Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole saanut toimeentulotukea tässä kuussa lainkaan.

Vierailija
23.10.2024 |

Kaikki laskut maksamatta. Hakemuksen lähetin ajoissa syyskuun puolessa välissä kuitenkin ja eikö 7 päivää pitänyt olla käsittelyaika. Olen tässä syönyt kaurapuuroa ja omenoita 3 päivää joita sain ilmaiseksi. Rahaa on jotain 2.27 tilillä. Kotivakuutuksen irtisanoin koska ei ole varaa maksaa. Sähkölaskun eräpäivä oli 16 päivä ja vuokra piti maksaa 5 lokakuuta. Ja kyllä olen lähettänyt kaikki tiliotteet monta kertaa, aina ennen olen saanut tuet kuten kuuluu. Tässä kuussa kela pyytänyt kaksi kertaa tiliotteita vaikka olen lähettänyt niitä kolme kertaa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Tutulta kuulin, että hänelle oli tehty niin, että 4 päivää ennen sitä "toimita tiliotteet ja muut tähän mennessä" oli mainittu, ettei kaikkia muka oli ja sitten pidentäneet sitä "tähän päivään menneessä" 5 päivällä. Onkohan ruuhkaa ja keksivät vaan syitä miksi pitkittää tuota? Mitä muuten tapahtui sille "saat rahaa jos käsittely on pitkittynyt yli 7 arkipäivää"?

Kahdesti on tehty niin, että pari päivää ennen määräpäivää on käyty pidentämässä viikolla alkuperäisestä.

Kesällä minulle tehtiin siirto varmaan kolme neljä kertaa kun odotin päätöstä päivärahasta. Lopulta hermostuin ja laitoin viestiä että nyt on rahaa tultava. Meni muistaakseni päivä kun päätös oli tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi