Järjestätkö koskaan miehesi vaatekaappia? 😄
Viimeksi mies järjesti itse, mutta nyt kaappi on taas aivan umpisekaisin. Ei muuten mitään, mutta en tiedä enää mihin hyllylle/koriin puran puhtaita vaatteita, kun joka hyllyllä on melkein kaikkea 😂 Ja mulla menee hermo, niin järjestän sen. Ei tarvitsisi, mutta en jaksa 😂
Kommentit (43)
Minun mies on opettanut minua viikkaamaan vaatteet kaappiin. Minun lapsuudenkodissa ei viikattu, vaan jotain vaatteita oli vaatehuoneessa hengareissa ja loput korihyllyissä juuri niin sekaisin kuin ne pyykistä tuli. Mutta opiskelija-asunnossa, missä asuttiin nuorena, oli vain jotain lastulevyisiä vaatekaappeja, ja niitäkin niukasti. Vaatteet löytyivät helpommin, kun ne oli viikattu pinkkoihin. Nykyään meillä on omat vaatehuoneet ja joissakin korihyllyissä on vähän boheemimpi järjestys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Tykkään vaatteiden viikkauksesta ja järjestelystä.
Hän huolehtii sitten puolestaan mm. käy kaupassa mikä olisi inhokkikotityöni.
Ja tykkään silittämisestäkin :D
Mies puolestaan viihtyy ruokaostoksilla.
Ei kaupassakäynti ole kotityö.
Minusta se on kotityö. Jos kotona syödään, pitäähän kaupassakin käydä.
Aloittaja kerjää kiitosta ja kehuja. Pitää itteään ylivoimaisen erinomaisena.
Turha aloitus
En ikinä. Työnnän puhtaat vaatteet sinne, missä on tilaa. Lopulta mies valittaa, että eilöydä mitään, ja itse järjestää kaspin.
Vierailija kirjoitti:
Prkle, akka siivosi mun vaatekaapin ja löysi mun Fleshlightin, eturauhashierojan, liukkaria ja kortsuja joita käytän kun haluan rentoutua. Alkoi kauhea mellakka.
Älkää naiset menkö miehienne vaatekaappiin!
Minun piti noille etsiä uusi paikka kun tehtiin remonttia. Mutta nyt ne on vain minun löydettävissä kun tarve tulee!
Kyllä. Enkä pelkästään järjestele, vaan myös hävitän pois sellaiset, mitä ei enää tarvita tai on liian kuluneita tai rikkinäisiä, ja ostan uusia tarvittaessa.
En. Jokainen nostaa omat pyykkinsä telineeltä kaappeihinsa. Jos telineellä on pyykkiä kun olen laittamassa siihen uusia kuivumaan, niin nostan vaatteet sellaisenaan yhteen kasaan pöydälle tai sängylle. Teline sijaitsee miehen lapsen huoneessa silloin kunnlapsi einole meillä, eikä täten käy silmiini missään vaiheessa. Mies sitten hoitaa vaatteensa viimeistään silloin kun lapsi valottaa miksi huone on täynnä vaatteita ja teline on edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Tykkään vaatteiden viikkauksesta ja järjestelystä.
Hän huolehtii sitten puolestaan mm. käy kaupassa mikä olisi inhokkikotityöni.
Ja tykkään silittämisestäkin :D
Mies puolestaan viihtyy ruokaostoksilla.
Ei. Se on vieläkin kamalampaa kuin kotityöt. Eri
Aikuisena ihmisenä mieheni huolehtii vaatekaapin järjestyksestä ihan itsenäisesti ja omatoimisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Enkä pelkästään järjestele, vaan myös hävitän pois sellaiset, mitä ei enää tarvita tai on liian kuluneita tai rikkinäisiä, ja ostan uusia tarvittaessa.
Just näin meilläkin!
Meillä ei ole vaatekaappeja. Vaatteet ovat kylmässä sivuvintissä eli sivukkaassa hyllyillä. Tosi harvoin järjestelen mieheni vaatteita.
En koskaan. Mieheni järjestää minun, jos haluaa ilahduttaa. Yhteistä eloa 34 vuotta.
En. Mies saa itse pitää kaappinsa siinä järjestyksessä kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tein noin lasten vaatteille, kun lapset oli pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Järjestän, ihan vain koska tykkään järjestellä tavaroita. 😅
Saat tulla meille kylään milloin vain 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tein noin lasten vaatteille, kun lapset oli pieniä.
Okei? 😂
Vierailija kirjoitti:
Miehenä on kiva lukea, että on olemassa vielä naisia, jotka ymmärtävät tehdä naiselle kuuluvia kotitöitä. Kuten tuo miehen vaatekaapin järjestäminen. Valitettavan paljon on nykyään niitäkin naisia, jotka vastaisivat tuohon kysymykseen tyyliin "En perkele vie järjestä aikuisen miehen vaatekaappia. Jos ei osaa itse järjestää, niin olkoot sitten vaikka kuinka sekaisin se kaappi. Asia ei kuulu minulle."
Ei ihme, ettei sulla vaimoa ole. Aataminaikuiset mielipiteet ovat hyvä karkoitin.
Vierailija kirjoitti:
2 x vuodessa käyn makkarin läpi.
Käyn läpi lattian, katon, listat jne ja tyhjennän kaapit.
Yleensä teen tämän yksin, mutta olen kysynyt häneltä haluanko, että käydään hänenkin vaatteet läpi.
Haluaa, eli tyhjennän vaatteet sängylle. Sopiva tapa on ollut laitan tuuletustangon viereen, nostan valtaosan vaatteista siihen. Mies siirtää siitä kaappiin ja teepaidat, housut, neuleet jne, käy läpi yksitellen, kalsareille, sukille on laatikot.
Mutta en koske hänen laatikostoon, yöpöytään jne.
Miksi ne pitää käydä läpi? Ja miksi et koske laatikostoon, yöpöytään ym, pelottaako ne jotenkin?