Onko jollain niin vapaamielisiä ystäviä, että voitte panna kuin se olisi vain kahvittelua?
Ymmärrätte varmaan idean, seksi ystävän kanssa ei ole sen kummempaa kuin jos olisitte käyneet kahvilla, leffassa, frisbeegolffaamassa jne. ja voitte puhua siitä ihan samalla tavalla.
- Pantiin tässä Jannin kanssa eilen. Ei ollut kyllä tällä kertaa parasta mahdollista, vähän oli tahmeaa.
Kommentit (29)
Oli aikoinaan juuri tuollainen ystäväpariskunta exän kanssa. Välillä oli leffailtoja ja muuta yhdessä, välillä sitten oltiin kimpassa sängyssä. Kivaa oli, vaikka se olikin kieltämättä vähän erikoinen kuvio.
Kaveeraan aika monen hipin kanssa mutta enpä ole vapaata rakkautta harrastanut. Ehkä en itse ole tarpeeksi hippi. Tai sitten vapaa rakkaus jäi 70-luvulle.
Kerran olin yhden kaverin kotona ja se valitteli kuinka sen tyttöystävä nalkuttaa sille koko ajan seksistä, pitäisi saada koko ajan, mutta ei hän pysty sitä panemaan päivästä iltaan. Sanoin että mulla on ihan päinvastainen ongelma, ei ole saanut pillua aikoihin.
Sehän siinä sitten ehdotti, että mä voisin panna sen tyttöystävää. Ja kun tyttöystävä tuli kotiin, niin se todella oli puutteessa. Hyökkäsi saman tien munani kimppuun kun ymmärsi sitä olevan tarjolla. En todellakaan halunnut tulla suuhun, kun ei ollut tietoa oliko tämä kertamahdollisuus, joten painoin sen mahalleen pöydän päälle ja aloin panna takaapäin. Tulin kyllä saman tien.
Nainen veti housut jalkaansa ja keitti meille kahvit. Se mun kaverini oli siinä vieressä katsellut koko ajan.
Ei tää nyt ihan sama siis ollut, mutta miespuoliselle kaverillleni ei ollut ongelma, että panen sen naista.
Ja panin sitä jatkossa siis monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, vertautuu kimpparunkkailuun ystävien kanssa. Jos välineet osuvat yhteen, niin miksei, oli sitten mitkä sukupuolet tahansa.
Meillä kaveriporukassa näin miehenä, välillä hässin Naisten kanssa, joidenkin miesten kanssa runkkaillaan ja muistellaan parhaita panoja ja toisten kanssa sitten peppupanojakin, kumin kanssa tietty. ..eipä tuo taida ketään ulkopuolista loukata.
Mistä tollasen kaveriporukan saa?
Yhden naispuolisen kaverin kanssa ollaan pari kertaa ihan vaan huvikseen pantu... Ei siis mitään romanttista suutelua jne... Oli tylsää ja odoteltiin muita kavereita saapuvan ihan vaan kaljotteleen... Niin ajankuluksi pantiin... 🤣
Joskus 80-90-luvulla olin todella kiireinen työelmässä. Minä ja työtoverini tehtiin helposti 12-tuntisia työpäviä, joskus vielä pidemipiä niin että nukuttiin vaan kotona välillä. Olimme osakkaita kasvavassa firmassa ja perheettömiä, joten emme panneet pahaksemme että töitä piisasi. Meillä oli kyllä muitakin, mutta ne lähtivät kotiin neljältä. Kerran kuitenkin kävi niin että vaikea projekti palasi pöydälleni ja jouduin toisten tekemän virheen takia aloittamaan sen alusta. Purskahdin katkeraan itkuun ja mukava työtoverini otti minut karhumaiseen syleilyyn ja annoin kaiken stressin tulla ja huomasin viihtyväni sen sylissä.
Koska hän asui työpaikan vieressä eikä meillä kummallakaan ollut muuta elämää, ilmoitin että tulen hänen luokseen nukkumaan, ja siitä eteenpäin parin vuoden ajan kävin noin joka toinen yö siellä ja joka toinen yö kotona. Olimme aivan puoliunessa tyuöpäivän jälkeen, otettiin jotain valmisruokaa stockalta ja sitten mentiin pehkuihin, aamulla pantiin ja mentiin töihin.
Homma hellitti vähän kun möimme firman ja asiakkaat, jäimme itse sinne töihin mutta teimme normaali työpäivää. Homma loppui siihen että tajusimme tykkävvämme toisistamme myös hereillä, ja menimme naimisiin.
Molemmat olemme joskus miettineet että se epätoivosen väsyneet pikarynkytykset loputtoman kiireen keskellä olivat kaikessa harmaudessaan jotenkin kiiihkeämpiä ja estottomampia kuin myöhempi leppoisa satiinilakanalemmiskely.
Lapset läks ja erokin tuli. Sitten tapasin pikkujoulu jatkoilla kapakassa parikytä vuotta nuoremman naisen ja päädyttiin luokseni saunomaan ja sänkyyn. Siitä alkoi hyvä ystävyyssuhde. Neitokaisen kanssa viestitään ihan ystävinä ja tulee käymään ihan seksin merkeissä. Kun käyn työreissuilla ulkomailla, niin hän on usein mukana ja touhuaa omiaan ja ei vaadi huomiota.
Kaiken tän päälle on vielä parempi tulinen, kun minä eli ei ole edes rahan takia seurassani, eli en tunne olevani SD. Tätä on nyt jatkunut kuusi vuotta.
Joskus oli tämmöinen suhde lapsuuden ystävän kanssa. Se teini-ikä oltiin erossa mutta kun auton sain niin ajelin toiseen kaupunkiin tapaamaan tyttöä. Ja ihan oikeasti vain ystävänä mutta tilanne kääntyi niin että vaan kahviteltiin ja sekstailtiin. Olin vielä baarissakin mukana kun hän etsi itselleen poikaystävää. Kaikki mahdolliset ehdokkaat vaan taisi hieman ihmetellä kun minä miehenä olin mukana.