Mamma, oletko jo tarkistanut oliko sinunkin pesukoneesi, leivänpaahtimesi, tai jääkaappisi mukana Nordeaan kohdistuneessa hyökkäyksessä?
Nordea paljasti, että pankkiin kohdistunut hyökkäys toteutettiin suomalaisten kodinkoneita käyttäen. Pankki peräänkuuluttaa kansalaistaitoja, eli kurittomilta kodinkoneilta tulee vetää töpseli seinästä. Muuten uhkana voi olla laajempi koneiden kapina, kun älylliset leivänpaahtimet, kuivausrummut ja tehosekoittimet kehittävät tietoisuuden itsestään.
TS: Nordean palvelunestohyökkäyksissä hyödynnetty suomalaisten kodinkoneita
Kommentit (133)
Olen huomannut, että pölynimuri ja telkkari vaihtavat salaa viestejä keskenään. Imuri röhähtelee ilkeästi. Juonii selvästi jotain ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Pikkutuhma pesukone. Aijai.
Silleen sopivasti kapinallinen hammasharja. Oijoi
Vierailija kirjoitti:
Mun Satisfyer oli käynyt imemässä sieltä vähän tilitietoja. 😳
Onhan se sanontakin, että jokainen Satisfyer istuu pankin päällä, vai miten se meni?
minulla ei ole kodinkoneita joita voi lähiverkkoon kytkeä.
Miten kytken Whirlpoolin rahanpesuohjelman pois päältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän robotti-imuri rupesi puhumaan Kiinaa. En tiedä mitä se sanoo, vaatiiko lunnaita kenties
Mitä vastaan? Pölysäiliön vapauttamista?
Pitää amerikkalaisten imperialistien vastaista palopuhetta ja lukee ääneen Maon tekstejä.
Vierailija kirjoitti:
Mielessä ohjelmataulukoihin pitää lisätä verkkohyökkäykset heti hienopesuohjelman jälkeen
Asiat, joita leivänpaahtimeni osaa:
1. Murtaa pankin palomuurin
Asioita, joita leivänpaahtimeni ei osaa:
1. Tehdä tasaisen paistopinnan molemmille puolille leipää
Pakastin höpisi yöllä jääkaapille jotain tilien jäädyttämisestä, satuin kuulemaan.
Taidan laittaa imurin päälle,jos sais imuroitua rahaa nordeasta.
Vierailija kirjoitti:
Miten kytken Whirlpoolin rahanpesuohjelman pois päältä?
Anna sen syökseä vaan rahaa ulos, rahaa tulee putkea pitkin jostain tuntemattomasta lähteestä. Luukku auki ja kylppäri täyttyy seteleistä, kolikoista.
Onhan se järkkyä ajatella, että kotona olisi lainsuojattomia kodinkoneita. Jotka sillä välin kun minä olen töissä, osallistuisisivat palvelunestohyökkäyksiin jonkun suurvallan alaisuudessa. Tällä tiedollahan kodinkoneet asettuvat aivan toiseen valoon kodeissa..
No nyt on Nordea taas alhaalla. 🙄
Ilmastointilaite kyllä käyttää verkkoa, se onneksi on irrotettu töpselistä ja komennettu nurkkaan.
Annan älyrannekellolleni komennon: tarttis rahaa! Aktivoi komento!
Tootbrush evolution: from brushing gingival pockets to picking pockets.
Vierailija kirjoitti:
Temuttajat jakaneet osoitteitaan Kiinaan. Temusta on varoitettu mahdollisena hyökkääjänä, kun lähettävät kaikki tietonsa maailmalle.
Nö vöi gämälä. Ei kai sieltä muut tilaa kuin me perussuomalaiset?
T. Jani
Vierailija kirjoitti:
Ilmastointilaite kyllä käyttää verkkoa, se onneksi on irrotettu töpselistä ja komennettu nurkkaan.
Hyvä! Jos kaikki vaan toimisi näin fiksusti, niin Nordealla ei olisi mitään ongelmia, paitsi tietty ne köyhät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielessä ohjelmataulukoihin pitää lisätä verkkohyökkäykset heti hienopesuohjelman jälkeen
Pyykkäsitkö viime kerralla hyvällä vai pahalla Mielellä? 🤔
No kun ne ei välttämättä sitten toimi lainkaan, jos asennusta ei tee ohjeiden mukaan ja yhdistä verkkoon.