Janne Puhakalle järjestetään muistotilaisuus Senaatintorilla
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010783023.html
Tilaisuuden järjestävät Ihmisoikeusliitto, Seta ja Helsinki Pride -yhteisö.
Kommentit (393)
Nyt kun joku sitten provosoituu ja menee tilaisuuteen riehumaan niin saadaan taas hyviä otsikoita.
Onko siellä ilotulitus
Jaetaanko ilmaisia ämpäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun poika ois homo olisin että aijaa. Olet homo, eipä siinä mitään. Siinä olisi reaktioni. Miksi tosta pitäisi pelihousunsa repiä?
Pistäsin pojan pihalle ja ulos opiskelukämpästä jonka sen käyttöön hankin. Lähtis autot ja minun Visa. Homostelua ei meidän residenssissä juuri arvosteta.
Poikasi olisi pitänyt ottaa huostaan lapsena.
Jokseenkin ihmeellistä hypetystä, kun tekijäkin homo. Ymmärtäisin, jos Janne olisi surmattu homoutensa takia ja hänet haluttaisiin muistaa suvaitsemattomuuden "uhrina".
Hyvä. Jonkun onkin aika osoittaa mieltään homojen väkivaltaisuutta vastaan.
melkoista homomurhan karnevalisointia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa miten tällainen tilaisuus saa jotkut takajaloilleen, en löydä mitään muuta syyksi kuin joko syvän vihan, katkeruuden tai kateuden. Jos joku taho järjestää muistotilaisuuden, niin jotkut urputtavat siitäkin, vertaavat aina, että "JOS MÄÄ OLISIN KUALLU, NIIN MITÄÄN EI OLIS JÄRJESTETTY". En tajua mitään, onneksi, siksi kait selviän tästäkin tilaisuudesta ihan kunnialla eteenpäin.
Ei vaan ihmiset ovat kyllästyneet homojen nostamista jalustalle.
Minä taas olen enempi kyllästynyt Petteri Orpon, Riikka Purran ja muiden kapitalistien esiin nostamisiin.
Heh. Ajattelet ettei edesmennyt mies puolisoineen olleet kapitalisteja? 😆
Vierailija kirjoitti:
Tympii koko sateenkaariporukka.
Mulla on 16-vuotias poika. Olimme hiljattain matkoilla sateenkaariväen suosimassa eurooppalaisessa suurkaupungissa. Poika on ylpeä lihaksistaan ja esiintyy lämpimillä keleillä usein tiukassa "vaimarissa". Olin pöyristynyt kuinka eräät miehet tuijottivat häntä avoimesti ja jopa osoittivat toisilleen tai kommentoivat ääneen, hänen ollessa a) selvästi alaikäisen näköinen babyface ja b) äitinsä seurassa.
Tuli todella ärsyyntynyt mieli koko homoskeneen. Aiemmin mulla ei ole ollut oikein minkäänlaista mielipidettä, mutta tuo sai tuntemaan vastenmielisyyttä. Mistä ylimielinen asenne että ollaan kaiken arvostelun ja asiallisen käytöksen vaatimuksen yläpuolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun poika ois homo olisin että aijaa. Olet homo, eipä siinä mitään. Siinä olisi reaktioni. Miksi tosta pitäisi pelihousunsa repiä?
Pistäsin pojan pihalle ja ulos opiskelukämpästä jonka sen käyttöön hankin. Lähtis autot ja minun Visa. Homostelua ei meidän residenssissä juuri arvosteta.
Kutsutaanko 45m2 kämppää residenssiksi ?
Ei puhuttu sinun slummiluukusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikasi olisi pitänyt ottaa huostaan lapsena.
Sillä menis varmaan aika paljon huonommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 16-vuotias poika. Olimme hiljattain matkoilla sateenkaariväen suosimassa eurooppalaisessa suurkaupungissa. Poika on ylpeä lihaksistaan ja esiintyy lämpimillä keleillä usein tiukassa "vaimarissa". Olin pöyristynyt kuinka eräät miehet tuijottivat häntä avoimesti ja jopa osoittivat toisilleen tai kommentoivat ääneen, hänen ollessa a) selvästi alaikäisen näköinen babyface ja b) äitinsä seurassa.
Tuli todella ärsyyntynyt mieli koko homoskeneen. Aiemmin mulla ei ole ollut oikein minkäänlaista mielipidettä, mutta tuo sai tuntemaan vastenmielisyyttä. Mistä ylimielinen asenne että ollaan kaiken arvostelun ja asiallisen käytöksen vaatimuksen yläpuolella?
Vuoden suurimmassa homogaalassa palkittiin tänä vuonna vuoden homona 16-vuotias porilainen tubettajatähti Tuure Boelius.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleistä tietoa että nuoruus on homopiireissä valttia ja alaikäisyys ei varsinaisesti ole vientiä vähentävä seikka.. Eipä tätä kukaan uskalla ääneen juuri arvostella.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tanaan-voit-sytyttaa-kynttilan-kosk…
Hmmm. Kyllä tuotakin tapausta muisteltiin ympäri Suomea ja eri kaupungeissa.
Eikä ollut kyseessä julkisuudesta tuttu henkilö.
Sanon vain. Että ei tämä ole eka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Rikos vaan oli melko poikkeuksellinen verrattuna puolisoiden väliseen henkirikokseen. Ei ihan verrattavissa huomioarvonsa puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Rikos vaan oli melko poikkeuksellinen verrattuna puolisoiden väliseen henkirikokseen. Ei ihan verrattavissa huomioarvonsa puolesta.
En nyt muista yhtään julkisuuden henkilöä Suomesta,jonka puoliso olisi ampunut?
Eri tapaukset toki. Mutta ärsyttää tämä "vain homoille" muka järjestetään vastaavia tms.
Itse en tähän nyt osallistu. Mutta tuohon toiseen osallistuin. Tosin vain kotona sen kynttilän sytytin.
Joo sori, tämä ei sovi minun mielestäni. Irvokas ajatus, että nämä tahot käyttävät kuollutta ihmistä tuodakseen huomiota omalle liikkeelleen ja agendalleen. Seta (ja nykyisin myös Pride) kun ei todellakaan ole mikään tasa-arvon kannattaja, ja tässähän se nyt näkyy. Missä ovat muistotilaisuudet yms. kun nainen kuolee parisuhdeväkivallan uhrina? Kuinka monta julkista muistotilaisuutta järjestettiin jonkun liiton puolesta sille pikku pojalle, jonka isäpuoli poltti kuoliaaksi höyrypesurilla? Todella epäonnistunut ja loukkaava idea jo alkujaan. Jannen kuolema oli surullinen, mutta ei valitettavasti harvinainen. Miksi emme muista jokaista, joka kuolee parisuhde- tai perheväkivallan uhrina? Eikö heillä ole väliä, jos eivät ole vähemmistön edustajia? Koska sellainen fiilis tästä tulee. Jättäisivät edes kuolleet rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleistä tietoa että nuoruus on homopiireissä valttia ja alaikäisyys ei varsinaisesti ole vienti
Heteromiehetkö ne ei perseile. Älkää viitsikö. Kun olin nuori minua jopa kourittiin kaupungilla. Menin sisään rautatieasemalle niin joku kouraisi minua. Ja silloin olin 13!!! Kuulin kuinka oli hyvä perse tytöllä. Yksi vikitteli että mihis tytöt on menossa (oltiin 13) että hänen luo voisi tulla. Kun joskus oltiin nettichatissa sinne tuli selvästi nuorista kiinnostuneita aikuisia miehiä. Ja homot vaan syyllisiä, c mon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yleistä tietoa että nuoruus on homopiireissä
Nuoren näköisenä alaikäisenä tyttösenä joku saattoi tulla juttelemaan ja muka yllättyi että olin 14. C mon. Kyllä nuoruus on valttia heteroillakin. Turha kauhistella homoja tässä suhteessa.
niinhän tuossa yläpuolellasi juuri lukeekin