Japani oli edullinen matkakohde
Tuli yllätyksenä, miten halvalla syötiin ja majoituttiin. Hotelli suurkaupunkialueella oli noin 35€/yö, ruoan hinta alkaen 7€ (riippuen missä ruokaili). Ihmiset kivoja ja ystävällisiä, arvostivat takeltelevia japanin alkeitakin. Suomi tunnettiin hyvin, keskusteluja syntyi spontaanisti vähän kaikkialla.
Lennot olivat kalliit, mutta niissäkin voi säästää kun varaa ajoissa ja käyttää hyödyksi kampanjoita.
Kommentit (43)
Ja minä olen pedofiili, palkanlaskija ja työtön inceli Nurmeksesta. M28
Vierailija kirjoitti:
Täällä höpäjää joku sekopää. Setäni oli naimisissa japanilaisen naisen kanssa. Kun he kävivät Suomessa, tämä rouva osti valtavasti lahjoja meille kaikille uusille sukulaisilleen ja röykkiöittäin tuliaisia Japaniin, kun meillä oli kaikki niin naurettavan halpaa. Esimerkkinä mm. viisi porontaljaa. M28
Olen kalju ja leuaton, pieni keski-ikäinen mies. Larppaan komeaa nuorta miestä, joka matkustelee Japanissa. Oikeasti en ole käynyt edes Hesassa. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa tinder-treffit äskettäin erään suominaisen kanssa. Mainitsin käyneeni Japanissa äskettäin. Tämä kysyi, mitä siellä toimitin. Sanoin suoraan, joskin vähän arkaillen, "Panin". M28
Niin, olin siis M28. Kiitos muistutuksesta ja lisäyksestä. M28
Vierailija kirjoitti:
Olen kalju ja leuaton, pieni keski-ikäinen mies. Larppaan komeaa nuorta miestä, joka matkustelee Japanissa. Oikeasti en ole käynyt edes Hesassa. M28
Hear, hear! M28
Minä olen työtön luuseri Juukasta. M28
Vierailija kirjoitti:
Minä tapan tuon suomiakan. M28
Siis on olen se oikea M28. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tapan tuon suomiakan. M28
Siis on olen se oikea M28. M28
Pedofiili. M28
Tuo M28 täytyisi saada poistettua täältä ja hoitoon. M28
Mikä siinä on kun aasialaismimmit niin valkoista makkaraa rakastaa? M28
Me oltiin kesällä Japanissa eikä kyllä ihan tuohon hintaan saatu hotellia. Vai oliko tuo joku kapselihotelli? Perhehuone oli 200 euroa yö (Tokiossa) mutta hotellit oli kyllä hulppeita ja hinnan väärti. Ruuan sai 5-7 eurolla per hlö, ja se oli ihan mielettömän hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Me oltiin kesällä Japanissa eikä kyllä ihan tuohon hintaan saatu hotellia. Vai oliko tuo joku kapselihotelli? Perhehuone oli 200 euroa yö (Tokiossa) mutta hotellit oli kyllä hulppeita ja hinnan väärti. Ruuan sai 5-7 eurolla per hlö, ja se oli ihan mielettömän hyvää. M28
Ainoa oikea paikka minulle on Nuivanniemi. M28
Aloitus on täyttä valetta. Japani on aika kallis maa varsinkin majoituksen suhteen. Majoitusta saa 80-350 eurolla. Riippuen missä majoittuu mutta tokiossa normi hotelliyö maksoi 140 euroa. Sitten yokohama tai kioto niin tuskin saa alle 100 eurolla yötä hotellissa.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on täyttä valetta. Japani on aika kallis maa varsinkin majoituksen suhteen. Majoitusta saa 80-350 eurolla. Riippuen missä majoittuu mutta tokiossa normi hotelliyö maksoi 140 euroa. Sitten yokohama tai kioto niin tuskin saa alle 100 eurolla yötä hotellissa. M28
Täällä höpäjää joku sekopää. Setäni oli naimisissa japanilaisen naisen kanssa. Kun he kävivät Suomessa, tämä rouva osti valtavasti lahjoja meille kaikille uusille sukulaisilleen ja röykkiöittäin tuliaisia Japaniin, kun meillä oli kaikki niin naurettavan halpaa. Esimerkkinä mm. viisi porontaljaa.