Hyväksyisitkö, että miehen bändiin tulee mukaan nainen?
Mieheni bändissä aloitti nuori nainen. Nyt miehen musisointiin liittyvät menot ovat kasvaneet. Tämä uusi jäsen tuntuu ohjailevan muuta porukkaa ja keksii kaikkea uutta koko ajan, esimerkiksi musavideoiden kuvausta, mikä on aikaavievää toimintaa ja vaikuttaa meidän arkeenkin sitä kautta. Luotan kyllä mieheeni, mutta ärsyttää. Tällä naisella on itsestään seksuaalissävytteistä sisältöä somessa.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyisin tietysti, vaikka ei mies minun hyväksyntääni harrastuksiinsa edes kaipaa tai tarvitse.
Tietysti ajankäyttö on sellainen asia, mistä pitää tarvittaessa keskustella. Molemmilla pitää olla riittävästi omaa aikaa ja toisaalta pitää olla tarpeeksi aikaa lapsille. Jos harrastus veisi liikaa aikaa, se olisi pois joko minun omasta ajasta tai perheeltä.
Ongelma on, että olen hieman mustasukkainen ja en pidä ajatuksesta, että mies viettää ennemmin aikaa heidän kuin minun kanssa. (Joka viikko treenit ja usein myös viikonloppuna jotain.) Sen takia mies on alkanut kuulemma välttelemään bändistä puhumista ja minulle on tullut yllätyksenä muutama meno, mistä olen loukkaantunut. Tuntuu ulkopuoliselta.
Ap
Hanki ap joku oma harrastus. Oikeasti.
Niin eihän vaimon ja perheen kanssa siis aikaa tarvitse tai kuulu viettää, se riittää että ovat olemassa ja vaimo avaa lämpimät haaransa miehelle kun mies pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyisin tietysti, vaikka ei mies minun hyväksyntääni harrastuksiinsa edes kaipaa tai tarvitse.
Tietysti ajankäyttö on sellainen asia, mistä pitää tarvittaessa keskustella. Molemmilla pitää olla riittävästi omaa aikaa ja toisaalta pitää olla tarpeeksi aikaa lapsille. Jos harrastus veisi liikaa aikaa, se olisi pois joko minun omasta ajasta tai perheeltä.
Jos on kysymys on vakavaa uraa suunnittelevasta bändistä, niin tässä asetelmassa on kaikki katastrofin ainekset.
Niinpä. Meilläkin asuu yksi lapsi. Lisäksi miehellä on kokopäivätyö, hän on vaativassa asiantuntijatyössä, toisin kuin muut bändin jäsenet, jotka kuulemma suunnittelevat itsensä elättämistä tällä bändillä.
Ap
Juttelepa tästä miehen kanssa, hänen ajatuksistaan ja tuntemuksistaan. Jos vaikuttaa kovin kiihottuneelta bändin touhuista niin ota itse ero. Turhaan jäätodottelemaan giljotiinia
Naisen tehtävä bändissä on olla seksikäs maskotti joka houkuttelee yleisöä. Månneskin bändissä naisbasisti esiintyy ilman paitaa pelkät teipit nännien päällä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mies saa harrastaa vain jos nainen ei mitään vastuita, velvoitteita tai töitä saa keksittyä miehelle millä yritetään viedä miehen kaikkia aika.
Taidat olla niitä naisia joiden mielestä miehen harrastuksiin pitää riittää korkeintaan tunti viikossa mutta sinulle pitää järjestää joka päivä omaa aikaa ja mahdollisuus harrastaa?
Kaikilla on rajallinen määrä aikaa. Jos moelmmat ovat töissä, harrastuksista sovitaan tasapuolisesti. Jos nainen kotiäiti, tämän on pakko päästä pois kotoa välillä. Jos mies valitsee tehdä täyspäivätyötä ja perheen, se jättää (yksin) harrastamiseen kutakuinkin pari tuntia viikossa. Jos ei sijoita aikaansa perheeseen, parisuhteeseen, suhteeseen lapsen kanssa, niin joku näistä väkisinkin hajoaa. Ihan yhtä lailla kuin työpaikkakin lähtee alta, jos ei mene paikalle
Ketjussa taas näkyy suomalaisten misogynia: oletetaan, että vaimo on vaan mahdollistamassa miehen elämää ja hurvittelua, eikä perhe itsessään ole mitään tai minkään arvoinen. Jokainen nainen jota kohdellaan näin: lähtekää VÄLITTÖMÄSTI. Jättäkää mies harrastamaan. Jos lapsi, sen voi jätää vaikka miehen 100% huoltajuuteen nykyään. Siinähän sitten harrastelee
Kyllä, jotta miehesi voisi tulla isosti 😋
Eihän se sinun asiasi ole määrätä mitä miehen bändissä tapahtuu. Olettaen että kysymys on ammattilaisista jotka tienaa leipää myös sinun ruokapöytään. Kuulostaa siltä et oot mustasukkainen-mitäs jos käsittelisit sen asian miehes ( ja itses) kanssa? Jos miehes tosiaan on ammattilainen, oot itse valinnut taiteilijan. Ja taiteessa on taiteen ehdot ja se koko taide lässähtää jos sitä aletaan läheisten pelkojen ehdoilla tehdä. Eihän ongelmaa ole jos voit luottaa miehees. Jos taas et, parisuhteessa on ongelma. Ei siinä bändissä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se sinun asiasi ole määrätä mitä miehen bändissä tapahtuu. Olettaen että kysymys on ammattilaisista jotka tienaa leipää myös sinun ruokapöytään. Kuulostaa siltä et oot mustasukkainen-mitäs jos käsittelisit sen asian miehes ( ja itses) kanssa? Jos miehes tosiaan on ammattilainen, oot itse valinnut taiteilijan. Ja taiteessa on taiteen ehdot ja se koko taide lässähtää jos sitä aletaan läheisten pelkojen ehdoilla tehdä. Eihän ongelmaa ole jos voit luottaa miehees. Jos taas et, parisuhteessa on ongelma. Ei siinä bändissä.
Sori, luin vasta nyt että on enempi harrastus...
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä ihan tosissani. En tiedä miten sen todistan, mutta näin on.
Ap
Tuskin sulla on miestäkään
"Ketjussa taas näkyy suomalaisten misogynia: oletetaan, että vaimo on vaan mahdollistamassa miehen elämää ja hurvittelua, eikä perhe itsessään ole mitään tai minkään arvoinen. Jokainen nainen jota kohdellaan näin: lähtekää VÄLITTÖMÄSTI. Jättäkää mies harrastamaan. Jos lapsi, sen voi jätää vaikka miehen 100% huoltajuuteen nykyään. Siinähän sitten harrastelee"
Tässä viestissä ei ole yhtään suomalaisille ominaista misogyniaa. Esimerkillinen viesti.
Lapsilla saa olla harrastuksia ja kavereita, jso mieslapsi on liiallisesti tuollainen niin ehkä "ydinperhe" ei ole se hänen juttunsa. Vuoroviikkovanhemmuudessa voi sitten aina joka toinen viikko osallistua bänditreeneihin ja joka toinen viikko ottaa vaikka lapset mukaan!