Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa, vaaka näyttää 50 kiloa ja laihdun vaan, kun ei ole rahaa syödä.

Vierailija
17.02.2007 |

Eli olen yh-opiskelija. Olen pitkä 168 ja voin todella huonosti. Jatkuva nälkä ja unenpuute ainaisia riesoja. Ei tukiverkostoa, isä ei välitä. Omat vanhemmat pois kuvioista. Pelkään että sairastun kun en saa tarpeeksi ruokaa. Mistä saisin lainaa noin vuodeksi, että pysyisin hengissä? Nyt joka viikko tippuu puoli kiloa, ystävät huomauttelee kun olen jo niin aliravittu. Vinkkejä, KIITOS!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossusta tai seurakunnalta auttavan käden.

Voimia!

Vierailija
22/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa tarjouksia, nyt ovat esim. appelsiinit ja omenat halpoja.

Pirkan monivitamiini-purkki maksaa n. 6e ja riittää pitkään.

Ja selvitä laskusi/velkasi. Ota yhteys sosiaalista luottoa varten sossuun tai velkaneuvojalle. Saatat säästää satasenkin kuussa ja rahaa jää ruokaan.

Yhdenkään edes opiskelevan yh:n EI tarvitse nähdä Suomessa nälkää! Koettu se on ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaroneja ym. jos syö kauan mössöruokaa vailla vitamiineja...kyllä tulee aliravitsemusta! Varsinkin näin keväällä talven taittuessa.

Silloin kannattaa satsata ja ostaa apteekista joku edullinen säästöpakkaus monivitamiineja!

Vierailija
24/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit tossa viestissä 8 että naapuri lainasi 20 euroa huomiselle. Toivottavasti nyt sillä ostit pidemmäksi aikaa ruokaa etkä ihan päivittäin kuluta 20 euroa?!!!

Vierailija
25/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteisiin pääsee myyjäks? vaatiiko jotain alkusatsausta?

ei ap, mut pa

Vierailija
26/26 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunat, makaroni yms ei paljoa maksa. Kun tekee ruoan alusta asti itse, saa halvemmalla. Makkarat yms lihottava on sitäpaitsi halvempaa kuin terveellisempi ruoka, yleensä halvalla syövät ovatkin lihavia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä