Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy mitä vaan, 50-v. estoton ja kiihkeä rouva vastaa 😘

Vierailija
23.10.2024 |

Aika monesti törmää pelkoihin, että naisen seksuaalisuus olisi tässä iässä mennyttä. No, vaihdevuodet eivät toki ole minulla vielä alkaneet, eikä taida esivaihdevuosioireitakaan olla sillä elämä on kerrassaan ihanaa kaikin puolin. Että en toki tiedä mikä on tilanne sitten, kun se vaihe tulee. Mutta tällä hetkellä koen, että seksuaalisuuteni on aivan ehdottomasti parhaimmillaan ja runsaimmillaan. Täysin vailla estoja, täysin rinnoin kaikesta mahdollisesta nauttien! Ja kun kumppaniksi on löytynyt villi ja leikkisä mies, niin tuntuu että mitään rajoja ei yksinkertaisesti ole...! 😍

Jos on jotain mitä olet aina halunnut tietää täti-ikäisten seksielämästä, annahan kysymyksien paukkua, vastailen kun ehdin 😊

Olen naimisissa, mieheni (58-v.) kanssa yhteistä taivalta yli 4 vuotta, kummallakin lapsia edellisestä liitosta. Lapset 12-16 -vuotiaita ja asuvat vuoroviikoin meillä. Seksielämämme on niin ihana ja kaikin puolin tyydyttävä, että hivenen pelottaa sitä tässä hehkuttaa.

Kummallakin taustalla todella kamalia parisuhteita, ja oli pelkoja että koskaan ei sitä juuri sopivaa vastinparia löydy. No, löytyi, ja se oli menoa välittömästi 🤭 Tässä tavallaan myös vastaus täällä monesti esitettyihin kysymyksiin, että voiko siinä ja siinä iässä vielä löytää rakkautta ja hyvää parisuhdetta. No, ainakin me löydettiin 🥰

N50

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ottaisit mieheltäsi pisut 

Vierailija
82/87 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaako ikä siihen kuinka kehosi käyttäytyy esileikin aikana tai itse seksissä?

Mitä ihmettä on "itse seksi"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaako ikä siihen kuinka kehosi käyttäytyy esileikin aikana tai itse seksissä?

Oletan tarkoittavan yhdyntää.

Vierailija
84/87 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan tarkoittavan yhdyntää.

Mitäs se kaikki mu on?

Vierailija
85/87 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettko käyneet miehesi kanssa nudistirannalla ns näytillä ?

Vierailija
86/87 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrasteletteko pissakakka-leikkejä?

Ei. Mutta ei olisi estettä minun puoleltani jos toive joskus tulisi. 

Ap

En kyllä tajua, miksi eritteillä pitäisi "leikkiä!?" Itselleni aiheuttaa pahoinvointia jo pelkkä ajatuskin. Vaikka seksistä tykkäisikin kaikkeen mielestäni ei tarvitse suostua eikä kaikkea hyväksyä..Julkisilla paikoillakin naiminen; ainakin kaikki aikuiset ihmiset tietävät, mitä se on/ miten se tapahtuu. Ei sitä tarvitse tulla esittelemään, ei puistoihin, ei tienreunamille ei minnekään.

Vierailija
87/87 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin kulli mitä olet saannut ja oletko ollut mustan miehen kanssa?