Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS : Israel hyökkäsi yön aikana Iraniin

Vierailija
26.10.2024 |

Israel hyökkäsi yöllä Iraniin

Israelin hyökkäys loppui noin kello viideltä aamulla paikallista aikaa, New York Times uutisoi

Iran on aiemmin varoittanut, että jos Israel hyökkää, Iran vastaa laajalla vastaiskulla.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010789079.html

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun Rabbin mukaan Googin ja Maagogin sota alkaisi Lehtimajajuhlien viimeisenä päivänä. Jännä, viime yönä näin unta, jossa olin pukeutunut YK:n sotilasasuun ja olin YK:n joukoissa, sitten kävelin Israelin "leirille", jossa Israelin sotilaat olivat pukeutuneet ikäänkuin puiden näköisiin suoja-asuihin ja näyttivät puilta. Siiinä mietin, että "minähän olen väärällä puolelle eli YK:n puolella, enkä halua sotia todelllakaan Israelia vastaan ja mietin sitä, miten äkkiä voisin vaihtaa puolta Israelin puolelle, koska unessa sota oli pian alkava Israelin ja YK:n joukkojen välillä." (puuthan voisivat viitata lehtimajoihin)

tämä päivä, keskiviikko Lehtimajajuhlilla, eli Googin ja Maagogin sota alkaisi rabbin mukaan tänään ja istumajalla lehtimajan sisällä olisi pelastus!

Whoever wants to be saved should sit in the sukkah, Rabbi Zilberstein taught. He based this on a verse in Psalms.

He will shelter me in Hi

Minä näin unta, että olin A Stubb.

Istuin nyrkkeilykehän yhdessä nurkassa huomaten, että istuin Stubbina niissä kaikissa muissakin  nurkissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi