Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä paljon vanhoja aku ankkoja tai muita esim nuorten sinäminä lehtiä tai reginaa? Laittakaa ne Toriin jakoon!

Vierailija
26.10.2024 |

Olis kiva saada ne.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kansioituna kaikki Aku Ankat vuodesta 1980 tähän päivään saakka, enkä todellakaan aio luopua kokoelmastani. Päin vastoin olen miettinyt, pitäisikö ostaa vanhempiakin vuosikertoja.

Vierailija
22/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä löytyy vanhoja Akuja 46 syntyneen isän lapsuudesta. En todellakaan myy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Regina oli hyvä. Ja mikä se yks toinen lehti oli, jossa oli vähän semmoisia vakavampia juttuja. Oliko joku Tosielämää vai mikä hemputti se oli.

Girls oli kyllä kans aika hyvä, muuten teinityttöjen juttuja mutta sarjakuvassakin oli monesti joku raiskaushomma tms 

Vierailija
24/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kansioituna kaikki Aku Ankat vuodesta 1980 tähän päivään saakka, enkä todellakaan aio luopua kokoelmastani. Päin vastoin olen miettinyt, pitäisikö ostaa vanhempiakin vuosikertoja.

Eli lähes 44 vuoden ajalta! Aika kova, mutta veikkaan että minulla on vielä enemmän vaikka Aku Ankka lehtiä on "vain" ajalta 76-00. Muita Ankka kirjoja on aivan valtavasti, yksi huone aivan täynnä.

Vierailija
25/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lähes kaikki Aku Ankan Taskukirjat kahteensataan saakka. Joskus otan tylsille juna- tai bussimatkoille  muutaman. Pitääpä kysyä kiinnostaako ne jälkipolvia, jos ei niin sitten kiertoon vähän kerrallaan.