SUURI GALLUP: mitäs se miehesi on tänään tehnyt? =D
Kommentit (18)
syönyt, lasketellut ja kohta ajelee kotio
ja antoi minun nukkua. Keitti puuron ja antoi sitä myös 2v:lle. Lähti 2v:n kanssa ulos. Siivosi/siivoaa,kunhan tulee kaupasta.
Kävi myös kaupassa, teki ruokaa. Nyt ovat lapsen kanssa saunassa. Mä on kipeenä, oon maannu vaan sohvalla peiton alla.
Leikki lapsen kanssa puolisen tuntia ja lähti sitten töihin.
Mutta ainakin paininut ja katsonut painia, syönyt, käynyt suihkussa ja ajanut/istunut autossa. Läksi siis jo aamuyöstä Tampereelle lukkopaini kisoihin. Nyt jo tulossa kotiin päin.
Palaa tv-lähetyksen jälkeen illalla.
ja nukkuu krapulaansa, taustalla pauhaa telkasta urheilu...
puki sitten klo 13 vaatteet,pesi hampaat ja lähti töihin..pääsee kotiin vasta klo 00.30 :( tylsä päivä tiedossa taas....
perheelle ruuan. Eilen tuli työmatkalta kaupan kautta kotiin ja imuroi :) Ihan mies ja isä meidän perheellä :)))
tehnyt ruuan, ollut lasten kanssa aamun, syöttänyt lapset ja hiihtänyt 11 km. just söi ja kohta alkaa pyykille.
Loikoillut sängyssä läppäri sylissä, vinkunut aamupalatarjoilua, kiukutellut ja riidellyt. Ja mussa kuulemma vika! :S
Onneksi välissä on ehtinyt myös lukea lehteä ja kurkkia telkusta urheilua, muuten tulis huono omatunto omasta laiskuudesta ;P
herännyt, pessyt kuopuksen, tehnyt aamupalan, katsonut pujottelua, mennyt lasten kanssa leikkipuistoon ja sen jälkeen kauppaan, tehnyt lapsille lounaan, laittanut esikoiselle ja keskimmäiselle valmiiksi maalauspaikan (vesivärimaalaus), laittanut kuopuksen päiväunille ja nyt taitaa itsekin nukkua siellä...
Olen mäkin sentään tehnyt,vaikka ei ehkä siltä kuulosta =) siivonnut koko talon, pyykännyt jne.
Nyt korjaa taloa.