Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden mielestä seksi on hyvää ilman orgasmiakin?

Vierailija
16.02.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ei saada kummatkaan, joskus saa molemmat tai vain hän. Kivaa se on silti, olen tietoisesti pyrkinyt eroon orgasmikeskeisyydestä nimenomaan siksi, että seksistä tulee silloin suorittamista. Pitää vain löytää se fiilis, milloin lopettaa, että vielä tuntuu hyvältä. Pakonomainen jyystäminen kun kummastakaan ei enää tunnu miltään ei ole hyvä asia.

Vierailija
2/13 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimmin läheisempää, intiimimpää ja rakkaudellisempaa kuin seksi orgasmilla. Orgasmin eteen pitää tehdä niin paljon työtä, että usein seksi muuttuu suoritukseksi.. Vaikkakin lopputulos miellyttää.. =)

Mies ei taas millään voi ymmärtää, että nautin voin nauttia seksistä hyvinkin paljon, vaikka en orgasmia saakaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee takaapäin, sulla on tyyny vatsan alla ja käsi tyynyn päällä ja hierot omaa klitoristasi. Käytä vaikka liukkaria hieromiseen.

Vierailija
4/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan orkun yhdynnässä 99,9%

Vierailija
5/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rehellinen mielipide on, että seksi ilman orgasmia on joskus jopa parempaa kuin orgasmilla. Mä en saa mitenkään tosta vaan orgasmia rakastellessa, vaan asentoja pitää todella hakea ja klitorista kiihottaa sormin. Orgasmi yhdynnässä on ainakin mulla järisyttävän iso ja ihana, mutta sen saaminen ei ole aina helppoa. Siksi joskus on paljon mukavempi tehdä pikapanot ilman orgasmin tavoittelua, sillon voidaan keskittyä enempi mieheen ja tehdä kaikkea semmosta mikä on miehestä äärimmäisen ihanan tuntuista. Silloin kun sekstailemme ilman mun orgasmin hakua, niin olen siinä touhussa jotenkin paljon enempi mukana ja varmasti parempi seksikumppani, koska elän miehen mukana koko kropallani. Ei tarvitse etsiä niitä omia hyviä asentoja ja tuntemuksia.

Seksi ilman orgasmia on minulle kuin erittäin läheistä halaamista ja hyvänä pitämistä. Nautin siitäkin tosi paljon ja varsinkin pikapanoina se on aivan loistavaa!!!

Vierailija
6/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin oikeasti seksistä ja orgasmini ei tule helposti. Useinkin mahtavan seksin jälkeen ei edes tee mieli enää orgasmia. Jostain syystä parhaat seksikerrat ovat yleensä ilman orgasmia, en oikein tiedä miksi.

Joo, ymmärrän ettei moni ymmärrä.

Vierailija
7/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllästyin ja itsetyydytyksen avulla etsin omat pisteeni ja herkkyys orgasmin saamiseen kasvoi. Nyt seksikin on ihan erilaista, se on paitsi henkisesti tyydyttävää myös fyysisestikin! :)

Vierailija
8/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin fiiliksestä. Joskus haluan vain panna ja olla pantavana, jos rivosti sanotaan.. Orgasmihakuinen seksi on ihan erilaista.

Vierailija
9/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joskus on paljon mukavempi tehdä pikapanot ilman orgasmin tavoittelua, sillon voidaan keskittyä enempi mieheen ja tehdä kaikkea semmosta mikä on miehestä äärimmäisen ihanan tuntuista. Silloin kun sekstailemme ilman mun orgasmin hakua, niin olen siinä touhussa jotenkin paljon enempi mukana ja varmasti parempi seksikumppani, koska elän miehen mukana koko kropallani. Ei tarvitse etsiä niitä omia hyviä asentoja ja tuntemuksia.

ja silloinkin se on lähinnä miehen käyttämistä masturboinnin apuvälineenä. Nautin usein tosi paljon siitä, että voidaan vaihdella asentoa tuntemusten mukaan, ja ettei tarvitse keskittyä niin hirveästi vain siihen, että miten se orkku nyt puserretaankaan ulos.

Mutta koskaan en ole orgasmia saanut niin, ettei siihen pitäisi nähdä aivan tajuttomasti vaivaa, eli millään huolettomalla naimisella se ei ole lähelläkään. Harmi!

Vierailija
10/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kyllästyin ja itsetyydytyksen avulla etsin omat pisteeni ja herkkyys orgasmin saamiseen kasvoi.

kun mies ei ole peniksellään sotkemassa kuvioita ;-)

Mulla säännöllinen masturbointi nostaa kynnystä saada orkku, koska ei paneta niin paljon.

Vierailija
11/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

kyllästyin ja itsetyydytyksen avulla etsin omat pisteeni ja herkkyys orgasmin saamiseen kasvoi.

kun mies ei ole peniksellään sotkemassa kuvioita ;-)

Mulla säännöllinen masturbointi nostaa kynnystä saada orkku, koska ei paneta niin paljon.

Vierailija
12/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikalla. Se lähtee todella nätisti pikkuhiljaa ja jatkuu pitkään, voit myös koittaa samaa sivuttain. En ole koskaan tullut muuta kun jalat yhdessä. Saa tehdä pilaa tästä ihan rauhassa, mutta kannattais koittaa, luin tän aikoinaan playboysta.

Vierailija
13/13 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

paikalla. Se lähtee todella nätisti pikkuhiljaa ja jatkuu pitkään, voit myös koittaa samaa sivuttain. En ole koskaan tullut muuta kun jalat yhdessä. Saa tehdä pilaa tästä ihan rauhassa, mutta kannattais koittaa, luin tän aikoinaan playboysta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi