Te ketkä seurustelette jousimiesmiehen kanssa
Onko jouskari tunneköyhä puoliso?
Musta rupee vähän tuntuu meinaan siltä, tosin olen tuntenut kyseisen miehen vasta vähän aikaa.
Mitkä ovat hänen huonot/hyvät puolet ja miten häntä käsitellään?
Hassuinta tässä on se, että itse olen jouskari myös, mutta tuntuu et olemme kuitenkin eri planeetalta.
Itse olen suoraviivainen ja mies hitaasti etenevä.
Kommentit (5)
Luonteeltaan itsevarma ja luova. tietää mitä tahtoo ja tekee töitä sen eteen että saavuttaa tahtomansa. erittäin kätevä käsistään :)
Vaikuttaa luonteiden erilaisuuteen/eroavaisuuksiin..
Hän on UNELMIEN MIES!!! <3
Hän on äärimmäisen kiltti (muttei mikään vässykkä), lämmin, miehekäs, rakastava (näyttää tunteensa teoin ja sanoin), uskollinen, lojaali, rehellinen, osaa keskustella, älykäs, huumorintajuinen, komea, tulee erittäin hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa (ei ole koskaan riidoissa tai vihamiehiä. erittäin pidetty mm. työelämässä), hoitaa raha-asiat ihanteellisesti ja puhaltaa parisuhteessa ja perhe-elämässä yhteen hiilleen, maailman rakastavin isä; huomioi lapsiaan koko ajan, on heille läsnä, leikkii ja harrastaa heidän kanssaan todella paljon, käy kerhoissa jne.
Ei tupakoi, eikä käytä päihteitä (alkoholia erittäin kohtuudella), ei alkoholin kanssa lotraamista tai beereissa lenuumista tms.
Erittäin siisti ihminen, pitää huolta ulkonäöstään.
Panostaa parisuhteeseemme kaikilla tavoin.
Hän on aivan uskomaton. Kumpa itse pystyisin olemaan hänelle edes puolet noista. :)
Taitaa olla kaikki jousimiehet ikuisia sinkkuja?