Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa yksityisiä talousvalmentajia? Haluaisin jonkun, joka katsoo tulot, menot, velat jne ja tekee niiden pohjalta suunnitelman

Vierailija
25.10.2024 |

Minulla on jonkin verran huonoa velkaa, niin erityisesti tähän puoleen kaipaisin apua. Mistä löydän hyvän talousvalmentajan, joka olisi kuin pt mutta talousasioissa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kuin olisin elänyt laput silmillä oman talouteni kanssa ja lopulta herännyt. Olen niin innoissani että tekisi mieli laittaa kaikki rahat velkojen maksuun, mutta sekään kai ei fiksua ole. Sitten kai pitäisi olla jonkinlainen puskurikin. Opettelua tämä on, mutta eiköhän tämä tästä. Ap

Vierailija
22/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kuin olisin elänyt laput silmillä oman talouteni kanssa ja lopulta herännyt. Olen niin innoissani että tekisi mieli laittaa kaikki rahat velkojen maksuun, mutta sekään kai ei fiksua ole. Sitten kai pitäisi olla jonkinlainen puskurikin. Opettelua tämä on, mutta eiköhän tämä tästä. Ap

Kokeile laittaa rahasi exceliin niin huomaat mikä on looginen aika missä voisit saada kasaan puskurin. Ja tarvitsetko sitä nyt heti jos sulla ei ole sitä ollut ennenkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, ja sitten kun olen saanut maksettua sen huonoimman lainan pois, niin valitsen seuraavan, jota lyhennän isommalla summalla? Ap

Juuri näin. Aina se edellisen lyhennyksestä vapautunut rahasumma seuraavaan. Siihen kun sanoin että hankit rahaa niin myy omaisuuttasi, kerää pulloja niin että saat edes muutaman kympin kokoon. Siitä se lähtee. Pienin askelin.

Minulla on sellainen sivutulobisnes, josta saan jonkin verran tuloja palkkatöiden lisäksi. Näitä rahoja voisin käyttää siihen vyöryttämiseen. Ja kiitos tsempeistä! Ap

Hienoa! Jos suinkin onnistut, siirrä se sivusumma kokonaan siihen ekan lainan maksuun jne. Laske budjettisi perustuloksi pelkästään palkka tai mikä nyt säännöllinen tulosi on. Si

Joo, alan tekemään näin! Ja marraskuussa tulee veronpalautus, jolla saan yhden lainan kuitattua kokonaan pois. Kiitos sinulle kiva ihminen! Ap

Vierailija
24/25 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, alan tekemään näin! Ja marraskuussa tulee veronpalautus, jolla saan yhden lainan kuitattua kokonaan pois. Kiitos sinulle kiva ihminen! Ap

Iloa ja valoa elämääsi ja paljon uusia kivoja mahdollisuuksia kun saat taloutesi kuntoon :)

Vierailija
25/25 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisistä en tiedä, mutta olisiko sinulla sellaiseen varaa, kun on muutenkin velkaa? Oikeusaputoimiston talous-ja velkaneuvonnasta saat apua, ja kuntien talousneuvonnasta.