Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin itseäni paljon nuoremman miehen

Vierailija
23.10.2024 |

Olen keski-ikäinen nainen ja mieltynyt vain ja ainoastaan parikymppisiin poikiin. On jäänyt oma elämä kokonaan elämättä, siitäkö lie johtuu. En varmaan pystyisi oikeassa elämässä olemaan kenenkään kanssa, mutta itseäni paljon nuoremmista haaveilen.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksut ihmiset haluavat olla tekemisissä itseään vanhempien ihmisten kanssa. Olen keski-ikäinen mies, ja ei totisesti kiinnosta nuoret vosut.

Ns. fiksuksi ihmiseksi käytät nuorista tytöistä kovin rumaa kieltä.  Minkä vuoksi?

Vierailija
62/73 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa haluta, mitä se meille muille kuuluu.

Tarvitsetko jotain vahvistusta harhoillesi vai mikä on tämän ketjun pointti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se itsestäänselvää että seksi kiinnostaa enemmän nuoren miehen kanssa. Koko vartalo, jäntevyys, viriiliys, kaikki on vaan niin toista luokkaa. Mutta parisuhteessa kyllä muut asiat merkkaa enemmän, joten silloin ajatus ikäerosta ei niin innosta. 

Tarkoittanet ajatusta hyvästä seksistä, että se kiinnostaisi?

Saattaa vaan olla toiveajattelua jos seksiin kuuluu myös läheisyys ja tunteet. 

Panopuuksi pääseminen ei pahimman puutteen hoitamisen jälkeen välttämättä kiinnosta normaalilla tunne-elämällä varustettua naista.

Hmm.. tarkoitatko siis että tunteita voi olla vain parisuhteessa? Ymmärrän kyllä tuonkin näkemyksen, mutta itselläni on ollut myös muutama pelkkään seksiin perustuva suhde, eikä voi sanoa että ne oli

Spontaanisti tuli mieleeni että taidat kuulua huippuluokan naisiin kun olet pystynyt saamaan ja ylläpitämään tuollaisia suhteita. 

Eli ulkonäkösi ja luonteesi ovat poikkeuksellisen hyvät - vai miten luokittelisit itse, jos nyt viitsit tähän hiukan tungettelevaan kysymykseen vastata.

Oman kokemukseni mukaan nuoret miehet ovat nykyään hyvinkin kiinnostuneita vanhemmista naisista. Luulen että jokin stigma on vaan poistunut, ja siinä missä ennen pidettiin itsestäänselvänä että naisen tulee olla aina nuorempi ja nuoruus on naisen ainoa arvo, nykyajan nuoret miehet ei tunnu edes tietävän tuollaisesta ajattelusta. 

En usko että olen mitenkään huippuluokkaa. Olen kyllä hoikka ja pitkähiuksinen, ehkä vähän tyypillistä ikäistäni rennompaa elämää elävä koska minulla ei ole lapsia. Mutta tiedän kyllä paljon itseäni upeampiakin ikäisiäni (46) naisia. 

Vierailija
64/73 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuin tietäisit mitä parikymppiset miehenalut puhuvat keski-ikäisistä naisista joita käyvät panemassa. Olet todennäköisesti heidän pilkan kohde ja heidän silmissään mummo.

Kerro toki?

En kyllä muista että kukaan kavereistani olisi puhunut pilkallisesti iäkkäämmistä fwb-suhteistaan. Yleensä eivät puhuneet mitään jos ikäero oli jotenkin nolottava ja jos semmoinen suhde oli pidempi ja muiden tiedossa niin hyvin neutraalisti puhuivat.

Toisaalta olenkin ollut valikoiva ketä kavereinani pidän...

Vierailija
65/73 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikoinaan ikäeroa 21 vuotta, nainen vanhempi, kun aloitettiin. Seksi oli nautittavaa.

Nyt ikäeroa on 9-vuotta, seksi edelleen hyvää. Pussit tyhjäksi parempi mieli. Ei tule eturauhas-vaivoja,

kun säännöllisesti laukeaa. Nyt olen 68-vuotias.

Eläköön lempi ja rakkaus!

Vierailija
66/73 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattahan jollain kollilla olla grannyfetissi.

No eipä yleensä ole. Seksiä vailla...

Iäkkäämmältä naiselta sitä saa helpommin.

Nainen on parhaimmillaan pahimpien vaihdevuosiongelmien jälkeen. Ei tarvitse ehkäisyä eikä ole kuukautisista harmia.

Itse olen tosin siinä iässä että nämä daamit ovat itseäni nuorempia.

Onhan nuoruus ja viriiliys tietty kiehtovaa mutta ei hyvä seksi ikää katso.

Aika monella seksitaidotkin kasvaa iän myötä, ei kylläkään ka

VASTAAN: Vanhat miehet ovat naurettavia nuorten naisten kanssa, rahaa vaan saa vanhalta HELPOSTI ja paljon ja ei muuta, jos julkkis niin julkisuutta. Minunkin oma mieheni lossasi nuoriin naisiin perintönsä lähes kokonaan.

Vierailija
67/73 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin parikymppisen kassaneidin.

M50

Vierailija
68/73 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla aina se perhe jotta kelpaa naisille miehenä?

Itse nimenomaan keski-ikäisenä miehenä haluan parisuhteen jossa ei ole eikä tule lapsia oli naisen ikä mikä vaan. Ja ennemmin itseäni vanhempi nainen jolla on jo omat omaisuutensa eikä maksata miehellä nuoruuden haaveitaan parisuhteessa.Se mitä minulla on riittää itselle jo nyt en havittele kenenkään ladyn varoja.

Vierailija
69/73 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ne nuoret vaan leikkii teil ikäneidoilla ja jos satut saamaan suhteen. Tää jaksaa todennäköisesti katsella sua muutaman v ja jättää nuoremman takia 

Leikki tässä olikin se juttu!

Aivan. Pelkkää leikkiähän se olisi. Kukaan keski-ikäinen nainen mitään vakavaa halua 💃nuoria miehiä saa helposti hauskanpitoon , siihen ei muut käy.

Vierailija
70/73 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan mielenkiintoinenkin asia. Mistä nuo ikämieltymykset tulee? Muuttuuko ne oman iän myötä?

Itse olen 5-kymppinen nainen ja miehet ovat järjestäen olleet aina minua vähintään 5 vuotta nuorempia. Nykyinen 12 vuotta nuorempi. Olen itsekin toki nuorekas ja suuri osa ikäisistäni miehistä on ihan papparoita.

Vierailija
71/73 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan mielenkiintoinenkin asia. Mistä nuo ikämieltymykset tulee? Muuttuuko ne oman iän myötä?

Tästä on kyllä tutkimusta. Yleensä muuttuu. Kun nuorena yleensä vain nuoret viehättävävinä, vanhemmiten alkaa nähdä koko ajan vanhemmat myös viehättävinä, samaa myötä kun oma ikä kasvaa.

Mutta sitten on niitä joilla se mieltymys jää nuoruuteen eli ei ala nähdä vanhempia viehättävinä vaikka oma ikä kasvaa. Näitä on sekä naisissa että miehissä. Omasta mielestä tämä on tosi surullinen kehityshäiriö, kai sitä niin voi kutsua, koska nämä ihmiset yleensä jäävät yksin. Niitä kuitenkin on aika vähän joita kovin paljon vanhemmat viehättää ja sitä paitsi hekin vanhenevat koko ajan.

Iso D?

Vierailija
72/73 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun.  Ei tarvitse lupaa pyytää täältä. Kunhan on täysi-ikäinen ja oikeustoimikelpoinen.

Vierailija
73/73 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ne nuoret vaan leikkii teil ikäneidoilla ja jos satut saamaan suhteen. Tää jaksaa todennäköisesti katsella sua muutaman v ja jättää nuoremman takia 

Muutaman vuoden? Ei samaa toyboyta pidetä kuin max 1 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan