Vantaan kouluampuja kuunteli (metalli?) musiikkia ennen ampumista!
Omien sanojensa mukaan oli kuunnellut koulun vessassa musiikkia (luultavasti metalli) 5 minuuttia ennen kuin meni ampumaan.
Niin kuin asiaan perehtyneet tietävät metallimusiikissa on piilotettuja viestejä jotka saavat ihmiset tekemään rikoksia ja rupeamaan saatananpalvojiksi.
Ilman metallimusiikkia tuotakaan ampumista ei varmasti olisi tapahtunut.
Kommentit (67)
Frööpeleitä se kuunteli. Ois kuunnellu Orffeja niin ois tuokin vältetty.
Kuinka voi olla mahdollista että selvällä sarkasmilla on 70 alapeukkua.
Usko ihmiskuntaan romahtaa kun tajuaa kuinka moni ottaa tämän tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Sydäntä särkevän surullista. Vasta pieni ihminen ja noin synkät kuviot. Metallimusiikilla tai ilman.
Uskotko, että pahat henget voivat manipuloida lapsia tällaisiin tekoihin? Kysyn tosissani.
Uskon kyllä pahojen henkien olemassaoloon, koska Raamatussa niistä kerrotaan. En tiedä harjoittavatko ne ihmisten manipuloimista toisiin kohdistuviin väkivaltaisiin tekoihin, eli että tavallaan pystyvätkö ne sellaiseenkin. Raamatussa kerrotuista tapauksista mieleen tulee se mies joka oli pahojen henkien riivaama ja joka majaili yksin hautaluolissa ja murjoi itseään kivillä. Jeesus vapautti miehen pahoista hengistä ja tämä parantui ja alkoi saman tien käyttäytyä normaalisti ja tasapainoisesti.
Uskotko oikeasti kaikkeen mitä Raamatussa san
Totta helvetissä.
Breakingpoint- one of kind, Nonpoint- Bullet with name on it jotain tollasta varmaan kuu nellu.
Oon ollut Acid Bath fani vuosia enkä ole tappanut ketään vaikka lyriikoissa mulle kerrotaan "Go, go, go, blood makes the grass grow." Metalli on kaunis genre, älkää vihatko sitä teidän itse keksimien assosiaatioiden takia.
Herää kysymys miksi sukulainen on paljastanut asekaappinsa avaimen sijainnin psykopaattikakaralle?