Ketun ketun kettu sentään.... Lapsen koulussa lapsista ei välitetä!
Sitä mieltä oon. Lapsi oli kopsauttanut välitunnilla pään pudotessaan kiipeilytelineestä. Koulussa KUKAAN ei viitsinyt ilmoittaa mulle heti, vaikka lapsi oli valittanut pahaa oloa. Vasta kun oksensi, mulle soitettiin. Tuossa vaiheessa välitunti oli jo loppunut ja lapsi oli mennyt jo tunnille, koska opettaja oli sanonut, että kyllä se kipu loppuu kohta... Vein kivusta ja pahasta olosta itkevän lapseni lääkäriin ja diagnoosi oli hyvin lievä aivovamma (eli aivotärähdys). Jos lapseni ei olisi oksentanut, en olisi välttämättä tiennyt tuosta mitään, sillä ope itse sanoi, että kädet on täynnä töitä eikä kaikkea huomaa kertoa.
Kommentit (5)
Voiko lapsi nyt jo paremmin? Aivotärähdykset ovat inhottavia!
Kyllä pitäis tuollasesta soittaa heti vanhemmalle!
Ja katsoit aiheelliseksi valittaa täällä?
Voi kun siellä välitunnilla voi olla parisataa lasta ja vaikka yksi valvoja, kun toinen on tyrehdyttämässä vessassa jonkun nenäverenvuotoa.
Ei siellä ehdi joka kopsahduksesta soittaa kotiin, saati että olisi joka valvojalla puhelin siinä, saati että olisi sinun yhteystiedot siinä puhelimessa.
Nyt pitää pikkuisen ymmärtää tuota aikaviivettä. Ja miten sinä olisit voinut siinä varttitunnissa sen kummempaa - aivotärähdyksen jälkeen ei auta kuin lepo ja sitten hoitoon, jos oireita alkaa tulla.
Terveisin ope
Ei ketään kiinnosta sinun lapsesi, mene psykiatrille öyhöttämään ongelmianne. Sama muillekin luuserihuoltajille.