Seksi loppui, kun laihdutin
Taustatietona, olen neljääkymppiä lähestyvä mies, parisuhdetta takana 15 vuotta, joista naimisissa 5, ei lapsia. Puolitoista vuotta sitten otin itseäni niskasta kiinni ja aloitin elämäntapamuutoksen. Pudotin painoa 35 kiloa (115kg->80kg) ja aloitin säännöllisen salitreenaamisen ja lenkkeilyn.
Tämä johti siihen, että seksiä ei ole ollut moneen kuukauteen kertaakaan. Vaimo on sanonut suoraan, että näytän liian urheilulliselta ja lihaksikkaalta ja pitää enemmän kuulemma "iskäkropasta".
Mitä kannattaisi tehdä? Kannattaako vaan erota, jos en enää viehätä vaimoa nykyiselläni?
Kommentit (27)
Sanot vaan et soon moro etkä katso taaksesi. Niin parempi.
M46
Vierailija kirjoitti:
Ja vaimosi on edelleen entisellään, ehkä ylipainoinen? Jos näin, hän taitaa hävetä itseään! Se, mitä voit tehdä, on osoittaa rakkautta. Ota syliin, kaappaa pussailemaan, saa hänet tuntemaan halutuksi ja rakastetuksi. Osoita, että hän kelpaa edelleen sinulle, vaikka itse muutuit.
Etsinkin tämmöstä vastausta. Eihän kukaan voi läskeistä oikeasti pitää, pakko olla vaan naisen itsetunnosta kyse!
Ei mutta oikeasti, en itsekään mistään kukkakepeistä tykkää. Ehdottomasti plussaa jos treenaa, mutta ei laihaa miestä, vaan iso lihaksikas mies!
Toki silti aika kylmää, ettei oma kumppani kelpaa muutoksen jälkeen. Kai se rakkaus ja himo muuhunkin perustuu kuin ulkonäköön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vaimosi on edelleen entisellään, ehkä ylipainoinen? Jos näin, hän taitaa hävetä itseään! Se, mitä voit tehdä, on osoittaa rakkautta. Ota syliin, kaappaa pussailemaan, saa hänet tuntemaan halutuksi ja rakastetuksi. Osoita, että hän kelpaa edelleen sinulle, vaikka itse muutuit.
Etsinkin tämmöstä vastausta. Eihän kukaan voi läskeistä oikeasti pitää, pakko olla vaan naisen itsetunnosta kyse!
Ei mutta oikeasti, en itsekään mistään kukkakepeistä tykkää. Ehdottomasti plussaa jos treenaa, mutta ei laihaa miestä, vaan iso lihaksikas mies!
Toki silti aika kylmää, ettei oma kumppani kelpaa muutoksen jälkeen. Kai se rakkaus ja himo muuhunkin perustuu kuin ulkonäköön
Et tainnut ihan tajuta... Itse oon normaalipainoinen ja ihan kivan näköinenkin, mutta jotenkin vaan jäädyn, jos vastapuoli on omassa kategoriassani liian hyvässä kunnossa tai muuten silmiinpistävän komea. Tulee olo, etten ole hänen arvoisensa vaikka oikeasti oltaisiin sopusointuisen näköinen pari.
Jäikö roikkumaan löysää nahkaa?
🇺🇦🇮🇱
Jotkut keski-ikäiset näyttää laihduttuaan kuivilta ja harmailta. Monilla iho laskostuu vekeille, takapuolen nahka alkaa roikkumaan ja silmäpussit kasvaa. Kyynärpäihin ja niveliin tulee kasa ryppyistä ihioa ja tyhjää kudoksia. Laihdutus ei aina tee muutosta hyvään ja suoraan sanottuna osa näyttää vanhentuneilta ja ukkomaisita laihdutettuaan.
Vaimosi on sanonut suoraan että preferoi äijämäisempää kroppaa. Mitäs täällä enää kyselet.
Jos syynä on edellisen mainitsema ryppyisyys, niin lisää kollageenia ruokavalioosi. Itsekkin juon nyt luuydinkaakaota.
Mä olen isokoinen nainen ja mun mieheni ovat olleet aina mua pienempiä. Pidän ns kukkakeppimiehistä. Olisi outoa, jos mies olisi nallekarhumainen.
Outoa. Vaimo voisi olla iloinen että mies tiputtanut noin hyvin painoa jo ihan oman terveytensä kannalta. Onnea ap! Hieno suoritus.
Pystytkö puhumaan hänen kanssaan samaan tapaan kuin ennen, vai jankkaatko lenkkikilsoista, salituloksista ja ruokavaliosta?
Vietättekö enää samaan tapaan yhteistä aikaa kun ennen vai oletko aina lenkillä? Jos ennen vietitte herkkuiltoja sohvalla, niin ovatko ne nyt jääneet pois?
Naisen seksuaalinen halu on harvoin pelkästään kiinni miehen kropasta, naiset ei katsele miesten kehoja silleen uuuhhhh saispa tuota. Miehen seksikkyys perustuu usein muihin asioihin
Suurin osa naisista tykkäisi, sattuipa huono tuuri ap:lle. Tai sitten vaimolle tuli hämmennys, alemmuudentunne, mustasukkaisuus..
Vaimollasi on ron jeremy-fetissi, ei sen kummempaa. Sellaiset pyöreämahaiset nallekarhut kiihottaa.
Aika huono trolli, uskottavuus 0/5.
Ehkä hän jäi tokaksi kun sun uusi harrastus on ekana. Siinä alkaa näyttää rumalta kun on itsekäs luonne. Sinä siis
Kaffebulla kirjoitti:
Jäikö roikkumaan löysää nahkaa?
Ei jää kun lähet menee
Paluu entiseen on aika helppo. Iltaisin 2-4 lihapiirakkaa täytteillä. Kuukaudessa näkyy tulokset 👍
Jokainen tietää mitä tähän vastattaisiin,jos aloitus olisi naisen.
"Jätä se mies. Se on epävarma ja varmaan mustis ja sen pitäisi kannustaa vaimoaan."
Sitten joku ylispentti heittäisi just jotain noin t yhmää kuin "Onko löysä iho" tms.