G:MITÄ sun pitäis ostaa itsellesi?
minä olen vailla
-sukkahousu-sukkia
-kasvorasva
-multivita plussaa
-hiussuihketta
Kommentit (12)
ei ookkaan varaa enää ostaa itelle...
Kengät tulee ekaks mieleen. Ja uusi laukku.
ei muuta nyt äkkiseltään tule mieleen.
Just saatiin vähän ylimääräistä rahaa, ja mies selosti mitä sillä pitää ostaa. Kommunikaattori ja laserprintteri. Eihän meidän talossa ole tällä hetkellä kuin kolme toimivaa printteriä. Voi kele, ja sitten se on niin marttyyriä, kun olen tuon listan jälkeen kuin myrkyn niellyt.
Vanhoissa " näyttäytymiskelpoisissa" on reikä... Mut kun näyttäytyä tarvii niin harvoin niin en ole viitsinyt ostaa uusia, kun vauva alkaa kuitenkin itkeä ostosreissulla jos jään kenkiä koittelemaan!
Bodylotion on loppu, mietin tässä että " hemmottelenko" itseäni ja ostan kalliimman Garnier Body Cocoon vai ostanko ihan peruskamaa Lidlistä.
Peitepuikkokin vetelee viimeisiä.
Vaatteet on nyt mitä on, mutta en halua tällä hetkellä mitään kalliimpaa ostaa kun alkuraskaus just menneillä ja tämä kevät ja kesä saattaa mennä mamma vaatteissa...
mutta ei mistään löydy sellasia joihin mahtuisin :-(
Luistimet ikivanhat, joilla peruskoulussakin luistelin, tunnearvoa ja paljon. Pitää varmaan kehystää ja lähteä metsästämään uusia luistimia. Toisaalta mua ällöttää sellaiset ´täysin uudet´ luistimet, jotka hohtavat puhtautta, ovat uuden kankeita yms.. Pitää kai suunnata kirppiksille :)
mun kännykkä kun on mammuuttien aikainen ja reistailee ;)
ja juuri niitä tänään ollaan menossa ostamaan heti kun lapsi ja isukki heräävätä päiväuniltaan.
Lisäksi tarvitsisin juhlakengät, ja kävelykengät, mutta niitä en ole vielä löytänyt kun mulla on tällaiset supusuomalaiset räpyläjalat enkä kuitenkaan halua ihan mummokenkiä ostaa...
vaatteita tarvitaan aina...minkkiturkki!