Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua en ole hävenny ikinä näin paljo. Huoltomiehet käyneet ja hirveä sotku.

Vierailija
24.10.2024 |

Asuntoni on ollu kauheassa kaaoksessa. Yksiö 20 neliöö. Ei ole pelkästään vain sotkua vaan ihan kaaos. Astiat likaisina ympäri pöytiä. Lattia täynnä vaatteita roskia ja papereita. Pöydät kaaoksessa.  En vain ole jaksanut siivota enkä pitää järjestystä. Olen viimeksi siivoillut kesällä. Nyt huoltomies oli tänään käynyt lukemassa mittareita. Oli jättänyt lapun.  Ei mitään kommentia tästä sotkusta, mutta kyllä joku kuntotrkastus tulee?

Niin ja yksityisellä asun vuokralla.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että tuli ilmi. Ehkä nyt saat apua ja hoitoa.

Tuo ei ole normaalia.

Vierailija
2/59 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia apua 😔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/59 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen pitäisi auttaa, kun 20 neliöinen kämppä, jonka itse paskonut? Ehkä voisi itse siivota, vai onko se Suomessa ennenkuulumatonta?

Vierailija
5/59 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että siivouspäivä oli vasta seuraava päivä.

Vierailija
6/59 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko tämäkin aika koittaa edes yrittää vähän siivota hiljaa eikä istua täällä.

Vierailija
7/59 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus?

Vierailija
8/59 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittamattako ne muka käy mittarit lukemassa?

Vierailija
9/59 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen pitäisi auttaa, kun 20 neliöinen kämppä, jonka itse paskonut? Ehkä voisi itse siivota, vai onko se Suomessa ennenkuulumatonta?

Tossa ap:n tilanteessa on jo kyse jostain muusta, kuin pelkästä laiskuudesta. Kyllä tuo on jo ihan sairasta eikä ap välttämättä omineen saa sotkujaan siivottua.

Vierailija
10/59 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossa ap:n tilanteessa on jo kyse jostain muusta, kuin pelkästä laiskuudesta. Kyllä tuo on jo ihan sairasta eikä ap välttämättä omineen saa sotkujaan siivottua.

No aivan varmasti saa, kun alkaa siivota..

Vierailija
11/59 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Provo.

Vierailija
12/59 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aivan varmasti saa, kun alkaa siivota..

Sairasta joo, mutta kyllä ap halutessaan sotkunsa siivoaa ellei ole liikuntarajoitteinen.

Vierailija
13/59 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sulla kesän aikaisia roskia lattioilla? Minä olen masentunut ja kämppä sotkuinen mutta roskat vien ulos monta kertaa viikossa. Eihän asuuntoon edes mahdu sisälle jos roskia ja tavaroita levirelty ympäriinsä kuukausien ajan.

Vierailija
14/59 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Siivoo nut ne pikkaris& rindet kun ne haluu lisää...soita äipälle&isille whatta do;)kaskun et kysy bielä miten safkaa väsätään?

Vierailija
15/59 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se narkkaus ja mene hoitoon

Vierailija
16/59 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran sama, mutta sen lisäksi pesukoneen päällä oli fleshlightit ja liukasteet.

Vierailija
17/59 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juttelin yhden huoltomiehen kanssa kun se kävi mun luona huoltamassa ja se kertoi tarinoita siitä, miten se on käynyt ihmisten asunnoissa joissa on tyyliin koiranpaskaa lattioilla, kissojen kusi haisee, kuukausien ruuat keittiön pöydillä ym.

Älä hätäänny, ne on nähnyt vaikka mitä :D Mullakin kerran oli jäänyt pikkuhousut suojineen kylpyhuoneen lattialle kun huoltomies oli käyny.

Sitä itsekkin painkoin kunnes sitten sain kuulla, että huoltomiehet on nähnyt paljon pahempaa.

Ja ei, ei sulle ongelmia tule mutta varmaan hyvä olisi pikkuhiljaa alkaa siivoilemaan. Älä ota turhaa stressiä kuitenkaan! Stressi pahentaa sitä, että saat siivottua.

Vierailija
18/59 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko sulla kesän aikaisia roskia lattioilla? Minä olen masentunut ja kämppä sotkuinen mutta roskat vien ulos monta kertaa viikossa. Eihän asuuntoon edes mahdu sisälle jos roskia ja tavaroita levirelty ympäriinsä kuukausien ajan.

Tuo itsensä jalustalle ja muiden mollaaminen on todella toksista.

Vierailija
19/59 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltoukot ei saa mennä kenenkään asuntoon etukäteen ilmoittamatta. Mittarimikot tietää ihan tarkkaan milloin ne on tulossa eli ei ole mitään syytä ilmestyä paikalle ilmoittamatta.

Vierailija
20/59 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seurustele nopeasti jonkun kilttimiehen kanssa ja suostuttele hänet siivoamaan piparipalkalla. Tavaran keräilyn moni vielä hanskaa, mutta se että asuu omien roskiensa (siis oikeiden roskien) keskellä ei mene enää yleisellä tasolla hyväksyntään.