Japani oli edullinen matkakohde
Tuli yllätyksenä, miten halvalla syötiin ja majoituttiin. Hotelli suurkaupunkialueella oli noin 35€/yö, ruoan hinta alkaen 7€ (riippuen missä ruokaili). Ihmiset kivoja ja ystävällisiä, arvostivat takeltelevia japanin alkeitakin. Suomi tunnettiin hyvin, keskusteluja syntyi spontaanisti vähän kaikkialla.
Lennot olivat kalliit, mutta niissäkin voi säästää kun varaa ajoissa ja käyttää hyödyksi kampanjoita.
Kommentit (43)
Japani on kuin taivas meille sinkkumiehille. M28
Vierailija kirjoitti:
Hear, hear!
Vierailija kirjoitti:
Verrattain edullista, kyllä. Ja japanittaret mieluusti majoittavat meitä komeita eurooppalaisia miehiä vaikka ilmaiseksi kodeissaan. M28
Palstanainen larppaa miestä.
Minulla on seksinukke. Ja matkustelen Japanissa vuosittain lukemalla mangaa. M28
Vierailija kirjoitti:
Nurmeksen sääliö ryntäsi heti paikalle 🤣🤣🤣
Ap on sivutöissä Japanin matkailunedistämiskeskuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Ja kun en runkkaa animelle, niin käyn Japanissa maksullisissa, kun en saa suomalaista naista, koska olen surkimus. M28
Pedofiili.
Japanissa käyneenä voin kertoa että parasta siinä maassa ovat naiset, ja jokainen suomalainen mies ottaisi japanilaisen naisen jos vaan saisi.
Olen palkanlaskija Nurmeksesta. M28
Japanissa aasiattaret suorastaan kilpailevat siitä, että kuka pääsee palvelemaan länsimaista miestä. Paratiisi kunnollisille ja hyville miehille.
Vierailija kirjoitti:
Japanissa käyneenä voin kertoa että parasta siinä maassa ovat naiset, ja jokainen suomalainen mies ottaisi japanilaisen naisen jos vaan saisi. M28
Vierailija kirjoitti:
Japanissa aasiattaret suorastaan kilpailevat siitä, että kuka pääsee palvelemaan länsimaista miestä. Paratiisi kunnollisille ja hyville miehille. M28
Olipa tinder-treffit äskettäin erään suominaisen kanssa. Mainitsin käyneeni Japanissa äskettäin. Tämä kysyi, mitä siellä toimitin. Sanoin suoraan, joskin vähän arkaillen, "Panin".
Vierailija kirjoitti:
Olipa tinder-treffit äskettäin erään suominaisen kanssa. Mainitsin käyneeni Japanissa äskettäin. Tämä kysyi, mitä siellä toimitin. Sanoin suoraan, joskin vähän arkaillen, "Panin". M28
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat ovat surkimuksia verrattuna japanilaisiin naisiin. M28
5cm stondiksessa.
Japani on nyt taloudellisessa lamassa, siksi