Kuinka monta kertaa olet harrastanut seksiä tänä vuonna?
Kerro myös ikäsi, oletko parisuhteessa vai sinkku ja suhteen kesto, jos olet nyt/olet ollut tänä vuonna parisuhteessa
Kommentit (92)
Kuulkaa kaikki tänään luvassa tussua mulle suorastaan tyrkytetään,en olisi uskonut kun mulla olisi nyt jotain tärkeämpääkin tekemistä.Se olisi tämänvuoden pano numero 187.
Arviolta 215 krt (keskimäärin 5 krt viikossa), avioliitossa 16 vuotta, nainen 35 v
Joku parisataa kertaa varmaankin. N40+, sinkku mutta vakkaripartneri kuvioissa.
Kerta viikkoon. Eli noin 40 kertaa. N48, parisuhteessa kolme vuotta.
3 kertaa, tuntuu pahalta näivettyä pitkässäliitossa, erotakkaan en haluaisi.
Haluan löytää vastaavassa tilanteessa olevan naisen, jonka mies ei enää koske ja halua, mutta itse vielä haluaisi tuntea ja kokea...
mies.turku
Riittävästi, olisiko jotain 125-150 väliin. Esim. viime viikonloppuna naimme kuusi kertaa ja tänään varmasti 2-3 krt. arkisin harvemmin.
Ikä N42 (M47), suhteessa 11v.
Pitkäperjantaina yritin harrastaa... mutta työtä se oli.
N. 3 X 365 kertaa. Hikinen harraste.
Pidän seksistä, haluaisin sitä enemmän, mutta noin 50 kertaa taitaisi olla arvio eli noin 1/vko +satunnaiset kerrat kun olen saanut enemmän-ne viikot jotka jäi väliin. 20v yhdessä, nainen 43v. Kestän tämän kyllä.
Varmaan jottain 20-30 kertaa. Yleensä siis kerran viikkoon, mutta miehen sairauden takia ollut pari pidempää taukoa. 25v yhdessä ja 40+
Mitä ap tekee noilla tiedoilla? Miksi ei itse vastaa kysymykseensä?
m47. 25v avioliitossa,
Noin 150 krt rakastajattaren kanssa.
kerran kolmessa viikossa eli 42/3=14krt
25 vuotta naimisissa.
Parisuhde 40 vuotta, n. 90 - 100 kertaa
Noin 50 kertaa, 3v seurusteltu, ei asuta yhdessä miehen kanssa.
N55
Ungefär 50 einindziebzig M pitkässä liitossa
Sinua vartenko pitäisi laskea panokerrat,seuraava kysymys varmaan missä,milloin,kenen kanssa,oliko joka kerta eri kohde,kännissä vai selvinpäin vastaus kerran tein sen lampaan kanssa paras pano ikinä ja määkijäkin tykkäsi.