Janne Puhakalle järjestetään muistotilaisuus Senaatintorilla
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010783023.html
Tilaisuuden järjestävät Ihmisoikeusliitto, Seta ja Helsinki Pride -yhteisö.
Kommentit (393)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tympii koko sateenkaariporukka.
Mulla on 16-vuotias poika. Olimme hiljattain matkoilla sateenkaariväen suosimassa eurooppalaisessa suurkaupungissa. Poika on ylpeä lihaksistaan ja esiintyy lämpimillä keleillä usein tiukassa "vaimarissa". Olin pöyristynyt kuinka eräät miehet tuijottivat häntä avoimesti ja jopa osoittivat toisilleen tai kommentoivat ääneen, hänen ollessa a) selvästi alaikäisen näköinen babyface ja b) äitinsä seurassa.
Tuli todella ärsyyntynyt mieli koko homoskeneen. Aiemmin mulla ei ole ollut oikein minkäänlaista mielipidettä, mutta tuo sai tuntemaan vastenmielisyyttä. Mistä ylimielinen asenne että ollaan kaiken arvostelun ja asiallisen käytöksen vaatimuksen yläpuolella?
Tiedätkö mitä heteromiehet ajattelevat ja puhuvat 16-vuotiaista minihamepimatsuista? Ärsyttääkö myös koko heteroskene?
Vierailija kirjoitti:
Teuvo Loman mm vaiettiin kuoliaaksi. Sillanpäällä on raivokkaasti puolustava ihailijajoukko. Presidenttiehdokkaan puolison väkivaltatausta herätti vähemmän keskustelua kuin toisen ehdokkaan puolison kielitaidon (suomi) puute..
Onko teuvoo näkyny paljon viimeaikoina? Sitähän minäkin. Niin hyvässä kuin pahassa vaiettu. Sillanpään tekoja myös halveksuu ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tympii koko sateenkaariporukka.
Mulla on 16-vuotias poika. Olimme hiljattain matkoilla sateenkaariväen suosimassa eurooppalaisessa suurkaupungissa. Poika on ylpeä lihaksistaan ja esiintyy lämpimillä keleillä usein tiukassa "vaimarissa". Olin pöyristynyt kuinka eräät miehet tuijottivat häntä avoimesti ja jopa osoittivat toisilleen tai kommentoivat ääneen, hänen ollessa a) selvästi alaikäisen näköinen babyface ja b) äitinsä seurassa.
Tuli todella ärsyyntynyt mieli koko homoskeneen. Aiemmin mulla ei ole ollut oikein minkäänlaista mielipidettä, mutta tuo sai tuntemaan vastenmielisyyttä. Mistä ylimielinen asenne että ollaan kaiken arvostelun ja asiallisen käytöksen vaatimuksen yläpuolella?
Ihan yleistä tietoa että nuoruus on homopiireissä valttia ja alaikäisyys ei varsinaisesti ole vienti
Ja heterot eivät tiiraile nuoria naisia? Kannattaa tutustua miestyyppiseen seksuaalisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teuvo Loman mm vaiettiin kuoliaaksi. Sillanpäällä on raivokkaasti puolustava ihailijajoukko. Presidenttiehdokkaan puolison väkivaltatausta herätti vähemmän keskustelua kuin toisen ehdokkaan puolison kielitaidon (suomi) puute..
Onko teuvoo näkyny paljon viimeaikoina? Sitähän minäkin. Niin hyvässä kuin pahassa vaiettu. Sillanpään tekoja myös halveksuu ihmiset.
En tiedä viittaatko pressaehdokkaan siihen yökerho(tai johonki) huitomiseen tällä vai mihin mutta eikö se itse kertonut avoimesti tästä jossain ja kuinka haki apua siihen.
Vierailija kirjoitti:
Joo sori, tämä ei sovi minun mielestäni. Irvokas ajatus, että nämä tahot käyttävät kuollutta ihmistä tuodakseen huomiota omalle liikkeelleen ja agendalleen. Seta (ja nykyisin myös Pride) kun ei todellakaan ole mikään tasa-arvon kannattaja, ja tässähän se nyt näkyy. Missä ovat muistotilaisuudet yms. kun nainen kuolee parisuhdeväkivallan uhrina? Kuinka monta julkista muistotilaisuutta järjestettiin jonkun liiton puolesta sille pikku pojalle, jonka isäpuoli poltti kuoliaaksi höyrypesurilla? Todella epäonnistunut ja loukkaava idea jo alkujaan. Jannen kuolema oli surullinen, mutta ei valitettavasti harvinainen. Miksi emme muista jokaista, joka kuolee parisuhde- tai perheväkivallan uhrina? Eikö heillä ole väliä, jos eivät ole vähemmistön edustajia? Koska sellainen fiilis tästä tulee. Jättäisivät edes kuolleet rauhaan.
Seta ei ole edes homojen asialla, vaan transien.
Voivat kokoontua ihan vapaasti.
Vierailija kirjoitti:
Homous on syntiä. Jumala rankaisee synnistä. Enkä ole päivi räsänen
Eikö teille puupäille tule mieleen ottaa selvää asioista? Siis naputella googleen vaikkapa 'homoseksuaalisuus' ja lueskella tiedenäkökulmaa aiheesta? Että mahtaako olla kyse valinnasta kuitenkaan? Vai olisiko sikiöaikaisen kehityksen sanelemaa?
Rankaiseeko Jumala muistakin ihmisen poikkeavuuksista? Siis se kaikkien tuntema Rakkauden Jumala, joka kehottaa ihmisiä rakastamaan lähimmäistään kuin itseään?
Vierailija kirjoitti:
No kerropa missä maissa sinä olet pelannut jääkiekkoa ammatiksesi?
En mää hokia oo pelannu, mutta homostellu oon monissakin maissa puoliammattilaisena.
Vierailija kirjoitti:
Seta ei ole edes homojen asialla, vaan transien.
Nykyinen Seta tuskin edes järjestäisi muistotilaisuutta nuorena yllättäen kuolleelle homoaktivistille.
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa eräät kirjoittavat että homoja nostetaan jotenkin jalustalle tai paijataan. Missäköhän minä olen oleillut kun en tällaista erikseen allekirjoita. He ovat lehtien palstoilla ihan yhtä paljon tai vähän kuin joku muukin ihmisryhmä. Heitä nyt vaan esiintyy realityissä ja sarjoissa, mitä ihmeen jalustalle nostamisia se on. Moni h-mies tekee ihan arvostettuakin työtä.
On vielä ihmisiä, jotka ovat sitä mieltä että erilaiset ihmiset eivät saa näkyä missään. Jos kohdellaan niinkuin muitakin, sitä ei hyväksytä vaan pidetään jalustalle nostamisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teille puupäille tule mieleen ottaa selvää asioista? Siis naputella googleen vaikkapa 'homoseksuaalisuus' ja lueskella tiedenäkökulmaa aiheesta? Että mahtaako olla kyse valinnasta kuitenkaan? Vai olisiko sikiöaikaisen kehityksen sanelemaa?
Rankaiseeko Jumala muistakin ihmisen poikkeavuuksista? Siis se kaikkien tuntema Rakkauden Jumala, joka kehottaa ihmisiä rakastamaan lähimmäistään kuin itseään?
Raamatussa on selkeästi sanottu "ei homoilla"!
Ei todellakaan kiinnosta, koska se on homojen järjestämä, en myöskään sytyttäisi homojen puolesta ainuttakaan kynttilää.
Tässä juuri sen näkee, homoja pidetään parempina, kuin heteroita.
Homojen takia liputetaan ja nostetaan heidät homot kuollessaan oikein jalustalle, koska ne pride ihmisten mukaan ovat heteroja parempia.
Vierailija kirjoitti:
No nyt lähtee näköjään laukalle.
Kuinka monelle ex jääkiekkoilijalle ( heterolle) järjestetään juhlat keskellä pääkaupunkia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että jotkut huolehtivat tällaisestakin, tällainenkin tilaisuus mahtuu muiden tilaisuuksien joukkoon. Arvostan !
Sinun mielestä on hyvä, onko monen muun.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan kiinnosta, koska se on homojen järjestämä, en myöskään sytyttäisi homojen puolesta ainuttakaan kynttilää.
Miksi pitäisi, homot ovat aivan luonnollinen asia?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko televisioida tai lähettää Youtubessa? Kiitos
Mene homo mukaan, jos se niin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa on selkeästi sanottu "ei homoilla"!
Viittaat kirjaan, jonka alkuperäistekstit on kirjoitettu muinaiskielellä ja kokeneet isoja muutoksia vallitsevien hallitsijoiden ja oppineiden käsissä?