Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ovat todella pelottavia

Vierailija
26.10.2024 |

Välillä saan jopa paniikkikohtauksia julkisilla paikoilla.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ollaan lopuksi vain luuta ja nahkaa - ehkä jokin sielu jossakin - ja silti kehdataan sortaa toisia.

Lähinnä vaan säälittävää.

Idc.

Vierailija
22/30 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kaltaiset erityis herkät on todella rasittavia ihmisiä kunnihan kaikkien muiden ympärillä olevien pitäisi kävellä niin sanotusti munakuorilla ettei vaan vahingossakaan loukkaa sinun kaltaisia ettei sinun tarvinuhriutua ja alkaa vollottamaan kun pikkulapsi huomio himoissaan

Ne ei sullakaan lamppu kauheen kirkkaalla käy. Kielioppikin on niin heikkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muuttaa pois Suomesta, auttaa kummasti ahdistukseen. Muualla ihmiset rentoja ja suhtautuvat sinuun myönteisesti, eikä vaan kyräillen ja vihamielisesti niinkuin Suomessa.

Ulkomailla ollaan ihmisläheisempiä kuin Suomessa. Kanssakäyminen on helpompaa.

Vierailija
24/30 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuollainen. Opettele maadoittumaan. Ja kun tuntuu että alkaa paniikki iskeä, etsi katseella kaikki punaiset asiat, sen jälkeen etsi pyöreät muodot. Näin saat huomion pois kehotuntemuksista. Paniikki on sitä, kun pelästymme kehon reaktiota stressiin. Hermosto on tuolloin yliaktiivinen, joten sen rauhoittaminen säännöllisesti helpottaa myös paniikkitilanteissa. Ja hermostoa voi rauhoittaa naputtamalla akupisteitä, meditoimalla päivittäin, hengittämällä syvään ja keskittymällä siihen. Ylipäänsä kun rauhoitat itsesi päivittäin, se auttaa myös hermostoa rauhoittumaan.

Kiitos vinkistä! tv eri

Vierailija
25/30 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös.. lös .. ös.. s

Vierailija
26/30 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pitemmän aikaa ihmetellyt, miksei Suomi ole valinnut Japanin linjaa. Ei oteta maahanmuuttajia maahan. Tiukat lait pienemmistäkin rikoksista. Sosiaalinen painostus läheisiltä ja medialta opiskella, tehdä pitkiä työpäiviä, kunnioittaa vanhempia ihmisiä, käyttäytyä hillitysti ja kohteliaasti kaikessa kanssakäymisessä. Kun kävelet Tokion katuja, niin tunnelma on rauhallinen ja turvallinen. 

Vierailija
27/30 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo pitemmän aikaa ihmetellyt, miksei Suomi ole valinnut Japanin linjaa. Ei oteta maahanmuuttajia maahan. Tiukat lait pienemmistäkin rikoksista. Sosiaalinen painostus läheisiltä ja medialta opiskella, tehdä pitkiä työpäiviä, kunnioittaa vanhempia ihmisiä, käyttäytyä hillitysti ja kohteliaasti kaikessa kanssakäymisessä. Kun kävelet Tokion katuja, niin tunnelma on rauhallinen ja turvallinen. 

Kuulostaa unelmalta paitsi tuo "painostus".

Vierailija
28/30 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pitää välillä painostaa, että asiat menevät oikeaan suuntaan. 

Vierailija
29/30 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pitää välillä painostaa, että asiat menevät oikeaan suuntaan. 

Eikö Japanissa ole itsemurhaluvut korkeita?

Vierailija
30/30 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla juuri paniikkia enemmänkin. Menin kahvilaan saadakseni ajatuksia muualle. Menetin ihastukseni ihan oman vattumaisen luonteeni takia. Siitä kurja olo. Mutta kahvilasta oloni vaan paheni. En pystynyt olemaan siellä pitkään.. . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä