Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varttunut mies parempi

Vierailija
23.10.2024 |

Tykkään vähän iäkkäämmistä miehistä, 60 v. eteenpäin. He ottavat minut naisena hienosti huomioon, ovat valmiita kokeilemaan juttuja. Jos oma vaimo ei oikein innostu esim. nuolemisesta, piiskaamisesta yms. he tahtovat kuitenkin kokeilla näitä. Ei nyt tietenkään kaikki!!! Olen vaan kohdannut muutaman tälläisen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkkäämmät ehkä ajattelevat toisen kokemaa sitte enemmän. Toki itteäänki

Vierailija
2/5 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varttuneempana" sanon että osaksi tuo totta. Saman ikäinen vaimo ei niin kovin ole innostunut kokeilemaan moniakaan asioita. Ja puolestani olisin valmis vaikkamihinkä ja kokeilemaan vaikka mitä. Mutta ei nyt sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu on turvallisempi ratkaisu, itsellä ihana lähes 60 vuotias mies, joka pitää, kuin kukkaa kämmenellä ja minä olen tyytyväinen elämääni, kun ei ole aikaa parisuhteeseen.

Kannatta kokeilla, se on miehen omalla vastuulla, jos pettää, näin ajattelen.

Vierailija
4/5 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Olen asunut toistakymmentä vuotta 65 vuotiaan miehen kanssa. Hän huomioi minun tarpeeni ja jos haluan jotain sellaista mihin hän ei pysty, hän tekee minulle kuitenkin jotain vastaavaa. Hän haluaa, että minun olisi hyvä olla. Valmis myös kokeilemaan uusia juttuja, esim.erilaisia apuvälineitä, hidasta tekemistä. Myösminä hänelle.

Vierailija
5/5 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Olen asunut toistakymmentä vuotta 65 vuotiaan miehen kanssa. Hän huomioi minun tarpeeni ja jos haluan jotain sellaista mihin hän ei pysty, hän tekee minulle kuitenkin jotain vastaavaa. Hän haluaa, että minun olisi hyvä olla. Valmis myös kokeilemaan uusia juttuja, esim.erilaisia apuvälineitä, hidasta tekemistä. Myösminä hänelle.

Eli olet vaihtanut miestä kerran vuodessa jo yli kymmenen vuoden ajan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi