Onko teillä paljon vanhoja aku ankkoja tai muita esim nuorten sinäminä lehtiä tai reginaa? Laittakaa ne Toriin jakoon!
Kommentit (25)
Meillä löytyy vanhoja Akuja 46 syntyneen isän lapsuudesta. En todellakaan myy
Regina oli hyvä. Ja mikä se yks toinen lehti oli, jossa oli vähän semmoisia vakavampia juttuja. Oliko joku Tosielämää vai mikä hemputti se oli.
Girls oli kyllä kans aika hyvä, muuten teinityttöjen juttuja mutta sarjakuvassakin oli monesti joku raiskaushomma tms
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kansioituna kaikki Aku Ankat vuodesta 1980 tähän päivään saakka, enkä todellakaan aio luopua kokoelmastani. Päin vastoin olen miettinyt, pitäisikö ostaa vanhempiakin vuosikertoja.
Eli lähes 44 vuoden ajalta! Aika kova, mutta veikkaan että minulla on vielä enemmän vaikka Aku Ankka lehtiä on "vain" ajalta 76-00. Muita Ankka kirjoja on aivan valtavasti, yksi huone aivan täynnä.
On lähes kaikki Aku Ankan Taskukirjat kahteensataan saakka. Joskus otan tylsille juna- tai bussimatkoille muutaman. Pitääpä kysyä kiinnostaako ne jälkipolvia, jos ei niin sitten kiertoon vähän kerrallaan.
Minulla on kansioituna kaikki Aku Ankat vuodesta 1980 tähän päivään saakka, enkä todellakaan aio luopua kokoelmastani. Päin vastoin olen miettinyt, pitäisikö ostaa vanhempiakin vuosikertoja.