Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tapaisi noin 35-40 vuotiaita sinkkunaisia jotka myös etsivät mahdollista kumppania?

Vierailija
26.10.2024 |

Itse olen 38-vuotias. Tuo ikähaarukka saa liikkua tuosta molempiin suuntiin. Mieluummin lapseton tosin yksinhuoltaja ei täysin poissuljettu mutta en oikein tiedä kuinka sopeutuisin siihen arkeen kun itsellä ei lapsia enkä ole haluamassa ja en ole vielä ensimmäisessäkään parisuhteessa ollut.

Livenä en ole keneenkään vielä onnistunut tutustumaan vaan kaikki aiemmat tutustumiset ovat tapahtuneet netin kautta deittipalstoilla ja silloinkin hyvin heikolla onnistumisella. Tinderin totesin mahdottomaksi ja muissakin tuntuu että kohtaamisia ei enää tapahdu kuin hyvin harvoin et onko ihmiset vaan muuten vain näissä sovelluksissa.

Livenä näkee ihmisiä aika vähän kun asuu pikkupaikkakunnalla. Työt ovat usein sellaisia missä ihmisiä ei kohtaa, kaupassa näkee ihmisiä kyllä mutta tuntuu että siellä ei uskalla jutella kun moni vaan haluaa nopeasti kotiin ostosten kanssa. Lenkillä ei kohtaa muita kuin metsän asukkeja ja kuntosalillakin näkee vähän ihmisiä ja ovat joko reilusti nuorempia tai reilusti vanhempia ihmisiä. Tapahtumissa tuntuu näkevän vain pelkkiä pareja ja ravintolat tai baarit eivät ole minun juttu. Kavereita ei ole eli tätäkään kautta ei pysty tutustumaan kenenkään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua, mitä kuvasut ja kerroit, niin kovin tuttua...

Vierailija
2/6 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kieltämättä hankala yhtälö, koska "meidän" ikäiset sinkkunaiset eivät välttämättä ole aktiivisesti enää missään deittipalvelussa huonojen kokemuksien johdosta. Itsekin käyn töiden lisäksi vain kaupassa ja kirjastossa. En tiedä miten suhtautuisin jos joku tuntematon yrittäisi jututtaa minua niissä.

Vierailija
4/6 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kieltämättä hankala yhtälö, koska "meidän" ikäiset sinkkunaiset eivät välttämättä ole aktiivisesti enää missään deittipalvelussa huonojen kokemuksien johdosta. Itsekin käyn töiden lisäksi vain kaupassa ja kirjastossa. En tiedä miten suhtautuisin jos joku tuntematon yrittäisi jututtaa minua niissä.

Tuo vähän et kaupassa voisi yrittää aloittaa juttelua mutta monella varmasti niin kiire ja väsynyt töiden ym. jälkeen et voi katsoa kieroon. Kirjasto taas niin hiljainen paikka jossa kuulee herkästi muiden juttelun et siellä ei uskalla jutella kun se kuuluisi jokaisen korvaan. ap

Vierailija
5/6 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää kuunnella eka tää kappale kun alat deittailla 38-vuotiaana:

Vierailija
6/6 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä jos herättäisi keskustelua mutta ei väliä jos ei. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan