Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö itseäsi mukavana tyyppinä?

Vierailija
25.10.2024 |

Jonka kanssa on kiva hengailla, joka on hyvä kaveri tai ystävä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko mukava tyyppi koska minua ei manipuloida eikä käytetä hyväksi.  Tiedän rajani hyvin tarkkaan.

He jotka ovat ystäviäni, ovat sitä todella.  Tyhjiä kaverisuhteita ei ole, mutta olen ystävällinen niille jotka käyttäytyvät asiallisesti.  Olen ehkä liiankin suora, en siedä kieroilua enkä seläntakana puhumista enkä juoruilua.

Työkaverina olen asiallinen ja ystävällinen mutta annan palautetta asiattomuuksista.  

Kaiken kaikkiaan olen asiallinen ja suora.  En ole ilkeä enkä toivo pahaa yhtään kenellekään.  Sanon jos sanottavaa on.  Ystävyyssuhteeni ovat syviä, mitään pinnallista en jaksa.  Arvioi itse olenko mukava tyyppi, varmaan en koska en ole nyökkynukke  ja jees-jees-tyyppi.

Olen nainen.

Vierailija
2/6 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on muiden suusta kuullut olevansa hyvä tyyppi niin en äänestä. Omasta mielestä olen fifti-siksti milloin mitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän, mutta jostain syystä minulla ei ole ystäviä. Töissä olen ollut aina pidetty ja se on ihan suoraan sanottu useammassa paikassa. Töistä ei ole jäänyt kavereita, kun olen paikkaa vaihtanut ym. 

Vierailija
4/6 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä tyyppi. Olen ollut aina pidetty niissä yhteisöissä ja ryhmissä missä olen kulloinkin ollut ja muutenkin seurassani viihdytään. Viihdyn myös hyvin itseni kanssa.

En tiedä mistä tämä johtuu, koska koen olevani ihan tavallinen. Tai sitten ehkä juuri siitä.

Vierailija
5/6 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sellaisille ihmisille joille mukava tarkoittaa aktiivista hauskuttajaa, en ole. Muutenkaan minusta ei oikein ole viihdelaitteeksi. 

Itse kyllä pidän itsestäni ja kaltaisistani, mutta makuasiahan se on.

Vierailija
6/6 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenko mukava tyyppi koska minua ei manipuloida eikä käytetä hyväksi.  Tiedän rajani hyvin tarkkaan.

He jotka ovat ystäviäni, ovat sitä todella.  Tyhjiä kaverisuhteita ei ole, mutta olen ystävällinen niille jotka käyttäytyvät asiallisesti.  Olen ehkä liiankin suora, en siedä kieroilua enkä seläntakana puhumista enkä juoruilua.

Työkaverina olen asiallinen ja ystävällinen mutta annan palautetta asiattomuuksista.  

Kaiken kaikkiaan olen asiallinen ja suora.  En ole ilkeä enkä toivo pahaa yhtään kenellekään.  Sanon jos sanottavaa on.  Ystävyyssuhteeni ovat syviä, mitään pinnallista en jaksa.  Arvioi itse olenko mukava tyyppi, varmaan en koska en ole nyökkynukke  ja jees-jees-tyyppi.

Olen nainen.

Kyllä miellyttävyys mielestäni kuuluu siihen että voi kutsua itseään mukavaksi.