Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tosi tyytyväinen Legon vaatteisiin!

17.02.2007 |

Naapurini suositeli minulle aikoinaan Legon lastenvatteita- ja hintaa ihmettelin...

Nyt en ihmettele hintaa- sillä vaatteet kestävät sisarukselta toiselle laadukkaina ja ryhtinsä säilyttävinä!

Lpaseni ovat päiväkoti-ikäisiä ja vaatteiden kulutus on valtavaa- silti legot kestävät parhaiten arjen vauhdissa...

Tosi hyviä ovat LEGOT!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat hyvälaatuisia ja kivannäköisiä. Olen ostaut enimmäkseen alennusmyynneistä. Ja niitähän saa usein myös Jesper Juniorin puolihintapäiviltä.

Nyt tytärtäni odotaa Legon IHANA kevättakki. Kunpa tulisi pian tarpeeksi lämmintä.

Vierailija
2/6 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskasta olisi kesällä tarkoitus niitä ostella, ja jos löytyy ihania niin aivan varmasti ostan jemmaan ja reilusti! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans ollut aika paljon Legon vaatteita ja ollaan tykätty. Mm. pari toppatakkia, kevättakki, housuja, pooloja ja paljon collegepuseroita. Ainut ongelma meillä on ollut se, että aina pojalla on iso pää ja noissa collegepuseroissa on liian pieni se kaula-aukko. Monesti meillä on jäänyt pusero pieneksi sen kaula-aukon takia. Laatu ollut kyllä muuten aivan loistava.

Sitä olen kyllä ihmetellyt, että kun olen pojan vaatteita myynyt ja hinnoitellut sillä samalla logiikalla (eli tietty prosenttiosuus alkuperäisestä hinnasta), niin nuo Legon vaatteet eivät ole meiltä hävinneet. No, ei siinä mitään, kun meille on tulossa pojalle pikkuveli, niin säästetään sitten hälle, mutta olisin itse vaan luullut, että olisi viety käsistä ne Legon vaatteet. Nytkin myytävien pinossa on varmaan 13 vaatetta Legolla ja lisää pieneksi jääneitä on odottamassa kuvausta. No, mutta kuten ap sanoi, niin nuo nyt menee pikkuveljelläkin varmasti ja ovat vielä sellaisia klassisia tummansinisiä, mustia ja beigejä, niin ei sekään haittaa, että tässä on ikäeroa 7 vuotta. Myyn sitten H&M:n ja Zaran muodikkaammat pois kaapintäytteestä.

Vierailija
4/6 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ostan vain sellaisia joissa se kaula-aukko venyy tarpeeksi ja trikoopaidoissa ja neuleissa ainakin riittää kaula-aukon koko.

Vierailija
5/6 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Legon vaatteita tilata netistä?

Muutamia hyviä Legon vaatteita on osunut meilläkin kohdalle, mutta minä en oikein tykkää Bionicle-" pimulego" printeistä.

Kiinnostaisi, jos laajempaa valikoimaa on netissä saatavilla.

Joskus tuntuu, että Legon poikien vaatteissa on aika isot koot, mutta tytöille taas kovin kapeita. Ehkä vaan sitten sattui huonoja valintoja kohdalle.

Vierailija
6/6 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legon vaatteiden hyvästä laadusta.

PAITSI....sukkahousut,joita olen ostellut kasapäin kivojen värien ja kuosien vuoksi.

Nyt olen huomannut,että reikiintyy saumoista ja haaroista....kootkin vähän miten sattuu.100cm tyttö menee legon 74 senttisissä täysiään..:)

Meillä valtava määrä erilaisia sukkahousuja käytössä joten käyttökulumasta ei kyse.Muutamassa pesukerrassa alkaa näkyä virheitä.

Edelleen ostetaan Legoa,mutta ei sukkatuotteita.