Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt sain kutsun me and i vaatekutsuille. Onko kokemuksia?

Vierailija
12.09.2008 |

Mitä siellä tapahtuu? Onko pakko ostaa? Oletko ostanut ja mitkä on käyttökokemuksesi? Oletko joutunut palauttamaan /vaihtamaan? Mikä on kokojen vastaavuus muihin nähden?

Mennäkö vai ei?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon oli mun tytön näköisiä vaatteita. Ja itselle olis ollu pari kivaa työvaatetta. Yhden tunikan raaskin tytölle ostaa. Melko korkeat hinnat.

Vierailija
2/12 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu on meidän kohdalla osunut ainakin olemaan tosi hyvä. Ei ole pakko ostaa. Myyjä ensin esittelee itsensä, vaatemerkin ja kauden vaatteet. Sen jälkeen niitä saa sovitella ja hypistellä ja emäntä tarjoaa kahvit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin kutsuilta muutaman vaatteen ja ovat olleet ihan hyviä. Hintavia tosiaan on, mutta ihanan näköisiä ja ei ihan jokaisella ole samanlaisia. Niillä omat netti sivut, missä voi tutustua malliin. Käy katsomassa.

Suosittelen lämpimästä! Kivaa piristystä saa niillä vaatteilla! :)

Vierailija
4/12 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa erityisesti poikien vaatteista näytti lähinnä alusvaatteilta. Tytölle löysin muutaman mukavan vaatteen, mutta menivät ensimmäisessä pesussa järjettömästi kokoon. Kts. www.meandi.fi

Vierailija
5/12 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ny ainaskin juomaan kahvit..

Ostin ittelleni pehmeän tunikan (50 e), vauvalle potkuhousut jossa siili pyllyn kohdalla (parikymppiä) ja pari pitkähihasta sienikuvioitua paitaa (parikymppiä kitale).

Musta noi hinnat on samaa tasoa suunnilleen kun kaupoissa? Okei, saa jostain vitosellakin, mutta nää ei ole mitään lapsillatehtyjä sarjatuotantoa.. :O

Vierailija
6/12 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä määrin kalliita ovat normaalihintaisina. Jotkut tosi kivan näköisiä ja toiset taas pyjaman oloisia niinkuin joku kirjoittikin, mutta sehän on makuasia. Tällä hetkellä esim. Lindexillä on paljon retrotyylisiä vaatteita todella paljon halvemmalla.

Vierailija
7/12 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit hinnat, huono laatu.

Kahvi on kuitenkin yleensä kutsuilla ihan hyvää.

Vierailija
8/12 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko ostaa. Emäntäkin saa lahjuksen vieraiden MÄÄRÄN mukaan eikä ostosumman mukaan.

Itse tosin olen hurahtanut noihin vaatteisiin. Viime kutsujen vaatteita odottelen ja ostosumma oli itsellä 160 euroa ja vierailla samaa tasoa. Hinnat on aika korkeita, mutta on laatukin ihan hyvää ja meidän tuttavapiirissä tykättyjä vaatteita. Tosin ovat toki sellaisia, että niistä joko pitää tai ei pidä. Uusi mallisto on aivan ihana!

Vierailija
9/12 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindexin samantapaisilla kuoseilla olevat vaatteet ovat huomattavasti edullisempia ja kestävämpiä. Marimekoltakin saa varmaan jo noilla hinnoilla paitoja.

Olen yhdet kutsut pitänyt, enkä enää koskaan toisia pidä.

Vierailija
10/12 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran tilannut suoraan netistä (en jaksa pitää kutsuja eikä kukaan tuttuni ole pitäny kutsuja). Etenin plyysi ja froteehousut ovat ihania, tykkään myös kuoseista, mutta hinta on kyllä aika kova ihan perus-trikoovaatteista.

Vierailija
11/12 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen muutamat vaatteet tilannut ja ollut melko tyytyväinen laatuun. Yhden bodyn olen lähettänyt takaisin, kun ensimmäisen pesun jälkeen kaulus oli venähtänyt napaan asti. Rahoja sai sitten odottaa takaisin kaksi kuukautta! Siitä iso miinus. Hintavia ovat, mutta ihan kivannäköisiä.

Vierailija
12/12 |
13.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei tietenkään ole pakko ostaa. Aika hintavia ovat, mutta meidän vaatteet ovat kestäneet oikein hyvin. Olen ostanut 2 mekkoa tytölle, farkut, t-paidan, plyysihousut ja pitkähihaisen paidan pojalle. Kivoja siksi, että kovin monella ei samoja vaatteita näy. Olen ollut tyytyväinen.