Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, vastatkaa rehellisesti. Minkä ikäinen on vanhin mies, jonka kanssa olette olleet yhdynnässä?

Vierailija
24.10.2024 |

Olin 75-vuotiaan miestuttavani kanssa sängyssä. Odotin,että hyväilemme vain sukueliämme. Mutta miehen kalu kovettui ja hän työnsi sen sisääni. Paneminen oli voimallista ja kesti monta minuuttia.

N 53v.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin baarista 60v matkaan, ei saakeli seissyt. Puolilöysää hetken vatkasin ja pinkaisin hotellista kotia ja omaa miestä kohti.

Eli "yritys" 60v kanssa ei onnistunut. 51v kanssa olen puuhannut, oma mies 46.

N43, "vähän kriisiä" -iässä

Vierailija
2/45 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaan toisinpäin miehenä. Tänä vuonna 19- ja 20-vuotiaat naiset olleet mun sängyssä.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi, 82v.

Vierailija
4/45 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51- vuotias eronnut nainen. Kaipaan miestä ja kalua. Naapurissa asuu 68-vuotias leskimies. Olen yrittänyt imemällä ja nuolemalla saada hänen kalunsa kovaksi niin, että mies pystyisi panemaan, mutta se ei ole onnistunut. Vanhin, jonka kanssa olen ollut yhdynnässä on 65-vuotias.

Vierailija
5/45 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 51- vuotias eronnut nainen. Kaipaan miestä ja kalua. Naapurissa asuu 68-vuotias leskimies. Olen yrittänyt imemällä ja nuolemalla saada hänen kalunsa kovaksi niin, että mies pystyisi panemaan, mutta se ei ole onnistunut. Vanhin, jonka kanssa olen ollut yhdynnässä on 65-vuotias.

Minäkään en olisi toimintakuntoinen tuossa tilanteessa, 51v wanhusnaisen ollessa kimpussani.

Vierailija
6/45 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vastaan toisinpäin miehenä. Tänä vuonna 19- ja 20-vuotiaat naiset olleet mun sängyssä.

M40

Et siis ole paljon nainut, tai sitten olet pedofiili, jos nuo oli vanhimmat???

Vierailija
7/45 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Tänä vuonna mun seksikumppanit. Viime vuonna oli yksi 25-vuotias, sitä ennen monen vuoden suhde omaniköisen kanssa, ja sitä ennen kymmeniä lyhyitä naisjuttuja, pitkä suhde, lyhyitä naisjuttuja, pitkä suhde, lyhyitä juttuja. Sitä kaavaa suurinpiirtein viimeiset 25 vuotta. Halusin nyt kokeilla nuoria naisia, ja täytyy myöntää, että tykkäsin kovasti ja he tykkäsivät myös minusta. M40

Vierailija
8/45 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli suhde 65-vuotiaan miehen kanssa. Hänellä oli jo erektio-ongelmia.Joskus hän pystyi panemaan ja joskus ei.

N 48v 

Vierailija
9/45 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M40

Oletko tarkoituksella etsinyt noin nuoria vai iät sattumaa kun muuten ollut kemiaa?

Vierailija
10/45 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vaan naiset. Mun poikaystävä on 60 ja se pani mua perseeseen. ampu haulikolla sen jälkeen.

Vierailija
11/45 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Tänä vuonna mun seksikumppanit. Viime vuonna oli yksi 25-vuotias, sitä ennen monen vuoden suhde omaniköisen kanssa, ja sitä ennen kymmeniä lyhyitä naisjuttuja, pitkä suhde, lyhyitä naisjuttuja, pitkä suhde, lyhyitä juttuja. Sitä kaavaa suurinpiirtein viimeiset 25 vuotta. Halusin nyt kokeilla nuoria naisia, ja täytyy myöntää, että tykkäsin kovasti ja he tykkäsivät myös minusta. M40

Montako seksikumppania sulla on kaikkiaan ollut? Itselläni n. 70.

Vierailija
12/45 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

62v. Tänä vuonna oli useamman kerran seksiä tuon miehen kanssa. Kiihkeää ja ihanaa seksiä. Mä olen 45v.

Vierailija
13/45 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 42 ja vanhin mies ollut 54. Eihän siitä oikein mitään tullut.. Oli löysähkö minuuttimuna, jos mies tulee muutamassa työnnössä niin ei maksa kyllä vaivaa. Next.

Vierailija
14/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

214 vuotias, panin yhtä raakkua minkä otin joesta, palautin nainnin jälkeen takaisin.

N.30v

Vierailija
15/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä herttaista, että jotkut naiset yrittämällä yrittävät saada seisokkia vanhuksille, mutta eikö olisi helpompi ostaa potenssilääke. Ne todella toimivat ja niitä käyttävät monet nuoremmatkin ihan huvittelumielessä, jos haluavat normaalia pidempään kestävän seisokin ja esim. seksihurjastella koko viikonlopun.

Ja ukon jos sydän pettää, niin kuolee ainakin onnellisena.

Vierailija
16/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v. Hänelläkin alkoi olemaan välillä käynnistysvaikeuksia. Moottori jo yskähteli ja toisinaan jopa sammui. 

Vierailija
17/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuja jo tähän aikaan päivästä.

Vierailija
18/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään noista jutuista ei ole totta.

Vierailija
19/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Montako seksikumppania sulla on kaikkiaan ollut? Itselläni n. 70.

Jaa-a. Olen mennyt sekaisin laskuissa ja pitäisi varmaan kirjoittaa nimet paperille, että muistaisi kaikki. Ehkä varsinaisia yhdyntöjä voipi olla arviolta noin 50 naisen kanssa, mutta sen lisäksi treffaillut ja pussaillut satoja naisia. M40

Vierailija
20/45 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Mutta tämä keskustelu ei nyt koske sinua. Korkeintaan jos joku 20-vuotias nainen kirjoittaa häpeissään että on pannut 40-vuotiaan miehen kanssa, hyi.