BB:n Markon kirjoitus uusimmassa Opettaja-lehdessä
"minä olen se mies, josta ehkä puhutte välitunneilla, kun täytätte kuppinne kahvilla. tämän vuoksi haluan hieman selventää teille omia motiivejani ja sitä mikä sai minut mukaan tähän seikkailuun."
Kommentit (16)
siis mielipidepalstalla selittää koko suomen opettajakunnalle motiivejaan (ja kehuu itseään). mikähän tämän tarkoitus on?
Itse kun en ole BB:tä seurannut, niin ihmettelin vain, että mikäköhän juttu se tämäkin on. Enkä ole kyllä meidän koulun n. 50 opettajan opettajainhuoneessa kuullut kertaakaan puhuttavan mistään BB-Markosta, joten taitaa olla herralla aika suuret luulot omasta media-arvostaan... Eikä ole oppilailtakaan kommenttia kuulunut, vaikka monet niistä ohjelmaa seuraavatkin.
eikä julkaisisi tällaisten julkisuustyrkkyjen jorinoita!
kenestä pitäs? aika pinnallisesti oli yllä selitetty mitä siinä tekstissä oli, mutta anyway..
Enkä ole kyllä meidän koulun n. 50 opettajan opettajainhuoneessa kuullut kertaakaan puhuttavan mistään BB-Markosta, joten taitaa olla herralla aika suuret luulot omasta media-arvostaan... Eikä ole oppilailtakaan kommenttia kuulunut, vaikka monet niistä ohjelmaa seuraavatkin.
Minun veljeni, joka on opetushallituksessa seuraa kyllä Big Brotheria, ei ehkä Markon takia mutta kuitenkin, ihan kai huvin vuoksi.
täytyy sanoa, että meidän opettajainhuoneessa ei jutella ikinä BB:sta. Tuskin sitä kukaan katsoo tai ainakaan mainostaa, jos katsoo. No eipä Marko ole ainut opettaja, joka on BB:ssa ollut. Kuka muistaa vielä Sorellan?
ja ei kyllä meidänkään opehuoneessa ole herran nimeä mainittu. opettaa liikuntaa ja terveystietoa.
hänen piti motiivejaan käydä julkisesti selittelemään
Ja juuri tänään luin Opeetaja-lehteä ja näin tuon kirjoituksen. Minäkin ihmettelin, että mikä oli jutun pointti? Miksi hän kirjoitti sen lehteen? Eikä meidänkään opettajainhuoneessa ole kyllä Markosta puhuttu...
niinkuin muutkin BB-taloon halunneet. Siksi sen minäminä-kirjoitus ei ihmetytä,sen sijaan se ihmetyttää että opettaja-lehti julkaisee tuollaista.
joku markon tuttu ilmeisesti postittanut tämän kirjoituksen sinne vai tiesikö se etukäteen pääsevänsä taloon. no, ainakin oli etukäteen tällaisen kirjeen väsännyt..
juttuja Iltasanomista. Ja opehuoneessakin on puhuttu sarjasta, mutta en muista että Markosta olisi koskaan juurikaan puhuttu. Tuli ihan nolo olo, kun luin Opettaja-lehteä. Luulee ja haluaa siis olla suurikin julkkis ja puheenaihe...
En ole vielä lukenut Opettaja-lehteä, mutta taidan mennä nyt heti tsekkaamaan sen kirjoituksen. Kuulostaa kyllä oudolta...yhtä oudolta kuin se Markon Kuinka isket naisen -kirja. Huoh!
hohhoijaa ketä kiinnostaa!!!