Kadehditko minua, kun saan 8-16 työstä 2300e kuukaudessa?
Kommentit (24)
Se siitä " akateemisten kadehtimisesta" ! Pyh! Raskasta henkistä työtä teen paskassa työpaikassa.
Ihan naisen keskipalkka sinulla on
Itse saan 2500 brutto. Takana 8v yliopisto-opintoja, ja 20 000 opintolainaa...
ps. olen tosi aliarvostettu yhteiskunnassa
MUTTA eipä meille raha olekaan se tärkein asia :-)
Akateeminen koulutus, mutta koulutusta vastaamaton mutta ihan kiva työ. Kateellinen olen.
nyt oon tyytyväinen et vaikka töihin palaisinki niin lapsi saa olla kotona
ja nyt kun teen haluamaani vuorotyötä, bruttotulot on siinä 3200¿. Noihin ihan tyytyväinen, AMK-koulutus.
työaika kuulostaa kivalta, enkä minä palkkaakaan ole koskaan noin hyvin saanut. Mutta toisaalta viihdynkin parhaiten työssä mikä on projekti-tyylistä. Eli kausittain tehdään töitä enemmän ja joskus sitten taas ei ole työtä laisinkaan. Palkkaus vaan tuppaa oleen ihan paska!
mies saa, eikä meillä silti ole koskaan ollut tiukkaa!! =O
viittaan henkilöön joka kertoi tienaavansa 2400¿ ja mies hieman vähemmän ja on tiukkaa.... millaista elämään elätte oikein???
saan 3200/kk ja vaikka joskus menee yli klo 16, kompensoi mukava työ (ja päivärahat+km-korvaukset ;) kyllä ylimenevän ajan.
Verottomista päivärahoista ja korvauksista tulee kuukausittain useampia satasia puhtaana käteen.
85% työpäivistä kuitenkin mahtuu tuohon 8-16 työaikaan.
Olen kateellinen sinulle, itsellä brutto n.4000¿, riippuu vähän kuukaudesta. Paljon poissa kotoa. Työaika töissä ollessa 8-12 h, tosin välillä pitempiä vapaita. Kiljuen ottaisin tuon palkan ja työajan. Raha ei aina merkitse kaikkea, varsinkin kun lapset pieniä.
Itselle joustava työaika, toimistolla yleensä 8:30-9:00 aamulla ja kotona joskus viiden maissa. Tämä neljänä päivänä viikossa. Palkka bruttona vähän yli 4400euroa.
Itse saan samalla työllä 7600¿/kk:).
Vierailija:
Itse saan samalla työllä 7600¿/kk:).
Osittainen hoitovapaa toteutettu tuolla tavoin.
Olen äippälomalla ja rahat riittää välttämättömiin menoihin, mutta henkisesti elämä on tosi rikasta! Upeat ystävät, ihanat lapset ja rakas mies.
Oletko kateellinen, kaikki tämä 24h/vrk ja 7pvä/vko?
Itse teen 9-15, ja palkka kuussa vaivaiset 500e.
Terv. KTM, ja provisiopalkkainen myyjä...
...