Kananmunia ei keitetä
Koittakaa ymmärtää että kananmunat syödään aina vain paistettuna.
Öö ei niitä keitetä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illamåendet är påtagligt. Inte att undra över varför det skrivs så mycket om mentalfallen bland er. Var fjärde finne verkar nuförtiden ha grava problem med att det svipar i skåpet och det illa.
Eikö äly riitä kirjoittamaan suomeksi?
Håll dig till sajtens regler såsom jag gör. Påhopp på andra skribenter är förbjudna. Nog begriper du väl ens det?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illamåendet är påtagligt. Inte att undra över varför det skrivs så mycket om mentalfallen bland er. Var fjärde finne verkar nuförtiden ha grava problem med att det svipar i skåpet och det illa.
Håll dig till sajtens regler såsom jag gör. Påhopp på andra skribenter är förbjudna. Nog begriper du väl ens det?
Vau! Ihan ripulipirtelöä?
Olette te ruotsia puhuvat aika vekkuleita. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on vaikeampi kieli, mutta jos jaksat ponnistella niin kyllä sinäkin voisit sen oppia. Ei se mahdoton ajatus ole vaikka aluksi vaikealta tuntuukin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on vaikeampi kieli, mutta jos jaksat ponnistella niin kyllä sinäkin voisit sen oppia. Ei se mahdoton ajatus ole vaikka aluksi vaikealta tuntuukin
Jopa pikkulapset sen oppivat, joten jos aikuinen ei sitä opi, on kyseessä jokin häiriö, asennevamma tai alhainen älykkyysosamäärä.
Vierailija kirjoitti:
Syön myös paskaa.
-ap
Kuka yllättyi?
Tietysti!
Kananpaska on meidän ruotsia puhuvien aamiainen.
-ap