Hyväksyisitkö, että miehen bändiin tulee mukaan nainen?
Mieheni bändissä aloitti nuori nainen. Nyt miehen musisointiin liittyvät menot ovat kasvaneet. Tämä uusi jäsen tuntuu ohjailevan muuta porukkaa ja keksii kaikkea uutta koko ajan, esimerkiksi musavideoiden kuvausta, mikä on aikaavievää toimintaa ja vaikuttaa meidän arkeenkin sitä kautta. Luotan kyllä mieheeni, mutta ärsyttää. Tällä naisella on itsestään seksuaalissävytteistä sisältöä somessa.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyisin tietysti, vaikka ei mies minun hyväksyntääni harrastuksiinsa edes kaipaa tai tarvitse.
Tietysti ajankäyttö on sellainen asia, mistä pitää tarvittaessa keskustella. Molemmilla pitää olla riittävästi omaa aikaa ja toisaalta pitää olla tarpeeksi aikaa lapsille. Jos harrastus veisi liikaa aikaa, se olisi pois joko minun omasta ajasta tai perheeltä.
Jos on kysymys on vakavaa uraa suunnittelevasta bändistä, niin tässä asetelmassa on kaikki katastrofin ainekset.
No en. kunnon homppeli meininki on nykyään in
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä ihan tosissani. En tiedä miten sen todistan, mutta näin on.
Ap
Niinhän me kaikki täällä.
Oltiin 43v poikani kanssa viimekesänä metallikan keikalla. Tuon konsertin jälkeen, hän muuttui täysin. Hän lopetti työnsä vakuutusyhtiössä, lävisti korvansa, hankki cowboy-hatun ja kitaran. Hän perusti bändin "Shanghai noises", nimi ei ole klisee kuten rokkibändeillä yleensä. Äänitettyään C-kasetti demon hän lähti kiertueelle ja yrittää paraikaa saada levysopparin. Kuulemma löysi bändärin baarista, jonka kanssa menee naimisiin ensi kesällä, ellei löydä parempaa matkansa varrelta.
Kiitos metallika.
Nuo somejulkaisut voivat olla markkinointia varten. Itsensä tai bändin.
Ja naiset kehtaavat ihmetellä miksi mies ei voi olla naisten kanssa vain ystävä. Syy siihen on tämä aloitus jossa nainen on niin mustasukkainen että hänen mies ei voi olla ystävä naisten kanssa.
Toivottavasti tämänkin mies tajuaisi lähteä tuosta toksisesta suhteesta että pääsisi nauttimaan elämästä ilman sairasta naista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyisin tietysti, vaikka ei mies minun hyväksyntääni harrastuksiinsa edes kaipaa tai tarvitse.
Tietysti ajankäyttö on sellainen asia, mistä pitää tarvittaessa keskustella. Molemmilla pitää olla riittävästi omaa aikaa ja toisaalta pitää olla tarpeeksi aikaa lapsille. Jos harrastus veisi liikaa aikaa, se olisi pois joko minun omasta ajasta tai perheeltä.
Jos on kysymys on vakavaa uraa suunnittelevasta bändistä, niin tässä asetelmassa on kaikki katastrofin ainekset.
Niinpä. Meilläkin asuu yksi lapsi. Lisäksi miehellä on kokopäivätyö, hän on vaativassa asiantuntijatyössä, toisin kuin muut bändin jäsenet, jotka kuulemma suunnittelevat itsensä elättämistä tällä bändillä.
Ap
Itsekö he niitä videoita tekee? Yleensähän sellaisia ei usein tehdä.
Bändit on vihervasemmistolaista paskaa 99 prosenttisesti. Eli on joku soijapoika ei mies. Tuskinpa tietävät etes mitä naisen kanssa tehään!
Vierailija kirjoitti:
Oltiin 43v poikani kanssa viimekesänä metallikan keikalla. Tuon konsertin jälkeen, hän muuttui täysin. Hän lopetti työnsä vakuutusyhtiössä, lävisti korvansa, hankki cowboy-hatun ja kitaran. Hän perusti bändin "Shanghai noises", nimi ei ole klisee kuten rokkibändeillä yleensä. Äänitettyään C-kasetti demon hän lähti kiertueelle ja yrittää paraikaa saada levysopparin. Kuulemma löysi bändärin baarista, jonka kanssa menee naimisiin ensi kesällä, ellei löydä parempaa matkansa varrelta.
Kiitos metallika.
Pojalla on kyllä kunnon meininki verrattuna tuohon aloituksen bändiin.
Vierailija kirjoitti:
Eli mies saa harrastaa vain jos nainen ei mitään vastuita, velvoitteita tai töitä saa keksittyä miehelle millä yritetään viedä miehen kaikkia aika.
Taidat olla niitä naisia joiden mielestä miehen harrastuksiin pitää riittää korkeintaan tunti viikossa mutta sinulle pitää järjestää joka päivä omaa aikaa ja mahdollisuus harrastaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on, että olen hieman mustasukkainen ja en pidä ajatuksesta, että mies viettää ennemmin aikaa heidän kuin minun kanssa. (Joka viikko treenit ja usein myös viikonloppuna jotain.) Sen takia mies on alkanut kuulemma välttelemään bändistä puhumista ja minulle on tullut yllätyksenä muutama meno, mistä olen loukkaantunut. Tuntuu ulkopuoliselta.
Ap
Hanki ap joku oma harrastus. Oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on, että olen hieman mustasukkainen ja en pidä ajatuksesta, että mies viettää ennemmin aikaa heidän kuin minun kanssa. (Joka viikko treenit ja usein myös viikonloppuna jotain.) Sen takia mies on alkanut kuulemma välttelemään bändistä puhumista ja minulle on tullut yllätyksenä muutama meno, mistä olen loukkaantunut. Tuntuu ulkopuoliselta.
Ap
Tuommoisessa bändissä ei oikein voi olla vain sillain vähän mukana kun vaimolle sopii. Toisaalta ei ne yleensä kovin montaa vuotta kestäkään. Valintoja pitää tehdä, ei voi syödä ja olla syömättä kakkua ja niin edelleen.
Ei tässä ole mitään ongelmaa, jos ei ole yhteisiä huollettavia tai miehen huollettavat jää AP:n vastuulle silloin, kun miehen pitäisi olla heistä vastuussa.
Nyt kun oma lapsi asuu omillaan, on puolison kanssa todettu, ettei menojen kestolla ole niin suurta merkitystä kuin silloin, kun piti kokoajan jomman kumman olla ainakin yöllä kotona tai järjestää lapsenvahti. Meillä ei tainnut kertaakaan tulla tilannetta, etteikö jompi kumpi olisi pystynyt olemaan kotona, kun ei oteta koulujen loma-aikoja huomioon, jolloin lapsi nuorempana tarvitsi myös päiväaikaan huoltajan.
No nyt on sitten omat menot ja harrastukset "räjähtäneet" ajallisesti täysin. Teemme paljon asioita yhdessä ja vietämme aikaa myös kahdestaan kotona, mutta se vapaus, ettei tarvitse miettiä, mitäköhän puolisolla on silloin. Toki loma-ajat, kun edelleen ollaan työelämässä, suunnitellaan yhdessä, mutta arkena vain kerrotaan, mitä ohjelmaa milloinkin on ja sitten mietitään, että mitä yhteisenä vapaa-aikana haluamme tehdä yhdessä ...
Anna miehen harrastaa, ehkä tuosta urkenee hänelle uusi ura. Tollasen bändin naiskeulahahmo harvoin alkaa seurustelemaan bändin jäsenen kanssa vaan hankkii jonkun rikkaan lompakon muualta. Hyvähän se on, että nainen vie bändiä eteen päin. Ehkä mieheskin pääsee siinä sivussa tienaamaan.
Riippuu siitä, onko tarpeeksi ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Meilläkin asuu yksi lapsi. Lisäksi miehellä on kokopäivätyö, hän on vaativassa asiantuntijatyössä, toisin kuin muut bändin jäsenet, jotka kuulemma suunnittelevat itsensä elättämistä tällä bändillä.
Ap
Ehkä miehes ei viihdy siinä asiantuntijatyössä ja toivoo myös että saisi tuloja muulla tavoin. Kannusta miestä ja ehkä joku päivä olet kuuluisan muusikon puoliso. Tai sitten et.
Jos bändi ei ole miehen pääasiallinen elinkeino eli elätä sillä perhettänne, niin ehdottomasti selkeät rajat sille. Jos mies nillittää niin poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset kehtaavat ihmetellä miksi mies ei voi olla naisten kanssa vain ystävä. Syy siihen on tämä aloitus jossa nainen on niin mustasukkainen että hänen mies ei voi olla ystävä naisten kanssa.
Toivottavasti tämänkin mies tajuaisi lähteä tuosta toksisesta suhteesta että pääsisi nauttimaan elämästä ilman sairasta naista
Niin sitten voisi alkaa liehittelemään sitä ystäväänsä, koska nythän on sinkku. Juu juu :D
Ei olisi mun hyväksynnästä kiinni.