Janne Puhakalle järjestetään muistotilaisuus Senaatintorilla
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010783023.html
Tilaisuuden järjestävät Ihmisoikeusliitto, Seta ja Helsinki Pride -yhteisö.
Kommentit (393)
Ketjussa eräät kirjoittavat että homoja nostetaan jotenkin jalustalle tai paijataan. Missäköhän minä olen oleillut kun en tällaista erikseen allekirjoita. He ovat lehtien palstoilla ihan yhtä paljon tai vähän kuin joku muukin ihmisryhmä. Heitä nyt vaan esiintyy realityissä ja sarjoissa, mitä ihmeen jalustalle nostamisia se on. Moni h-mies tekee ihan arvostettuakin työtä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun poika ois homo olisin että aijaa. Olet homo, eipä siinä mitään. Siinä olisi reaktioni. Miksi tosta pitäisi pelihousunsa repiä?
Pistäsin pojan pihalle ja ulos opiskelukämpästä jonka sen käyttöön hankin. Lähtis autot ja minun Visa. Homostelua ei meidän residenssissä juuri arvosteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Stubb julistaa tapauksen välttämättömäksi eutanasiaksi, rööri porattu käyttökelvottomaksi.
Hyi elämä teidän persujen juttuja. Aattelepa jos ois oma poika tai tyttö joka kuolisi väkivallan seurauksena. Seksuaalisesta suuntautumisesta viis. Puhusitko hänestä noin. Jonkun poika se onkin ja sinä puhut hänestä noin. Olet ok set tava.
Onneks oma poika ei ole homo. Jos olis, niin ei se oli mun poika.
Onko poikasi saanut valita sinut ?
Mitä väliä? Onneks oon hetero, muuten poika olis vieläkin margariinipaketissa.
Sitäkö kä
Mä haluaisin nähdä tän persoonan IRL. Tai sitten EN. Mutta siis teoriassa. "Minun poikani ei ole homo sa atana, kommarihorot per kele" . Aina välillä toki törmään twitterissä kaltaisiisi että kai sinä ihan oikea henkilö olet etkä pelkkä trolli. Hankala vaan uskoa toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun poika ois homo olisin että aijaa. Olet homo, eipä siinä mitään. Siinä olisi reaktioni. Miksi tosta pitäisi pelihousunsa repiä?
Pistäsin pojan pihalle ja ulos opiskelukämpästä jonka sen käyttöön hankin. Lähtis autot ja minun Visa. Homostelua ei meidän residenssissä juuri arvosteta.
Kutsutaanko 45m2 kämppää residenssiksi ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo pitää suoristua ettei vaan miesten kanssa ole. Että kelpaa se ihan perus pimperssoni. Sitten vaikka välit katki jos ei ole isän tai äitin standardien mukainen.
Oikeasti, osanottoni kaikille homoille jotka tosielämässä ovat joutuneet saamaan tällaisen vanhemman. Tiedän niitä valitetravasti olevan.
Mikä siinä homostelussa on niin vaikea kestää esim jos lapsi on homo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa se myös olla 150 neliötä surkealla lämpöeristyksellä kuuden kilometrin päässä muuttotappiokunnan keskustan Salesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt lähtee näköjään laukalle.
Kaikki tuki tasa-arvolle jne. mutta nyt ollaan jo naurettavan puolella.
Oliko sekin naurettavaa kun sm liigapelissä heijastettiin jannen kuva ja muisteltiin ja hiljennyttiin? Vaikkei janne ollut ihan teemu selänne. Miten tämä eroaa siitä? Nyt on vain seta kyseessä ja järjestöt joiden kanssa puhakka teki yhteistyötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa se myös olla 150 neliötä surkealla lämpöeristyksellä kuuden kilometrin päässä muuttotappiokunnan keskustan Salesta.
Remontti tehty 95 ja keittiönkaapit ysäriä. Ei mene kovin hyvin kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Stubb julistaa tapauksen välttämättömäksi eutanasiaksi, rööri porattu käyttökelvottomaksi.
Hyi elämä teidän persujen juttuja. Aattelepa jos ois oma poika tai tyttö joka kuolisi väkivallan seurauksena. Seksuaalisesta suuntautumisesta viis. Puhusitko hänestä noin. Jonkun poika se onkin ja sinä puhut hänestä noin. Olet ok set tava.
Onneks oma poika ei ole homo. Jos olis, niin ei se oli mun poika.
Oot vähänniinku jostain 1970-luvulta kirjoittelemassa.
Tv sarjan tai elokuvien käsikirjoittajatkaan ei jaksa enää kirjoittaa juonenkäänteeksi sitä että joku ei hyväksy homopoikaansa. Olis liian vanhoillista ja stereotyyppistä tähän päivään.
Hiukan ylimitoitettua. Mitähän vanhemmat mahtaa todellisuudessa tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa miten tällainen tilaisuus saa jotkut takajaloilleen, en löydä mitään muuta syyksi kuin joko syvän vihan, katkeruuden tai kateuden. Jos joku taho järjestää muistotilaisuuden, niin jotkut urputtavat siitäkin, vertaavat aina, että "JOS MÄÄ OLISIN KUALLU, NIIN MITÄÄN EI OLIS JÄRJESTETTY". En tajua mitään, onneksi, siksi kait selviän tästäkin tilaisuudesta ihan kunnialla eteenpäin.
Ei vaan ihmiset ovat kyllästyneet homojen nostamista jalustalle.
Miten homoja nostetaan jalustalle? Kerropa tarkemmin?
Tämä jokseenkin tuntematon kiekkoilija olis heterona mennyt hautaan kaikessa hiljaisuudessa, mutta kun sattui olemaan homo, niin seta järjestää hänelle karnevaalimenot.
Sm liigakin järjesti. Aatella.
Tein tästä ketjusta rikosilmoituksen! Olen ottanut kuvankaappaukset näistä kommenteista ja lähetin ne poliisille. Sillä tässä täyttyy jo kunnianloukkauksen tunnusmerkit!
Aivan sairasta porukkaa täällä pilkkaamassa koulutta julkisuuden henkilöä.
Hävetkää jos osaatte!
Vierailija kirjoitti:
Tämä jokseenkin tuntematon kiekkoilija olis heterona mennyt hautaan kaikessa hiljaisuudessa, mutta kun sattui olemaan homo, niin seta järjestää hänelle karnevaalimenot.
Setan ja Ihmisoikeusliiton yhteistyökumppani ja toiminnan tukija, joka kirjoitti kirjan siitä, että oli ensimmäinen julkihomo ammattikiekkoilija Suomessa. Eli ei mikään pelkkä "sattui olemaan homo", ja ehkä ei kannata kommentoida jos ei ole mitään hajua miksi nämä järjestöt haluavat kunnioittaa hänen muistoaan.
Vierailija kirjoitti:
Torille! sai uuden ja melkoisen irvokkaankin merkityksen. Pysähtyyköhän yksikään vouhkaaja miettimään, että tätäkö tämä uhri olisi halunnut? Että väkivaltaisesta kuolemasta tehdään tällainen sirkus jossa sateenkaariväki kiillottaa omaa kilpeään ja nappaa sen varttinsa valokeilassa?
Julkisuuden halu tässä nyt haiskahtaa. Päästään taas lehtiin ympäri maailmaa. Tämän Joonan elämästä ei oltu niinkään kiinnostuneita mutta kuolemasta haluaa jokainen kynnelle kykenevä saada palasen itselleen. Tulee irvokas sirkus!
P.Haavisto varmaan osallistuu...ja sen puolisko..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä näitä perseseksin kannattajia nyt hyysätään. Miten sairaus voi olla ylpeyden aihe?
Ei ole sairaus. Kirjoituksesi on solvaamista.
Mistä tiedät minkälaista seksiä joku harrastaa ? Tämä sinun mainitsemasi seksi on myös monen heteromiehen toiveissa. Nyt varmaan mietit kenen kanssa ..? Homoseksuaalisuus ei ole sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torille! sai uuden ja melkoisen irvokkaankin merkityksen. Pysähtyyköhän yksikään vouhkaaja miettimään, että tätäkö tämä uhri olisi halunnut? Että väkivaltaisesta kuolemasta tehdään tällainen sirkus jossa sateenkaariväki kiillottaa omaa kilpeään ja nappaa sen varttinsa valokeilassa?
Julkisuuden halu tässä nyt haiskahtaa. Päästään taas lehtiin ympäri maailmaa. Tämän Joonan elämästä ei oltu niinkään kiinnostuneita mutta kuolemasta haluaa jokainen kynnelle kykenevä saada palasen itselleen. Tulee irvokas sirkus!
Kyllä montaa seksuaalivähemmistöjen jäsentä kiinnosti. Mutta sinua näköjään ei paitsi nyt kun pääsee Setaa ja Prideä sättimään.