niin ettei mikään menisi rikki.. . 

Yritän myös tehdä vielä yhtä isompaa juttua, jos vaan pystyn. Ja riippuen tuleeko siitä hieno vai ei, niin sitten katson minne. Voi mennä vanhempienkin pihaan marjamaahan. 

Vierailija
4/37 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tule. Ihan turhanpäiväinen juhla.

Vierailija
5/37 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkapenkistä nousee luurangonkädet,kuisti on täynnä keraamisia kurpitsalyhtyjä ja kyltti  varoittaa "no transpassing we are tired to hiding bodies".Kauhuleffoja nyt katson muutenkin eli halloween ei ole poikkeus.

Leivo en mitään,mutta ostin Lidlistä halloweenherkkuja eli minipitsoja,sipsejä ja suklaata.

Vierailija
6/37 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vietetä kelttien juhlia.

Vierailija
7/37 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ap itselläsi, joko on Halloween päällä?

Vierailija
8/37 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ei tuu. 

Vierailija
9/37 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et voi olla tosissasi. Pakko olla provo.

Vierailija
10/37 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet tätä nyt, kun Halloween on vasta ensi viikolla?

Vierailija
11/37 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha krääsä juhla nykyisin. Enkä halua omia heidän kulttuuriaan.

Vierailija
12/37 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset lähtee kierrokselle. Annoin pari kennoa kananmunia reppuun jos on pihejä ihmisiä niin saavat kepposeksi kananmunan ikkunaan 👍 

Vierailija
13/37 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa w t aloitus.

Vierailija
14/37 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloween on torstaina, joten tänään ei ole yhtään mitään.

Vierailija
15/37 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo pääsiäinen suunnittelussa, olet pahasti myöhässä

Vierailija
16/37 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset lähtee kierrokselle. Annoin pari kennoa kananmunia reppuun jos on pihejä ihmisiä niin saavat kepposeksi kananmunan ikkunaan 👍 

Kiva, kiva. Saan sitten ensi vuoden kiusata teitä. Ihan millon vaan pyytämättä ja yllättäen tuon ilosanomaa luoksenne

Vierailija
17/37 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyselet tätä nyt, kun Halloween on vasta ensi viikolla?

Halloweenia vietetään kausiluonteisesti, siis jo reilu kuukausi aiemmin voi alkaa sitä viettämään. Kauden huipennus tulee sitten aattona. 

Sama kuin Joulun kanssa, kausi ja aatto.

Vierailija
18/37 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ap itselläsi, joko on Halloween päällä?

Kyllä. Kirjoitin ketjuun mutta en laittanut ap. Mun viesti oli hällä, jolla oli homma karannut käsistä ns. ihastumisen takia. :D

Vierailija
19/37 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Onko sulla mitään lempparijuttua koristeista tai muista? Tai mikä olisi ollut yllättävän kiva?

Mä olen iloisesti yllättynyt parin pienemmän tilpehöörin söpöydestä, joita en meinannut ostaa mutta sitten aattelin :olkoot. Ja nyt kotona kun ovat, niin ovat niin <3 <3. Yksi katsoo mua nyttenkin, kun kirjoitan tätä. Se on semmoinen ihan pikkuinen vieterikurpitsaukkeli, jolla on musta silinterihattu päässä ja virityksen jälkeen se kävelee eteenpäin mustinen popoineen ja kurpitsasuu menee auki ja kiinni tepastelun tahdissa. :D Se on tietokoneen vieressä Happy Halloween-rasian päällä. 

Vierailija kirjoitti:

Kukkapenkistä nousee luurangonkädet,kuisti on täynnä keraamisia kurpitsalyhtyjä ja kyltti  varoittaa "no transpassing we are tired to hiding bodies".Kauhuleffoja nyt katson muutenkin eli halloween ei ole poikkeus.

Leivo en mitään,mutta ostin Lidlistä halloweenherkkuja eli minipitsoja,sipsejä ja suklaata.

Vierailija
20/37 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppivat olemaan. Antakaa sitä mälliä kiertelijöille! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi