Millä kuljetatte pyykit koneesta pyykin ripustuspaikalle?
Muovipussit haisevat nykyään niin pahalle ettei niillä viitsi kuljetella enää puhdasta pyykkiä. Mikä välineeksi siis?
Kommentit (61)
Olisiko kuivausrumpu kumminkin sinne missä pesukonekin on, se paras ratkaisu?Pyykkiä pestään monta koneellista päivittäin ja ihminen on sairaalloinen niitä muualle raahaamaan. Mietityttämään jää, jos pyykkiä tulee noin paljon, niin eikö taloudessa ole muitakin henkilöitä kantamaan koreja kuivauspaikalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wtf? Muovipussissako sä kannat pyykkiä ulos?? En oo ikinä kuullut noin järjettömästä systeemistä..
Osta pieni pyykkikori ja kanna siinä. Idiootti.
Vastaatko noin myös irl? Olet siis sitä miksi muita haukut?
Ei hän ketään haukkunut vaan allekirjoitti viestinsä.
Eri
Nykyisin nostan ne suoraan pesukoneests kuivausrumpuun, mutta opiskeluaikoina kun joutui jonkin verran märkää ja kosteaa pyykkiä kuljettelemsan, mulla oli ihan vaan muovinen pyykkikori.
Kuka helvetti kuskaa pyykkinsä muovipussissa?
Kuka helvetti kanniskelee pyykkejä muovipusseilla? Onko tämä joku provo, jota en nyt tajua?
Talossani on pyykkitupa ja siellä pesukone ja kuivausrumpu. Kesällä ja talvellakin kauniilla ilmoilla kuivatan ulkona naruilla jos aurinko paistaa. Pyykkikoreja löytyy tästä taloudesta ainakin viisi. Muovipusseihin en puhtaita pyykkejäni laittaisi mutta kukin tavallaan.
korissa kesällä pihalle ja muulloin siinä koneen vieressä on kuivausteline ja yläpuolella seinällä putki jossa roikkuu 3 niitä pyöreitä häpäkkeitä joihin saa kuivumaan lähen kaikkea, pitkistä housuista olomekkojen kautta kalsareihin
Laitan ne kuivausrumpuun, joka on vain muutaman sentin päässä pesukoneesta. Tai sitten kannan märät pyykit asuntooni . Kyllä ne sielläkin kuivuvavat. Usein siellä on tosin jäänyt edelliseltä kuivausrummun käyttäjältä se nukkasihti putsaamatta, siihen ei keneltäkään mene muutamaa sekuntia pitempään, niin se ärsyttää. Sen pitää jokaisen käyttäjän tehdä ihan itse ! Ja jos edelliseltä käyttäjältä jää pyykit koneeseen.......kun oma aika on jo ajat sitten loppunut. Kaikilla on tasan 2 tuntia aikaa sekä pestä että kuivattaa rummuissa pyykinsä/viikko. Tasan. Ja jos joku käyttää jotakuta muuta sen tekemiseen, ku on ite niin laiska tai avuton, ettei mukamas osaa, niin ei se ole mikään puolustus tähän. Se on vaan jokaisen käyttäjän tehtävä, halusi tai ei. Se lukee siinä rummussakin sekä suomeksi, että englanniksi. Ihan selkokielellä.
nyt mode pisti niin pahan että menin sanattomaksi. osoittaa modejen elämän hallintaa sekä ymmärrys tasoa.
Kuivausrumpu on mutta se on epäkunnossa ja odottaa korjausta. Siihenkin on syynsä miksi pyykkihuolto on tällä hetkellä täysin minun vastuullani.
Kiitos hyvistä vinkeistä pyykkikasseista. Hyvää illanjatkoa kaikille!
Taloyhtiön kärryssä muutaman metrin päässä olevaan kuivaushuoneeseen, jossa puhallin.
Kestokassi. Pyykeille ihan oma ja muihin hommiin omansa.
Pesen välillä muun pyykin joukossa, ja huolellinen kuivaus, niin ei haise.
Vierailija kirjoitti:
Kestokassi. Pyykeille ihan oma ja muihin hommiin omansa.
Pesen välillä muun pyykin joukossa, ja huolellinen kuivaus, niin ei haise.
..koska kämpässä ei ole tilaa pyykkikorille. Kassin saa litistettyä pieneen tilaan
Vierailija kirjoitti:
Semmosessa reikäisessä korissa jota sanotaan pyykkikoriksi.
Mistä tuollaisia saa, ei äiskä eikä iskä käyttäneet sellaista eivätkä ostaneet mulle sellaista kun vihdoin viime viikolla muutin kotoa pois.
Osaan kuitenkin käyttää pesukonetta, enx mä ole kuitenkin viksu.
Vierailija kirjoitti:
Laitan ne kuivausrumpuun, joka on vain muutaman sentin päässä pesukoneesta. Tai sitten kannan märät pyykit asuntooni . Kyllä ne sielläkin kuivuvavat. Usein siellä on tosin jäänyt edelliseltä kuivausrummun käyttäjältä se nukkasihti putsaamatta, siihen ei keneltäkään mene muutamaa sekuntia pitempään, niin se ärsyttää. Sen pitää jokaisen käyttäjän tehdä ihan itse ! Ja jos edelliseltä käyttäjältä jää pyykit koneeseen.......kun oma aika on jo ajat sitten loppunut. Kaikilla on tasan 2 tuntia aikaa sekä pestä että kuivattaa rummuissa pyykinsä/viikko. Tasan. Ja jos joku käyttää jotakuta muuta sen tekemiseen, ku on ite niin laiska tai avuton, ettei mukamas osaa, niin ei se ole mikään puolustus tähän. Se on vaan jokaisen käyttäjän tehtävä, halusi tai ei. Se lukee siinä rummussakin sekä suomeksi, että englanniksi. Ihan selkokielellä.
n ii mut millä sä kannat sen märän pyykin veke ku mä en tajuu, eix paita kastu märäx jos ne pyykit on mun syliss
mies vie, laittaa koneeseen ja hakee ne pois pyykkituvasta
helppoa vai mitä, hanki sinäkin mies kodinhoitajaksi
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin nostan ne suoraan pesukoneests kuivausrumpuun, mutta opiskeluaikoina kun joutui jonkin verran märkää ja kosteaa pyykkiä kuljettelemsan, mulla oli ihan vaan muovinen pyykkikori.
Kuka helvetti kuskaa pyykkinsä muovipussissa?
kuka helvetti luulee että aloittajalla on oma pesukone ja kuivausrumpu siinä vieressä
kuka helvetti luulee että jotkut saattavat pestä pyykkiä taloyhtiön koneessa vaikka itse ei pese
onko se sinulta pois jos joku kysyy miten muut kuskaa märkää pyykkiään
miksi vastasit koska kysymys ei ollut suunnattu sulle, kun et kuskaa
oletko noussut väärällä jalalla?
Autolla vien.