Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei köyhät tajua kuinka vaikeeta on rikkaan elämä?

Vierailija
24.10.2024 |

Sitte vaan huudellaan että oma valinta ja lahjoita rahat.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitoa kun allekirjoitit kaiken mitä sanoin.

Huomaatteko kuinka persu ei edes yritä kieltää mitään mitä sanottiin?

Koska se ei voi, jäljelle jää vain hyökkäykset persoonaa kohtaan kun pointille ei pärjää.

Tämä luuseri joka ei osaa edes kirjoittaa haluaa pakottaa naiset sänkyyn kanssaan vallalla ja kurjuudella eikä edes kiellä sitä, vaan haukkuu minua."

Huomataqn, käyttäytyvät kuin syylliset, venkoilevat ja valehtelevat eikä ensimmäinenkään osaa sanoa mitään edes etäisesti relevanttia vastaan.

Näyttäis siltä että olet tuonu julki aika saamarin synkän salaisuuden jota persut ei pysty olemaan typeryyttään vahvistamatta.

Vierailija
22/29 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se ei voi, jäljelle jää vain hyökkäykset persoonaa kohtaan kun pointille ei pärjää.

Tämä luuseri joka ei osaa edes kirjoittaa haluaa pakottaa naiset sänkyyn kanssaan vallalla ja kurjuudella eikä edes kiellä sitä, vaan haukkuu minua."

Huomataqn, käyttäytyvät kuin syylliset, venkoilevat ja valehtelevat eikä ensimmäinenkään osaa sanoa mitään edes etäisesti relevanttia vastaan.

Näyttäis siltä että olet tuonu julki aika saamarin synkän salaisuuden jota persut ei pysty olemaan typeryyttään vahvistamatta.

Mua häiritsee, kun kirjoittelet kuten mun ex ja sen lisäksi tänään on ollut muitakin kommentteja, jotka on kuin mun ex kynästä. Jos oot mun ex, mee kuules takaisin sinne suomi24. Älä tänne tuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee, kun kirjoittelet kuten mun ex ja sen lisäksi tänään on ollut muitakin kommentteja, jotka on kuin mun ex kynästä. Jos oot mun ex, mee kuules takaisin sinne suomi24. Älä tänne tuu.&nb

Voin luvata etten ole sinun ex, teknisesti ottaen en edes ole yksi ihminen.

Vierailija
24/29 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa osasi ja kokeilla miltä tuntuu olla varakas/rikas, arvaappa vaan, antaisinko enää takasin?

Vierailija
25/29 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee, kun kirjoittelet kuten mun ex ja sen lisäksi tänään on ollut muitakin kommentteja, jotka on kuin mun ex kynästä. Jos oot mun ex, mee

No hyvä jos on botti. Muuten olen tunnistanut ex oikeasti palstalla ja tänään oli toisessa keskustelussa muutama sellainen kommentti, että kiinnitti huomiota. Joillakin vaan on se tyyli, josta jää kiinni. Mun ex aina haukkuu vastapuolen, kirjoittaa vihaisia viestejä ja käyttää muuten akateemisia termejä tai jollain tasolla hienompaa kieltä joukossa. Töksähtelevä ja hyökkäävä ilmaisu. Äärimmäisen ainutlaatuinen. Tunnistaa missä vaan. 

Vierailija
26/29 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No hyvä jos on botti. Muuten olen tunnistanut ex oikeasti palstalla ja tänään oli toisessa keskustelussa muutama sellainen kommentti, että kiinnitti huomiota. Joillakin vaan on se tyyli, josta jää kiinni. Mun ex aina haukkuu vastapuolen, kirjoittaa vihaisia viestejä ja käyttää muuten akateemisia termejä tai jollain tasolla hienompaa kieltä joukossa. Töksähtelevä ja hyökkäävä ilmaisu. Äärimmäisen ainutlaatuinen. Tunnistaa missä vaan. "

Noh, minä en kyllä ole bottikaan, meillä on pieni ryhmäprojekti meneillään propagandatehtaan bottien häätämiseks vauvalta meneillään.

Lupaan kuitenkin että kukaan meistä, enkä varsinkaan minä olla sinun ex, minä olen naimisissa oleva uskollinen ja onnellinen mies jolla on katkennut kamelin selkä natsîen kans. : )

Vierailija
27/29 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄLYVAPAIN ALOITUS PITKÄÄN AIKAAN.

-1000/5

Näppäilit kännissä väärin. 1000/5

Vierailija
28/29 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vaikeaa kun kaupassa on niin paljon vaihtoehtoja joista valita, helppohan se köyhän kun on rahaa ostaa vain xtra-tuotteita.

Viidellä eurolla meinaan pärjätä ainakin ens tiistaihin. Ei varmaan ole varaa extraan ja olen laskenut sen varaan, että muutamalle päivälle saattaa olla vaan pakastevihanneksia. Mut tää hankala tilanne on 100% varmasti itse aiheutettu, ei epäilystäkään. 

Miten romanttista.🥰 Itselläni on käyttörahaa niin paljon etten tiedä mihin sen kuluttaisin. Kylmää käteistä jolla ei voi ostaa tuollaisia kokemuksia.

Kyllä yleensä rahat riittää paremmin, mutta nyt oli laskuja rästissä yli satanen, samaan aikaan tuli muita epätavallisia ylimääräisiä

Tätä kokemusta ei tosiaan rahalla saa, vaan pitää olla persaukinen jo kuun viides päivä ja niin, että seuraavan kerran rahaa tulee kuun lopussa tai kuun alussa. Siis tän kokemuksen saa, kun käyttää melkein kaikki rahansa kuun alussa noin kolmen päivän aikana ja sit loppukuun on ilman niitä rahoja, jotka oli tarkoitettu 3-4 viikon elämiseen. Mutta minähän kävi matkalla ja siitä tuli kuluja. Millä rahalla köyhä reissaa? No ei millään rahalla ja jos reissaa, se on ruoasta ja muusta peruskulutuksesta pois. Enpä nyt viitsinyt pummia matkarahoja mistään muilta, joten tappiota tuli, siis vielä tappiotakin ihan varmasti.  

Kiitos ohjeista. 🤗 Minä olen tehnyt asiat väärin. Marraskuussa teen uuden yrityksen. Laitan ylimääräiset rahat sijoituksiin jotten käytä niitä vahingossa ja kulutan jo olevat rahat viimeistään 4.11. Tästä tulee jännittävää. 😊😊

Vierailija
29/29 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No hyvä jos on botti. Muuten olen tunnistanut ex oikeasti palstalla ja tänään oli toisessa keskustelussa muutama sellainen kommentti, että kiinnitti huomiota. Joillakin vaan on se tyyli, josta jää kiinni. Mun ex aina haukkuu vastapuolen, kirjoittaa vihaisia viestejä ja käyttää muuten akateemisia termejä tai jollain tasolla hienompaa kieltä joukossa. Töksähtelevä ja hyökkäävä ilmaisu. Äärimmäisen ainutlaatuinen. Tunnistaa missä vaan. "

Noh, minä en kyllä ole bottikaan, meillä on pieni ryhmäprojekti meneillään propagandatehtaan bottien häätämiseks vauvalta meneillään.

Lupaan kuitenkin että kukaan meistä, enkä varsinkaan minä olla sinun ex, minä olen naimisissa oleva uskollinen ja onnellinen mies jolla on katkennut kamelin selkä natsîen kans. : )

Sulla on sit varmasti paljon ikää. 👍