Miksi aina joudun asumaan lapsiperheen alapuolelle?
Kerrostalossa. Ei voi oikeasti olla näin huono tuuri?!
Ps. Onko suomessa lapsettomia kerrostaloja, jotka ei ole senioreille?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä muuta perheasuntoon.
Kaksio ei ole perheasunto, eikä kyllä kolmiokaan vielä.
Ap
Kolmio on perheasunto
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsivapaita taloja suomessa. Usko pois, kiinnostais muitakin. Itse muutin ylimpään kerrokseen. Toimii tämäkin ok.
Mulla ei toimi sekään. Alakerrasta kantautuu sellainen paiske ja meteli, että voin vain kuvitella mitä helvettiä on asua tuon perheen alakerrassa, kun täällä yläkerrassakin meinaa mennä hermo.
Tänään yläkerran lapsiperheessä huudettiin suoraa huutoa 7-8 välillä. Lapset tappelivat, äiti ei kieltänyt kertaakaan.. Oikein kivaa näin viikon ainoana vapaapäivänä.
Meillä kuuluu kauhea meteli myös alakerrasta. Kakara juoksee illat ja betoniseinät vaan kumisevat 🤬
T. Ylimmässä asuva
Ite asun paikassa missä on vaan yksiöitä enimmäkseen ja kaksioita. Tämä on ollut elämäni paras päätös. Nyt se helvetti on vihdoin ohi. Oma lapsi aikuinen ei kiinnosta minkään erityislasten kiljumiset ja tappelut. Televisiotakin voi katsoa ja elää normaalisti. En ois ikinä uskoa että tällaista onnea on olemassa.
En ihmettele, että pennut huutaa aamulla kiukkuisina ja väsyneinä, kun yläkerrassa on täysi ralli päällä vielä tähän aikaan. Lapset kuitenkin alakouluikäisiä ja nuorempia. Heillä myös koira, joka ulvoo aina yksin ollessaan ja yllyttää myös viereisessä asunnossa olevan koiran ulvontakuoroon. Rakastin asua tässä talossa, mutta en rakasta enää!
Kukaan ei asu yläpuolella, tässä kerroksessa ei ole yhtään lasta. Tai taitaa olla vauva.
Vierailija kirjoitti:
Muuta ensi kerralla kerrostalon kaikista ylimpään kerrokseen.
Joissakin huonoimmin rakennetuissa kerrostaloissa kuuluu jytyäminen ja kaikki muukin toiminta esim huonekalujen siirtoäänet jopa useamman kerroksen päästä alhaalta ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta ensi kerralla kerrostalon kaikista ylimpään kerrokseen.
Joissakin huonoimmin rakennetuissa kerrostaloissa kuuluu jytyäminen ja kaikki muukin toiminta esim huonekalujen siirtoäänet jopa useamman kerroksen päästä alhaalta ylöspäin.
Mä en muuten tajua sitä, miksi nää möykkääjäperheet siirtelee niitä huonekaluja paikasta toiseen just öisin?? Jos minä haluan siirtää kalustoa, teen sen kyllä päivällä, en yöllä 🤔
Yläkerran jannu huutaa yksinään asunnossa, mikähän lienee diagnoosinsa..
Ala nussimaan äänekkäästi joka päivä niin muuttavat pois.
Olen asunut rivarissa, paritalossa ja omakotitalossa ja nyt jo omat lapset aikuisiksi kasvattaneena haluaisin nauttia vaivattomasta asumisesta ilman piha- ym huoltotöitä. Muutin uudehkoon kerrostaloon ihan hyvälle alueelle, luulin tehneeni hyvätkin kaupat, vain omistusasuntoja jne. Mutta väärin luulin, yläkerrassa asuu lapsiperhe, joka pitää sellaista mekkalaa aamusta iltaan, ettei uskoisi viidestä ihmisestä niin kovaa ääntä edes lähtevän. Teen kotona etätöitä ja kuuntelen tuota möykkää koko päivän. Pakko sanoa, että paluu toimistolle alkaa vaikuttaa houkuttelevalta, saisi edes päivät olla rauhassa. Olen myös tutkaillut asuntomarkkinoita, etsin uutta asuntoa kerrostalon ylimmästä kerroksesta. Mitä väliä, vaikka en ole asunut tässä vielä kahta vuotta, mahdollinen myyntivoittovero on pienempi paha kuin tuo jatkuva möykkä!