Tilillä 3,65€. Jääkaapissa kaksi makkaraa. Mitä ostaisit lähikaupasta?
Tyhjää on. Kaapissa ei ole kuivatuotteita paitsi vähän kaurahiutaleita. Jääkaapissa yksi kananmuna ja kaksi kpl grillimakkaraa. Ketsuppia aivan hitusen.
Ei ole voita, ei öljyjä. Ei siis ole edes tällaisia millä voisi soveltaa aterian kokonaisuuksia.
Sen sijaan tilillä on tuo määrä. Mietin nyt että syönkö makkarat ja vähän kaurapuuroa tänään vai pitäisikö käydä ostamassa jotain lisuketta.
Kommentit (118)
Pasta bolognese ala makkara. Halvin tomaatti murska, makkara paistettuna (kuutioi) ja sitten halvin makaroni. Mausteita. Avot!
3 EUROLLA saa kaksi mini veke-hampurilaista Hesestä! Herkuttele.
Kolme tölkkikaljaa saat sillä rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä teitä pummeja oikein sikiää
Eihän aloittaja nyt sulta mitään ole pyytänytkään 🤔🤔🤔
Itse ostin härän filettä ja lohta. On muuten hyvää. ;))
Köyhä voi syödä vaikka ruohoa tai pettua
Mä sanon hop sä sanot lop meillä on iloinen mieli..
Perunat on tarjouksessa 29 senttiä/kilo. Makaronipussi maksaa 34 senttiä. Minulla tänään ja huomenna menuna makaronia ja perunaa.
Lidlin hävikki hevi kassi maksaa 2 e. Valitse sellainen jossa on juureksia yms ei pelkkiä yrttejä. Kun kunnollinen hevi kassi osuu kohdalle, siitä saa viikon ruoat.
Lähde ulos kävelylle ja kerää pulloja ja tölkkejä. Jos et ihan metsässä asu ( ellei ole ulkoilureitti) , niin nopeasti keräät kympin ja toisenkin.
Ihan järkyttäviä kommentteja suurimmalta osalta. 🤦🏻Vain pieni osa sentään osaa vastata fiksusti. Mistä tämä köyhiin kohdistuva viha kumpuaa? Moni syö oikeasti makaronia, leipää ja kaurapuuroa kun rahatilanne ei parane suhteessa hintojen nousuun. Ei se köyhä itsekään nauti siitä, että rahaa ei ole ja jotenkin silti pitäisi pärjätä. Kaikki vihaajat, hankkikaa apua. Ei ole ok tuommoiset tyhmät kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Munakoison, makkarat söisin.
Munakoiso on nyt kallista, ei sitä köyhä raaski ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitäiskö miettiä onko sun tulot ja menot ihan balanssissa?
Tulot on niin pienet että turha miettiä kun sitä rahaa ei yksinkertaisesti ole
Ap
Eihän tässä ole mitään muuta ongelmaa kuin että sulla ei ole hajuakaan rahan todellisesta arvosta ja elät jatkuvasti yli varojesi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä Vauva palsta mielisairaita ketjun aloittajia sikiää? Eikö näitä voi bännätä kun selvästi kyse on häiriintyneestä ja henkisesti sairaasta henkilöstä.
Ei niinkään sairaasta kuin nämä, jotka kehottavat tekemään itsemurhan tai haukkuvat mielisairaaksi. Miten pahoja ihmiset voikaan olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ap on ongelmasi. Miksi et tee töitä?
Olen töitä hakenut 20 vuotta aktiivisesti mutta kukaan ei ole palkannut edes tiskariksi tai kauppaan hyllyttämään
Ap
Kyllähän sinun kaltaisesi keskivertoa huomattavasti tyhmemmänkin pitäisi jo ymmärtää jo että kukaan työnantaja ei huoli henkisesti vajaata mielenterveysongelmaista jolla on lisäksi varsin pahoja asennevammoja. Mutta kun se ymmärrys ei vain riitä, edes siihen.
Olen töitä hakenut 20 vuotta aktiivisesti mutta kukaan ei ole palkannut edes tiskariksi tai kauppaan hyllyttämään
Ap