Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet lapset viety tyttöbaariin

17.02.2007 |

Minun lapsenlapseni ovat tällä hetkellä Thaimassa lomalla poikani eli lasten isän kanssa. Sain eilen tietää että lapset ovat käyneet mm. tyttöbaarissa ja olen aivan järkyttynyt tiedosta. Ennen matkaa sovimme että lapset ovat hotellissa viimeistään klo 21 mutta ovat olleet vielä ulkona ainakin klo 22 aikaan.

Olen nyt miettinyt pitäisikö minun lähteä paikan päälle itsekin mutta ei minulla sellaisia rahoja ole. Mietinkin jo että saisinko pankista lainaa tällaista matkaa varten.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi olet huolissaan, jos ne kerran ovat isänsä kanssa?

Vierailija
2/7 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuon ikäisten ei tarvitse missään baarissa, varsinkaan tyttöbaarissa käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sun nyt sinne kannattaa lähteä kuitenkaan, jos ei ole varaa..

Vierailija
4/7 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapset ole kuitenkin siellä baarissa isänsä kanssa? Voisit kai vaatia huoltajana sääntöjen noudattamista(jos olette sopinnet kerta).

Vierailija
5/7 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 13-15 v:n toki pidä missään baareissa rymytä, mutta kai nyt tuon ikäiset voivat lomallaan oleilla ulkona vielä klo 22:n aikaan...

Vierailija
6/7 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että moni pitää tuon ikäisiä jo aikuisina jotka saavat tehdä mitä haluavat. Eivät lapset täällä Suomessakaan ole ulkona iltamyöhällä niin ei sellaista tarvitse tehdä lomallakaan. Mummonikin aina muisti minulle neuvoa että jos jo lapsena menee maailman ympäri ei siitä hyvää seuraa.

Vierailija
7/7 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-e-i-j-a:

Mummonikin aina muisti minulle neuvoa että jos jo lapsena menee maailman ympäri ei siitä hyvää seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän