Naiset, vastatkaa rehellisesti. Minkä ikäinen on vanhin mies, jonka kanssa olette olleet yhdynnässä?
Olin 75-vuotiaan miestuttavani kanssa sängyssä. Odotin,että hyväilemme vain sukueliämme. Mutta miehen kalu kovettui ja hän työnsi sen sisääni. Paneminen oli voimallista ja kesti monta minuuttia.
N 53v.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vastaan toisinpäin miehenä. Tänä vuonna 19- ja 20-vuotiaat naiset olleet mun sängyssä.
M40
Oletko tarkoituksella etsinyt noin nuoria vai iät sattumaa kun muuten ollut kemiaa?
Etsin tarkoituksella, kun halusin kokeilla. Oli myös luontaista kemiaa.
Aivan varmasti 19-vuotiaalla tyttösellä on "kemiaa" neljäkymppisen sedän kanssa 😂😂
100 vuotias, olin nuorempana vaihainkodissa töissä ja hän oli siellä. Todella mukava ja herttainen. Puhui usein kuinka kaipaa naisen kosketusta. Yksi kerta sitten yö vuorossa menin hänen huoneeseen ja otin kalun suuhun. Aika pitkään piti imeä, mutta lopulta kovettui aika kovaksi. Kiipesin päälle ja varovasti ratsastin, kunnes hä sai orgasmin. Kiitti monta kertaa ja silmät loisti ilosta.
Vierailija kirjoitti:
100 vuotias, olin nuorempana vaihainkodissa töissä ja hän oli siellä. Todella mukava ja herttainen. Puhui usein kuinka kaipaa naisen kosketusta. Yksi kerta sitten yö vuorossa menin hänen huoneeseen ja otin kalun suuhun. Aika pitkään piti imeä, mutta lopulta kovettui aika kovaksi. Kiipesin päälle ja varovasti ratsastin, kunnes hä sai orgasmin. Kiitti monta kertaa ja silmät loisti ilosta.
grimmin veljeksien tuotantoa
29