Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tulet toimeen mt-ihmisen kanssa

Vierailija
24.10.2024 |

esimerkiksi työtiimissä? Nyt kaivataan asiallisia vastauksia tärkeään aiheeseen.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä juuri sinua ärsyttävällä tyypillä ei välttämättä ole mitään mt-ongelmaa, hän on vain erilainen persoona kuin sinä. Vastaavasti monella täysin terveenä pitämälläsi voi olla vakavakin mt-ongelma ja sille diagnoosi, mutta pitää vaivansa omana tietonaan.

Vierailija
42/45 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että, oikein möllykkä. Kuten sanoin naisvaltaisten alojen ongelmia. Onhan se tietysti sinulle naisena aivan utopistinen ajatus että miehet keskittyvät sen työn tekemiseen eikä toisten asioiden pohtimiseen, ei edes tauoilla. Toki siitä muista juoruamisesta voi käyttää sanaa verkostoituminen. Kumma että naiset aina jaksavat valittaa tästä juoruamisesta ja huonosta työilmapiiristä. Ei kai se henkevä keskustelu nyt voi pahaksi olla. 

Ihan kun tekstiäsi lukee niin selväksi tulee, että kyllä ne mt-ongelmat näkyvät ulospäin ihan ilman että niistä tarvitsee niistä muille kertoa. No oikeastaan aika iso osa palstasta kertoo juuri siitä. 😆 Aika monella taitaa ne sosiaaliset kontaktit olla lähinnä tällä palstalla kun ei IRL-ihmisten kanssa niitä ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksisuuntainen, ja ennen kuin lääkitys saatiin jiiriin, olin todella raskas työkaveri. Sairaus oireili vahvan sekamuotoisena, ja tämä oli kuluttavaa paitsi itselleni, myös työkavereille. Kun lääkitys saatiin kuntoon, elämä tasoittui huomattavasti. Nykyisin huonot päivät ovat varmaan aika lähellä diagnoosittoman ihmisen huonoa päivää, ja niitä ei tule montaa peräkkäin.

Vierailija
44/45 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä juuri sinua ärsyttävällä tyypillä ei välttämättä ole mitään mt-ongelmaa, hän on vain erilainen persoona kuin sinä. Vastaavasti monella täysin terveenä pitämälläsi voi olla vakavakin mt-ongelma ja sille diagnoosi, mutta pitää vaivansa omana tietonaan.

Hän ei oikeastaan edes ärsytä minua. Mutta tekisi kyllä mieli kysyä mikä hänen juttu on. Hän käyttäytyminen muistuttaa kovasti erästä tuttuani, jolla on bipolaarinen diagnoosi. Ja hänen käyttäytyminen kuulostaa erään ystäväni puolisolta, joka on epävakaa diagnosoidusti.

Vierailija
45/45 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksisuuntainen, ja ennen kuin lääkitys saatiin jiiriin, olin todella raskas työkaveri. Sairaus oireili vahvan sekamuotoisena, ja tämä oli kuluttavaa paitsi itselleni, myös työkavereille. Kun lääkitys saatiin kuntoon, elämä tasoittui huomattavasti. Nykyisin huonot päivät ovat varmaan aika lähellä diagnoosittoman ihmisen huonoa päivää, ja niitä ei tule montaa peräkkäin.

Olisi mielenkiintoista tietää, miten oireilit töissä ennen kuin sait hoitovasteen tasapainoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi