Kadonneet postit
sain maksu muistutuksen.Lasku oli pieni,+5€.viivästyskorko.Kuka ihme noita posteja kähveltää.Semmosia kirjeitä mistä ei muuta infoa saa kuin haittaa saajalle..
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa nykyaikana tilata e-lasku tai sähköpostilasku, niin välttyy tuollaisilta kokemuksilta.
Ei välty, koska voit saada feikkilaskun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa nykyaikana tilata e-lasku tai sähköpostilasku, niin välttyy tuollaisilta kokemuksilta.
Ei välty, koska voit saada feikkilaskun.
Jos tilaa e-laskun verkkopankkiin, siitä ei kyllä tule mitään feikkilaskuja.
Laskut näkee myös netistä. Jotkut firmat tekevät myös tuota tahalleen, lähettävät laskun kun tulee pyhäpäivät ja sitten se jää postiin pitkäksi aikaa. Kun lopulta saat sen laskun niin siinä on eräpäivä mennyt. Maksat laskun myöhässä ja saat uuden laskun maksumuistutuksella. Kannattaa vain vaihtaa toiseen yritykseen kun tulee vastaan tuollaisia epärehellisiä yrityksiä.
Minulle tuli sähkölaskun 2. maksumuistus ensin, sitten se ensimmäinen muikkari ja tästä muutaman päivän päästä se varsinainen sähkölasku joka oli kuukauden ollut matkalla, että näin toimii Posti.
Pääkaupunkiseudulla iso osa postinjakajista on Afrikasta karanneita apinoita, tuskin ne osaa edes lukea. Ei ihme että postit jää jakamatta.
Postilla on alihankkijana logistiikkapuljuja, pieniäkin. Minulle tuotiin pikku paketti, soitettiin sitten tuntien päästä, että KÄVIN TIPUTTAMASSA TEILLE PAKETIN, tiputtamassa, miksi tiputit, paketeissa voi olla särkyvää. Todella ihme äijä oli puhelimessa, naureskeli vain. Ihme husareita!
Ei niitä välttämättä kukaan vie. Postinjakaja vaan saattaa jakaa ne täysin väärään osoitteeseen ja vastaanottaja ei jaksa niitä toimitella eteenpäin. Tai ne on voinut joutua postinlajittelukoneen taakse tai unohdettu jonnekin.
Siis mun postiluukusta käytiin pöllimässä Lidlin mainoslehti. Olin kotona, joten todistin asian. Kun ne mainokset jää joskus siihen luukkuun. Niinku mitä ??? Jollain on mainoskielto ja ottaa mainoslehtisiä naapurilta.
Osa firmoista tekee tuota oikeasti tahallaan. Kyseessä oli kuolinpesä ja sen lasku. Koska henkilö kuoli ei siinä osoitteessa ollut enää ketään maksamassa laskuja. Kuolinpesän hoitajana ilmoitin uuden osoitteen postille ja velkojalle. Mitä tapahtuu, velkoja laittaa laskun kuolleen henkilön osoitteeseen. Onneksi menin siellä käymään ja löysin laskun, kun maksoin sen heti, oli vain päivän myöhässä. Ilmoitin taas velkojalle että olitte laittaneet laskun kuolleelle henkilölle, ette kuolinpesän osoitteeseen. No, kun seuraavan kerran kävin olikin jo lasku + huomautusmaksu. Taas soitto velkojalle. Tätä jatkui 4 kuukautta. Velkoja ei mitenkään saanut laitettua laskuja kuolinpesän hoitajan osoitteeseen. Irtisanoin sitten sopimuksen, kun muu ei auttanut ja vaihdoin toiseen. Heti onnistui laskun lähetys kuolinpesälle kun oli uusi firma.