Miksi jälkiehkäisypilleri ei ole vaihtoehto?
Kun ehkäisy pettää kumin hajotessa tai "unohtuessa". Liikaa on peloteltu, että koko kroppa menee sekaisin, mutta niin se menee abortistakin.
Itellä ainakin toiminut pilleri aina hyvin.
Kommentit (31)
Ei näistä mitään seurauksia tule. Itse popsin näitä teininä kun ei vielä 2005 oltu keksitty mitään kunnon ehkäisyjä. Kumit hajos aina, rengas pullahti ulos pimpsasta. E-pillerit teki hulluksi.
Popsin noita jälkkäreitä aika paljon eikä niistä koskaan tullut mitään olotiloja. Myöhemmin kun tehtiin lapsia, tulin kaikkien lasten kohdalla heti raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei näistä mitään seurauksia tule. Itse popsin näitä teininä kun ei vielä 2005 oltu keksitty mitään kunnon ehkäisyjä. Kumit hajos aina, rengas pullahti ulos pimpsasta. E-pillerit teki hulluksi.
Popsin noita jälkkäreitä aika paljon eikä niistä koskaan tullut mitään olotiloja. Myöhemmin kun tehtiin lapsia, tulin kaikkien lasten kohdalla heti raskaaksi.
Sama mullakin ei oo mitään pahaaoloa ikinä tullut
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudessani muistan, että jotkut kävi vain aina hakemassa tän pillerin kun oli oltu "sillain" ilman kumia. Muistan sanoneeni parillekin kaverille, että menkää testeihin. Terveystiedon tunnilla mennyt tää jälkiehkäisy jotenkin ohi
Ei ne ajat ole muuttuneet tosta.
Syntiä. Lapsen murhaajajan palkka on kuolema. Joudutte Ikuiseen Helvetin tuleen pillerinsyöjät ja aborttimurhaajat!!!
Jeesus on Rakkaus
Mä hain elämäni ensimmäisen kerran jälkiehkäisyn 44-vuotiaana. Riski raskaudelle pieni, mutta riski oli silti olemassa. Varatun vakipanon kanssa hajosi kortsu, joten ei voinut ottaa mitään riskiä.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä todellakin oli jo vuonna 2005 kunnon ehkäisykeinoja olemassa! Miten pihalla sä oikein olet asioista!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa lähipiirissäni on useampikin nuori nainen, jotka eivät halua syödä e-pillereitä hormonien takia, mutta syövät kyllä jälkiehkäisypillereitä jopa useamman kerran vuodessa, kun kumi hajoaa, joten se siitä hormonittomuudesta.
Kerro niille kortsujen oikeaoppisesta käytöstä niin eivät ehkä hajoile enää noin usein käytössä.
Näin miehenä voin kertoa, että kumi hajoaa todella harvoin siten ettei sitä huomaa, ennen lastin irroitusta. Aiakin mulle kaikki naiset, jotka on hakeneen jälkiehkäisyn ovat antaneet kokonaan ilman kumia omasta tahdostaan.
Antaneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa lähipiirissäni on useampikin nuori nainen, jotka eivät halua syödä e-pillereitä hormonien takia, mutta syövät kyllä jälkiehkäisypillereitä jopa useamman kerran vuodessa, kun kumi hajoaa, joten se siitä hormonittomuudesta.
Kerro niille kortsujen oikeaoppisesta käytöstä niin eivät ehkä hajoile enää noin usein käytössä.
Näin miehenä voin kertoa, että kumi hajoaa todella harvoin siten ettei sitä huomaa, ennen lastin irroitusta. Aiakin mulle kaikki naiset, jotka on hakeneen jälkiehkäisyn ovat antaneet kokonaan ilman kumia omasta tahdostaan.
Ja sitten kohta itketään, miten sinut on huijattu isäksi, vaikka olet tietoisesti kylvänyt siemeniä vakoon.
Ja ihmetellään, kun haaroväriä alkaa oudosti kutittaa ja punoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Syntiä. Lapsen murhaajajan palkka on kuolema. Joudutte Ikuiseen Helvetin tuleen pillerinsyöjät ja aborttimurhaajat!!!
Jeesus on Rakkaus
Raamatussa kerrotaan, miten tehdään abortti. Raamattu on Jeesuksen sanaa. Jeesus ei siis pelkästään hyväksy aborttia vaan vieläpä neuvoo keinot siihen.
Ja sitten kohta itketään, miten sinut on huijattu isäksi, vaikka olet tietoisesti kylvänyt siemeniä vakoon.