Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko on ne talvirenkaat laitettuna?

Vierailija
25.10.2024 |

?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako naiset itse vaihtaa rinkulat autoon? 

Miksi vaivautua moiseen, kun liikkeessä se tehdään 35 eurolla jaa saa pesun ja säilytyspussitkin päälle.  En ole kitupiikki.

Vierailija
22/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla selkä paskana. Saa muija itse vaihtaa talvimunkit. Jännittääkö mahtaako onnistua? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolle näyttää vielä sellaista keliä ettei tarvitse talvirenkaita vaihtaa autoon. Kylmenee kyllä ilma joten ehkä viikon päästä viikonloppuna vaihdan talvirenkaat jos alkaa yöpakkasia ja lunta tulemaan tänne eteläsuomeen.

Vierailija
24/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kun ei ole varaa ostaa nastarenkaita.

Vierailija
25/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla jo vaihdoin kitkat alle.

Vierailija
26/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vaihdatin. Ensi viikolle lupailee yöpakkasia ja mahdollisesti lumisadetta.

Vierailija
27/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein +10 vielä yötäpäivää. Ei vielä mikään hoppu ja kyllä ne sitten rivakasti vaihtuu, kun tarvetta ilmenee.

Vierailija
28/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens viikon torstaille vasta sain ajan. Toivottavasti ei sada lunta sitä ennen. Muuten olen kusessa.

Vierailija
29/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako naiset itse vaihtaa rinkulat autoon? 

Osaan. Tosin useimmiten tehdään vaihtotyö miehen kanssa tiimityönä. Mä tunkkaan auton, mies avaa pultit, vien vaihdettavan renkaan miehelle, mies antaa vaihtoon meveän renkaan minulle,  vien vanteen pesujonoon, sillä aikaa mies nostaa vanteen paikoilleen ja kirii pultit. Sitten onkin jo mun vuoro laskea auto alas. Toista sama toimenpide vielä kolme kertaa. Kivaa yhteistä tekemistä. Suosittelen kaikille pariskunnille. 

Ei tarvi kun on olemassa rengashotelli. Keksimme muuta tekemistä.

Vierailija
30/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin rengashotellissa vaihdattamassa talvirenkaat alle. Ajan vain n. 20-40 km viikossa.

Vierailija
31/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolle näyttää vielä sellaista keliä ettei tarvitse talvirenkaita vaihtaa autoon. Kylmenee kyllä ilma joten ehkä viikon päästä viikonloppuna vaihdan talvirenkaat jos alkaa yöpakkasia ja lunta tulemaan tänne eteläsuomeen.

Lain mukaan talvirenkaat pitää olla alla marraskuun alusta alkaen.

Vierailija
32/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.11. On varattu vaihtoaika paikalliselle nyrkkipajalle.

Vierailija
33/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein +10 vielä yötäpäivää. Ei vielä mikään hoppu ja kyllä ne sitten rivakasti vaihtuu, kun tarvetta ilmenee.

Iltalehdessä ja iltasanomissa jo pelotellaan lumisateilla ens viikolle! 😂 Päivällä +10 ens viikko täällä pohjanmaalla. Jotain rajaa ihmisten pelotteluun!

Vierailija
34/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti nyt alle ne, Golf virta kääntyy huomenna, vihervassari  kertoi just

Junttipersun ei kannata vaivata päätään tieteellä.

Vierailija
35/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltalehdessä ja iltasanomissa jo pelotellaan lumisateilla ens viikolle! 😂 Päivällä +10 ens viikko täällä pohjanmaalla. Jotain rajaa ihmisten pelotteluun!

Jaa täällä meijän pohjanmaalla näyttää, että tiistaista asti yöpakkasia ja päivisin korkeintaan muutama aste plussalla. Myös sateita eli tiet jäätyy. 

Vierailija
36/39 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisjärki taas...  Jokainen vaihtaa tyylinsä mukaan. Itse aamulla lähden liikenteeseen 4 jälkeen, joten seurailen tilanteen kehittymistä:)

Vierailija
37/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli vaihdettua hyvän sään aikana nastarenkaat alle itse tehden kuten aina (olen mies). Ensi viikolla lupailisi ti-ke yöksi kevyttä(?) lumisadetta.

Kyllä kai se talvi tästä vielä tulee taas. Toivottavasti viime talven kaltaiset hirmupakkaset jäisi pois tällä kertaa.

Vierailija
38/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Kokkolassa laitetaan aina lokakuun alussa, koska joinakin vuosina tulee pysyvä lumi jopa lokakuun puolessa välissä, joskus taas tammikuussakin sataa vaan vettä. Mutta joka tapaukssa, koskaan ei tiedä kun aamulla liikkeelle lähtee, että koska onkin maa jäässä kun yöllä kuitenkin menee jo pakkasen puolelle helposti jos ei ole pilvinen sää.

Vierailija
39/39 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainuu. Tänään vaihdettu. Mulla arkisin työt alkaa klo 6, joten ihan viime tippaan en uskalla jättää.