Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Youtube on aivan mahtava keksintö!

Vierailija
17.02.2007 |

Ollaan kuunneltu miehen kanssa koko viikonloppu laatumusiikkia sen kautta. Parhaillaankin soivat iskelmät.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kuunneltu mieheni kanssa laatu musiikkia sen kautta.

Kuulostatte olevan musiikista pitävä pari. Mikä kanava sitten lieneekään sitten se jota minä kuuntelen tietokoneelta. Mutta minä Googletan laulajan nimen, vaikkapa nyt, Marita Taavitsainen. Pian ilmestyykin hänen video kuvansa, ja tyttö laulaa täyttäpäätä video kuvassa. Näin voit kuunnella ja katsella muitakin laulajia. Ihmettelen niitä ihmisiä, jotka ei iskelmistä pidä ja kiroavat iskelmiä. Onko nämä ihmiset jääneet tässä mielessä kehittymättömiksi. Iskelmissähän lauletaan niistä kauneimmista asioita joita ihmisellä onkaan. Itse olisin enemmän kuollut kuin elävä, jos iskelmiä ei olisi. tässä maailmassa on jo ihan riittämiin rumuutta vihaa ja kaunaa. Miksi sitten pitäisi työntää syrjään se mikä on kaunista. Onkohan niillä jotka iskelmiä parjaavat parhaita lauluja se laulu Oliko se parooni vai lordi joka ns lauloi se "Halleluja" laulun jolla sitten Suomi voitti euroviisut. Itse en olisi tohtinut tunnustaa tuota laulua Suomalaiseksi, vaikka se voittikin euroviisun.

Vierailija
2/5 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2007 klo 13:10"]

Ollaan kuunneltu miehen kanssa koko viikonloppu laatumusiikkia sen kautta. Parhaillaankin soivat iskelmät.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mahtava ja paljon antava ohjelma tietokoneella, olen muuten samaa mieltä siitä, että ne jotka ei iskelmistä pidä on jääneet henkisestä kehityksestään jotenkin jälki junaan. Tai ovat niitä vanhan ajan uskon hurahtaneita joitten oli lupa kuunnella vain hengellistä musiikkia. Nyt haluaisin jakaa tämän iloni toisenkin seniorien kassa ja kaikkia vartenhan iskelmät on tehty. Gookleta tai minkä haun piirissä oletkin esm Eila Pellinen hausta poimi hänet, niin tuo suloinen laulajatar laulaa sinulle ja näetkin hänet video kuvana omalta ruudultasi. Olen aivan otettu tämän ohjelma muodon kanssa. Laulut ei maksa sinulle mitään. Mutta haluaisin varsinkin seniorien löytävän nämä laulut ja laulajat. Kun olen yksinäinen niin he tuovat minulle lohtua ja elämän iloa päivääni.

Vierailija
4/5 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: YouTube ei ole ohjelma tietokoneelle. Haloo vanhukset, opetelkaa termit!

Vierailija
5/5 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaan tahtoo kulua ihan huomaamatta juutuupilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi