Kuinka monta kertaa olet harrastanut seksiä tänä vuonna?
Kerro myös ikäsi, oletko parisuhteessa vai sinkku ja suhteen kesto, jos olet nyt/olet ollut tänä vuonna parisuhteessa
Kommentit (92)
0 kertaa vuodessa jo useamman vuoden ajan. Naimisissa 30 + vuotta ja vaimo täysin haluton.
Noin 40 kertaa, laskematta. Kolme-neljä kertaa kuussa on normitahti vaikka itse haluaisin tuplasti enemmän.
M 60, 30v yhdessä
En mä laske. Ei tarvitse laskea, kun sitä on riittävästi. Ollaan oltu yhdessä 10 vuotta ja seksiä on ainakin 3-4 krt vk. Joskus enemmänkin. Minä N 31 ja M 43
Usein mietin, että miten voidaan olla tilanteessa, jossa seksi loppuu kokonaan?
Sama, paitsi ikä 35. Pitäiskö meidän poistaa molemmilta ongelma yhdessä?
Parisuhteessa, tähän mennessä 43 kertaa. Aikalailla viikon keskiarvolla siis mennään
Monta... Meillä ei oo kipinä sammunut lainkaan
Sinkku, seksiä itseni kanssa tarpeeksi monta kertaa. En harrasta suhteita. Ikää ei saa naisilta kysyä. Se on aina 27.
Jotain 100 kertaa? Noin joka toinen tai kolmas päivä, välillä joka päivä ja joskus menee neljäkin päivää väliä. Yksi viikon-parin tauko tuli kun synnytin. Eikä tarvi saarnata että ei saa niin pian, kyllä se on ihan ok kumin kanssa (tulehdusriskin välttäminen) eikä repeämiäkään tullut.
Yhdessä 8 vuotta. Ikä 30v. Tykkään seksistä ja toisaalta se on mulle kuin mielialalääke, kolmen päivän tauon jälkeen alkaa kiristää pollaa.
Vierailija kirjoitti:
0 kertaa vuodessa jo useamman vuoden ajan. Naimisissa 30 + vuotta ja vaimo täysin haluton.
Mulla täsmälleen sama tilanne. Tosin rakastajattaren kanssa on säännöllistä seksiä.
0 (jo useamman vuoden ajan), M58, naimisissa 33 v.
Parisuhdetta takana noin 5 vuotta ja laskutoimituksen jälkeen kerroiksi tulee tänä vuonna noin 100-130 kertaa.
ilman seksiä ei ole parisuhdetta.
Me usein jutellaan yhden hyvän ystäväni kanssa seksistä (naisia). Meillä molemmilla aktiivinen seksielämä eikä suhdetta voi kuvitella ilman seksiä. Mietimme juuri kerran, että mikä ajaa tilanteeseen, jossa seksi vain loppuu?? Hän tiesi kertoa, että tietää yhden miehen, joka saa kuulemma seksiä pari kertaa vuodessa: jouluna ja juhannuksena. Kamalaa.
Unohdit kertoa kirnuamiset, lypsämiset, nalkkiin jäämiset, kaarelle vedot..